KellyA: 3 jaar is wel langer dan ik me herinnerde...maar voor nu hou je het wel spannend. Je houdt het wel lang vol voordat je gaat testen; wat knap van je. Jolijn: wat een heerlijke reacties. Leuk idee ook zo'n shirtje. kipkip: gelukkig dat het weer wat beter gaat met je kuikentje. En dat ze niet zo zwaar is zal wel bij haar horen. (Had je niet ook een keer verteld dat jullie ook niet zo groot zijn of was dat iemand anders?) Is voor jou alleen maar prettiger als je haar op moet tillen. Jenna: snel beter worden hoor. Vanmorgen is hier in alle hevigheid mn ongi doorgekomen . Eigenlijk raar, maar zit er niet echt mee. Ik heb al gekeken naar wanneer mn NOD ong zal zijn en dat is rond (geloof het of niet) 5 december! (En mn vruchtbare dagen liggen rond verjaardag van mn man) Als dat geen voer is voor Twijfeltje die houdt van bijzondere momenten
NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje) 06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010 Afspraken Robertha controle vk: 17-11-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo) Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010
Ik snap dat je bevestiging wil, maar het leek mij wel duidelijk, vandaar dat ik je al feliciteerde. Wanneer ga je de digi doen?
Haha, ja ik vind hem ook echt héél duidelijk maar na mijn mk ben ik wel voorzichtiger geworden.. Ik ga morgen om een digi This vandaag een feestdag é
NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Afspraken Robertha controle vk: 17-11-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo) Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010
@Kelly (een nog voorzichtige) PROFICIAT!!! Mooie streep!!! Spannend nog even op de CB wachten, maar aan het lijstje te zien heb jij er ook al het volle vertrouwen in!!!
This een duidelijke streep & mooi paars, dus ik vertrouw er best wel op! (In het echt is ie zelfs duidelijker, want de foto is met flits)
kelly; GEFELICITEERD!!!! Ik ben 6 dagen eerder uitgerekend, dus dat gaat aardig gelijk op!!!! Nu nog een posi digitale test!!!!
Ik zie dat er weer een paar op de lijst bij zijn!!! Gefeliciteerd meiden! nog een paar!! Ik denk aan jullie en hoop dat jullie gauw een positieve test hebben! hier gaat het goed. druk druk druk. maar soms ook gewoon moe en kan ik niet alles bij benen. ach kleine doet t goed is het aller belangrijkste!
Zoals beloofd vandaag een uitgebreidere reactie! Tuttifrutti, hoe gaat het ondertussen met het misselijk zijn meidje? Al wat beter? Bibi, terug aan het tempen dus. Niet zo leuk hé elke morgen zo vroeg de wekker, maar wie weet loont het wel, en dan is het zeker de moeite waard geweest natuurlijk. Kan je trouwens nog terug inslapen nadat je getemp hebt? In het weekend bijv als je niet persé zo vroeg op moet? Pinkeltje, hopelijk heeft het ei zich laten strikken door een supergoed zwemmertje!!! duim duim duim!! Kelly, echt leuk dat je terug bent!! En wat een comeback seg!!!!. Over die test lijkt me geen twijfel!!!! Hopelijk heeft de digitale ook zo'n positief resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In ieder geval al een voorzichtige PROFICIAT Jolijn, dat is inderdaad een vroege echo! Maar waarschijnlijk zullen ze toch al iets zien hé! En het hartje zou inderdaad nog niet kunnen kloppen, dat zou nog vroeg kunnen zijn, maar dan zullen ze dat een tijdje later wel kunnen controleren! Natuurlijk niet leuk zo een voorgeschiedenis, maar ik zal heeeeel hard voor je duimen dat het dit keer zeker een plakkertje is Hoe hebben de oma's en opa's trouwens gereageerd? Was het een leuk moment? Oh, lees ondertussen dat het een geweldige reactie was!! Wat leuk!! Je moeder had dus inderdaad al een vermoeden, tof seg!! Kipkip, klagen mag zeker hoor!!! Zeker niet leuk zo'n periodes, hopelijk zijn de tandjes snel erdoor, zodat je je nachtrust terug krijgt!! Gaat het trouwens ondertussen al wat beter met je meisje? Cherie, wat leuk nog iets van je te horen!!!! Wat goed om te horen dat je kleintje het zo goed doet, heerlijk! En druk, ja dat ken ik hier ook tegenwoordig... pfff... vermoeiend kan dat dan zijn hé! Hier trouwens vandaag wel wat beter met de verkoudheid. Heb deze nacht ook goed kunnen slapen, dat was vorige week een groot probleem. Werd ik tussen 4.00 en 6.00u wakker en kon ik de slaap echt niet meer vinden. Heel vermoeiend, maarja, t zal ook wel weer over gaan hé. Zijn jullie ook al zo bezig met wat de Sint aan jullie spruitjes gaat brengen? Heerlijk vind ik dat! Hoe gelukkig ze dan zijn met hun nieuwe spulletjes, alsof ze nog geen speelgoed hadden.
