Hoi bibi, Dat doen we!!! zo van die regeldagen hebben ze zo nu en dan eens hé, maar ze zijn niet zo plezant hé! Hier nog steeds alles prima eigenlijk. Veel drukker nu ik terug aan het werk ben, maar het went wel (hoop ik) Ja doet het ook nog steeds prima, vorige week op cb geweest en ze is nu 69.5cm groot en 7.560 kg zwaar! Prima dus. De laatste weken zijn de nachten hier ook supergoed! Rond acht uur s avonds ligt ze erin en om 7u half 8 is ze pas terug wakker! Ik klaag dus zeker niet. Per uitzondering komt ze een keertje s nachts maar dat is dan opdat ik weer meer melk zou aanmaken hé, bij bv is dat doodnormaal. J doet het ook prima op school, hij gaat heel graag! Wel is hij nu zijn twee laatste kiezen aan het krijgen, dus daar zijn we bijna vanaf... En dan zal bij Ja wel stilaan de eerste gaan komen zeker!! haha En zo blijven we bezig hé!
Wat fijn dat Ja lekker doorslaapt! Zeker nu jij weer aan het werk bent is dat super. Ze is ook alweer een grote meid zeg, wat gaat dat hard! En J met zijn tandjes, dat zal fijn zijn als dat voorbij is. Heeft ie er erg veel last van gehad of valt het mee? Stef heeft vannacht geslapen tot 5:25! Toen heeft ie nog een half uurtje geslapen met zijn speentje en daarna nog een uurtje bij mama in bed dus ik hoef 's nachts in elk geval geen fles meer te geven, heerlijk! Ga zo mijn vriend eens bellen of hij nog vrij gaat vragen want we gaan waarschijnlijk in oktober lekker een weekendje weg. Gewoon een paar daagjes helemaal voor ons drietjes, lijkt me echt heerlijk.
Het is inderdaad leuk dat Ja zo goed slaapt! Toen J zo oud was was dat nogal anders... pff ik word al moe als ik eraan terug denk. Hij weende uren aan een stuk s nachts, zo erg dat ik blij was dat ik moest gaan werken... Daar was het rustiger als thuis... Maar gelukkig is het nu anders! Stef doet het s nachts wel al zeer goed hé!! En dat voor zijn leeftijd! Super!!! Binnenkort komt er ook een tijd dat hij gewoon wakker is op dat vroege uur maar dan zichzelf kan vermaken. Ja doet dat nu ook soms. Dan ligt ze daar een half uurtje te spelen en valt dan alleen weer in slaap!! Leuk hoor een weekendje voor jullie alleen! Dan kan je pas echt genieten van elkaar. Want thuis ben je toch maar altijd bezig met het één of het ander... hier is dat toch zo! Op weekend kan je je een permiteren om helemaal niets te doen! Wij gaan eind september ook een weekendje weg. Alleen kijk ik daar helemaal NIET naar uit... We gaan met een hele grote groep: 18 volwassenen en 20 kinderen!!!!!!!!!!!! We doen dat al van voor er kinderen waren, maar nu is het echt wel superdruk! En dan die grote kinderen die boven op de gang van de slaapkamers gaan spelen, en dan kunnen de kleintjes weer niet slapen... Pffff Echt hels vind ik dat... Maar ik ga mee om mijn man een plezier te doen, hij wil echt heel graag mee!! Ach ja je moet wat overhebben voor elkaar hé!
Dat is zeker zo, maar ik kan me wel indenken dat je er geen zin in hebt. Het is meestal wel zo als je ergens tegenop ziet dat het dan meevaltdus dat hoop ik voor je. Dat is helemaal fijn hè, als kindjes wakker in bed liggen en dan gewoon gezellig liggen te spelen of te kletsen. Volgens mijn moeder deed ik dat vroeger ook altijd. Ik sliep weinig, maar lag gewoon heel tevreden te babbelen in bed. Wat zal het zwaar geweest zijn met J toen hij zo slecht sliep! Stef wilde aan het eind van de middag niet slapen. Hij heeft gehuild van 17:00 tot 18:30 zo ongeveer. Hij viel heel af en toe in slaap, maar hij zat echt niet lekker in z'n vel. En mijn vriend moest uitgerekend vandaag overwerken dus ik kon amper wat te eten opwarmen en even eten. Nou, dat vind ik dan echt al frustrerend. Heb hem wat eerder zijn flesje gegeven en daarna was hij weer vrolijk gelukkig. Volgens mij verwen ik hem al want hij wil alleen maar op schoot. Ik zet dan mijn voeten op tafel en leg hem op mijn benen zodat hij me aan kan kijken. En dan zing ik voor 'm en klets lekker tegen 'm, hij geniet daar echt van want dan lacht ie de hele tijd tegen me en maakt geluidjes terug, zó leuk! Buiten de huiluurtjes vind ik het echt genieten met zo'n kleintje, het is zó gezellig zo saampjes.
Hallo allemaal, Wij zitten nu in CP dus weinig tijd voor het forum helaas. We hebben een super dag gehad. Bij ons zat het weer gelukkig heel erg mee. Bijna heel de dag droog gehad en als er wat viel waren het enkele spetters, dus we zijn super tevreden!! Nu aan het genieten van onze mannen in CP. Vandaag naar Plopsa in Hasselt geweest, was inderdaar erg leuk Jenna. Wat heerlijk dat Ja. al zo doorslaapt. Ik verheug me ook op het eerste moment dat ik 's ochtends wakker schrik en ik de kleine niet gehoord heb omdat hij heeft doorgeslapen. Stef doet het ook goed zo te lezen. Stef wel even onrustig geweest begrijp ik. Jammer dat je dan even niet zelf aan eten toe komt als je vriend er niet is. Onder de 3 maanden kan je nog niet verwennen, toch? Gewoon lekker doen, hij houdt gewoon van je Ik zal even een fotootje plaatsen in mijn album. Heb nog niet alle foto's van iedereen, dus er volgen er later nog meer. De foto's van de fotograaf krijgen we pas na 6 weken. Hoe is het verder met iedereen? Twijfel lekker aan het genieten?
TF, Prachtige foto's hoor! en colin is ook nogal groot geworden seg! Je zag er in ieder geval beeldig en heel gelukkig uit!! Hoe is de dag verlopen? Alles naar wens gegaan en veel plezier gehad? Leuk dat plopsa zo goed is meegevallen! Woon jij dicht in de buurt dat je naar Hasselt gekomen bent? (Enne... domme vraag misschien maar wat wil je zeggen met CP?) Bibi, dat zijn de minder leuke momenten hé... Maar lekker je jongen bij je nemen want verwennen kan je ze echt niet onder de 4-5 maanden. J en Ja hebben als baby heel veel bij mij op schoot enzo gezeten als ze huilden en Ja kan zich nu al best goed alleen vermaken! Dus lekker je kleine ukje troosten, het is zoals TF zegt: hij houdt gewoon van je en wil elk moment van je genieten!! Die houding komt me bekend voor Jammer dat Ja en nu ongeveer te klein voor geworden is!! Ze trekt zich dan de ganse tijd recht om rechtop te zitten... Hier alles ok! J heeft precies toch wat last van het nieuwe ritme! Hij gaat supergraag naar school maar is gewoon doodmoe s avonds. Rond half twee namiddag gaat hij slapen en als ik hem om vijf uur wakker maak, wil hij gewoon niet opstaan... Dan is hij super slecht gezind. Om zeven uur krijgt hij nu zijn melk en gaat hij terug slapen.. Dus hij is s avonds maar twee uur wakker... dat is eigenlijk wel jammer...
We zitten in CP (center Parcs Erperheide ) Vlakbij Hasselt dus. Wij wonen een stuk verder weg Jeetje wat slaapt J veel zeg dan. Is dat alleen op de dagen dat hij naar school gaat? Hoelang gaat hij dan naar school? Jammer dat hij maar kort wakker is, maar wel fijn dat hij echt zijn rust neemt.