Kelly: GEFELICITEERD!!! Jenna: Beterschap!! Ja wij hebben ook al een kado liggen voor onze boef. Is inderdaad leuk. We willen geen verwend kind dus houden ons geregeld in, nu hebben we weer een goede reden om te kopen Kipkip: je hebt een kleine meid dus, hoe zit ze in de groeicurve? Twijfel: Jammer dat je ongi is doorgekomen, maar gelukkig heb je er geen last van. HIHI dat zijn inderdaad hele mooie data voor Twijfel Cherie: Fijn om wat te horen en dat het goed gaat!!! Hier: Het gaat aardig bagger, van het weekend ging het goed. Vriend was ook 3 dagen vrij, heerlijk!!! Nu moet je het weer zelf doen en toch te veel gedaan van het weekend, dus helaas moeten bekopen met flink misselijk en geen hap door mijn keel krijgen *zucht*
Hey meiden (even gauw) Kelly Gefeliciteerd!! Super zeg! Hier: Veel dorst en vaak plassen, dus maak me een beetje zorgen dat ik zwangerschapssiker heb De vk belt me zo terug, want die was aan t autorijden. Het zit niet in de familie en zo, maar twijfel zelf wel heel hard. Zit dus een beetje in een dipje...
Jeetje Robertha wat vervelend, kan me voorstellen dat je in een dipje zit!! Spannend, hou je taai. Ik zal voor je duimen!!
Het hoeft geen voorzichtige proficiat meer te zijn, 4 posi testen en een digitale test met ZWANGER 1-2 op!
Kelly; GEFELICITEERD! Duim dat het dit keer goed gaat. 3x is scheepsrecht. Robertha; heb je de vk inmiddels gesproken? Hier gaat het wel weer wat beter, ze eet gelukkig weer. Over de groeicurve, ze volgt al een tijdje de -1 lijn maar daar is ze nu qua gewicht onder gedoken, loopt nu tegen de -1,5. Qua lengte op de +1 lijn. Wel nog steeds diarree en 1 hoektand is nog steeds niet door. Ik hoop dat ze in ieder geval eind deze week weer naar het kdv kan.
cherie: leuk dat je even iets laat horen. Goed om te horen dat alles goed met jullie gaat. Houden zo. Jenna: gelukkig slaap je wat beter. Mbt Sint...ik weet gewoon bijna niet meer wat ik nog voor ze kan kopen. Leg samen met mn ouders en zwager met vriendin geld uit en dan gaan we een grote doos Lego (technic) voor hen halen. TuttiFrutti: het is echt heel raar, heb idd geen ongemakkelijk of depri geveol van mn ongi. Komt miss doordat ik op een of andere manier hoop heb voor komende maand...als het maar geen valse hoop is Hou jij je wel een beetje rustig? Is echt niet goed voor jou om je te druk te maken. Lekker op tijd rusten, je lichaam moet hard werken. robertha: o, nee. Daar zit je echt niet op te wachten. Heeft de vk nog terug gebeld? Moet je een dagcurve gaan maken? Als je ervaringsverhalen wil, of vragen hebt...heb het bij alle drie gehad dus ik weet er wel het eea over. KellyA: dat is dus echt super-duidelijk. Geen speld tussen te krijgen, jij bent echt zwanger. Nogmaals Gefelicieerd!!! kipkip: gelukkig dat je kleine meid weer wat opknapt. Laat je niet helemaal ge maken door die groei curves hoor. Vertrouw op je eigen moeder gevoel. Hier een ziek kind (lees: bijna tiener) van de zenuwen. Morgen moet hij een drempelonderzoek doen. Stelt niet zo heel veel voor, maar omdat het met het voortgezet onderwijs te maken heeft, maakt hij zich nogal druk. En anders is het echt een "stoere" kerel die houdt van "vet" en "cool". Aaah hij kwam zowaar zelfs even heerlijk op schoot kroelen. (Niet doorvertellen hoor dat ik dit vertel want dan schaamt hij zich )