Ah zo TF CP... haha, dom van mij!! J gaat enkel de voormiddag naar school: van half negen tot twaalf. Andere dagen heeft hij ook veel rust nodig maar niet zo extreem... Het zal binnenkort misschien wat meer wennen en dan gaat het misschien beter!
HIHI, geeft niet hoor. Als je de uitleg hoort lijkt het zo simpel, maar je moet er maar op komen Ja dan heb je kans dat J er inderdaad nog aan gaat wennen.
Hoi meiden, ik kom ff snel om het hoekje kijken. Sorry dat ik jullie zo vreselijk verwaarloos, maar ik leef een beetje in de "overleef-stand" momenteel. Begrijp me goed; het is heerlijk en ik zou niet anders willen, maar het is toch wel even heel druk. Als ik niet met voeden of "huiswerkbegeleiding" bezig ben, probeer ik mn slaaptekort een beetje weg te werken. En soms wil Twijfel-man ook even mn aandacht en dan is de dag alweer om.
@ Twijfel; ik snap héél goed hoe druk het is. Heb het met één kindje al druk genoeg. Dus doe lekker rustig aan en we zien je hier vanzelf wel langs komen. @ Tutti; wat een mooie jurk!! Echt, zoiets zou ik ook kunnen kiezen, wow! En die rode haartjes van Colin, wat schattig! Echt een mooi ventje om te zien zeg. Wat heerlijk dat jullie nu lekker genieten in CP! Ik heb gisteren geboekt, wij gaan volgende maand een weekendje genieten in het Meerdal. Heb een vier persoons huisje dan heeft Stef mooi een eigen kamertje waar hij rustig kan slapen. @ hier; Stef begint te huilen dus ik moet er vandoor. Fijn weekend meiden en tot snel!
Twijfel, dat kan ik geloven met die vier schatten van je! Hier zit ik soms al in die stand! Haha... Geniet er maar lekker van meid! Hoe gaat het trouwens met dat kleine meisje van je! Is het niet vreemd telkens je een andere luier omdoet? Hier had ik dat enorm in het begin Alsof er iets mist... hihi TF, nog lekker aan het genieten in CP? Hoelang ben je er nog met je gezinnetje! Het zal wel eens deugd doen om zo lekker even ertussenuit te zijn met je viertjes! Bibi, hoe is het ermee meid? Alles goed daar? Kipkip en robertha, als jullie me horen... Hoe is het met jullie spruitjes? Lukt het daar een beetje? Al de rest, hoe is het met jullie? Lezen jullie nog mee?
NOD: Zwanger: Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - Meisje! Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster TuttiFrutti - 2e kindje - 03-06-2011 - Jongen Colin Afspraken Zo eens even het lijstje opgezocht... Want er zijn een paar dames serieus overtijd... Ik heb het me ook even gepermiteerd om een paar eraf te halen omdat we daar echt al wel héééééél lang niets meer van gehoord hebben
Hey Jenna, dan mag je mij gelijk op de lijst zetten voor 4 mei! Ik ben namelijk weer zwanger en we hebben afgelopen vrijdag een hartje zien kloppen met 7 weken.
PROFICIAT GUUSJE Wat een geweldig goed nieuws!!!!!! Hoera!!!! Dat is wel super hé, zeker nu je een mooi kloppend hartje hebt gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe voel je je? Gaat het een beetje? Probeer er maar lekker van te genieten meid!!! Veel succes en ik hoop op een geweldige afloop!
NOD: Zwanger: Guusje44 - 2e kindje - 04-05-2012 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - Meisje! Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster TuttiFrutti - 2e kindje - 03-06-2011 - Jongen Colin Afspraken
Guusje GEFELICITEERD!!! Wat een super goed nieuws, heerlijk dat jullie het hartje ook hebben zien kloppen.
Guusje, wat fantastisch!!!! Gefeliciteerd meid, echt heel mooi nieuws! En jullie hebben al een mooi kloppend hartje gezien lees ik in je onderschrift? Wat zal dat een prachtig moment voor jullie geweest zijn! Geniet van je zwangerschap! Zal het lijstje meteen even aanpassen want zover overtijd is niet goed hè. NOD: Zwanger: Guusje44 - 2e kindje - 04-05-2012 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - Meisje! Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster TuttiFrutti - 2e kindje - 03-06-2011 - Jongen Colin Bibi26 - 1e kindje - 05-08-2011 - Jongen Stef Afspraken 29-09 Bibi26 nacontrole vk @ Jenna; ja hoor, hier gaat alles prima. Een druk weekend achter de rug want Stef wilde haast niet slapen, maar vannacht is het weer prima gegaan en nu ligt ie ook weer lekker in zijn bedje. Ik kan echt merken dat hij baat heeft bij rust en ritme. In het weekend is het allemaal net wat anders, papa die overdag een fles geeft en hem in bed legt en dan is Stef echt van slag. Dus voorlopig blijf ik zoveel mogelijk lekker met hem thuis zodat we ons eigen ritme kunnen aanhouden. Hoe is het daar? Helemaal gewend aan het werken inmiddels? Ik ben gisteren even naar school geweest, ik heb er echt weer zin in! @ Tutti; hoe was cp? Lekker kunnen genieten en uitrusten? Heb even een fotootje van Stef en mij op mijn profiel gezet, kunnen jullie mij ook eens zien.
Wat stilletjes hier......... Maar dat betekent waarschijnlijk dat we allemaal van ons kindjes en zwangerschap aan t genieten zijn hé Bibi, gaat het nog steeds goed met het slapen van Stef? Leuk als ze een ritme beginnen te krijgen hé, dan weet je wat je kan plannen... en wat je vooral niet kan plannen. Ik ben er terug gewend aan ja! Ik dacht dat het veel langer zou duren maar het is alsof ik nooit thuis geweest ben... Het is een pak drukker nu maar is wel rap allemaal vanouds. Hier zijn we aan het oefenen weer met een flesje... Het begint te gaan met een tuitbeker nu... Ons mop wil dus nog steeds niet echt uit een fles drinken en dinsdag heb ik info avond op school en moet ik dus weg vooraleer ze in haar bedje ligt... Ik hoop dat dat gaat lukken want het is dus niet leuk om weg te gaan als je weet dat ze misschien niet gaat eten... Ik kijk er dus niet naar uit! En volgend weekend gaan we het drukke weekendje weg, dat ik verteld had... Pfff echt geen zin in, met zoveel kindjes, die van ons gaan dan waarschijnlijk niet slapen door het drukke lawaai... En met ons vier op een heel klein kamertje zie ik ook niet echt zitten.... Ach ja! Zodadelijk komen ze een heerlijk ontbijtje brengen... leukleuk! We hadden nog een vivabox liggen, heerlijk smullen dus!
Zo, ben ik eindelijk weer eens! Sorry jenna. Maar het ging dus even helemaal niet goed met het slapen van Stef, we hebben echt een vervelende week achter de rug. 's Avonds gaat het wel, maar 's nachts is hij rond 3:00 wakker en overdag heeft ie echt nauwelijks geslapen. Van de ene op de andere dag was ie helemaal ontregeld. Vandaag is hij een beetje rustiger dus ik hoop dat we nu weer de goede kant op gaan. Heb in elk geval gisteren Infacol gehaald want hij lijkt ook wat last van zijn darmen te hebben dus ik hoop dat het helpt. Hoe gaat het nu met het flesje? Ik hoop dat Ja vanavond gewoon lekker drinkt als jij er niet bent, maar dat komt vast goed. Ben je laat terug? Jullie krijgen komend weekend wel mooi weer, dat is in elk geval fijn! Kunnen jullie lekker veel naar buiten met de kids, dat maakt het al heel anders dan wanneer je alleen maar binnen kunt zitten hè.