En, lekker kunnen ontspannen gisteren? Fijn hoor, zo'n verwen-dagje. Hebben papa en de kids het goed gesteld samen? Wel grappig hè, dat gebrabbel in bed. Zolang ze inderdaad niet huilen is het allang goed. Stef had een mindere dag vandaag. Hij slaapt 's avonds en 's nachts geweldig goed, maar overdag wil hij nauwelijks slapen en vandaag was het echt krijsen geblazen zodra hij in bed lag. Vanmiddag heeft hij een half uurtje geslapen, verder alleen maar mopperen, mopperen, mopperen. Ik heb hem maar wat eerder zijn flesje gegeven want ik wist het ook niet meer. Gelukkig ligt hij nu te slapen. Ik hoop dat ie morgen vrolijker is als opa en oma hier zijn... @ Twijfel; heel jammer, maar ik snap best dat je een heel druk huishouden hebt en dat je hoofd er nu niet naar staat. Wie weet zien we je hier nog eens terug. Liefs
Hoihoi, het was inderdaad leuk geweest zaterdag! Lekker ontspannen met een lekker aperitiefje erbij!! Lekkkkeeeer!!! Papa had het ook heel goed gedaan met de kindjes! Ze waren zelfs al lekker in bad geweest toen ik terug kwam. Wat sneu van Stef seg, misschien een sprongetje, hopelijk heeft hij het er vandaag beter vanaf gebracht, zodat jullie zorgeloos (of voor zover je dat kunt zijn met kinderen) hebben kunnen genieten van een geslaagd dagje met tweetjes. Is het trouwens een leuke dag geweest?? hier is Ja ook nog steeds wakker... Telkens ik haar in bed leg, begint ze superhard te schreeuwen, echt krijsen, nu speelt ze nog lekker even in haar parkje (box). Zo dadelijk zal ze toch haar bedje in moeten... Ook J doet vervelend over slapen gaan, maar dan de namiddag dut... Sinds gisteren staat hij op uit bed en komt roepen aan het traphekje, dat deed hij daarvoor nooit! hij verteld me dan dat hij niet wil slapen omdat hij dan gaat dromen... dus denk dat hij een nachtmerrie gehad heeft of zo. Hoop wel dat dat ook betert want, hij is s avonds echt wel doodop op die manier... Blijkbaar is het een moeilijke slaapperiode voor de kindjes hé... We duimen dat het rap over gaat!!!!!
Nou, zeg dat wel, hopen dat ze snel weer goed slapen! Stef deed het maandag trouwens heel goed bij opa en oma gelukkig en papa en mama hebben een heerlijke middag gehad. Flink geshopt en lekker uit eten geweest. Fijn dat jij het ook zo naar je zin hebt gehad! Af en toe bijtanken is wel nodig hè. Gisteren ochtend toen ik Stef in bed legde rond 8:00 zette hij het ook weer op een krijsen, nu ligt ie wel te slapen. Ik wil eigenlijk naar een nieuw schema, rond 9:00 fruit en dan slapen, maar dat houdt hij nog niet alle dagen vol. Morgen weer naar het consultatieburo, ben heel benieuwd hoeveel Stef gegroeid is. Als ze vragen of hij al fruit krijgt zal ik eerlijk antwoord geven, maar ik begin er zelf niet over, liggen ze dalijk weer te zeuren...
Bibi, dan hebben jullie lekker kunnen genieten op maandag! Ik ben er even niet geweest, sorry, even druk met de feestdagen en de voorbereidingen ervan! Hier gisteren bij de schoonouders, vandaag bij mijn ouders, maar ben er even tussenuitgeglipt. Zo een nieuw schema is altijd spannend hé, hoe gaan ze het er vanaf brengen? Hier in Belgie geven de meeste (lees: 99%) mama's fruit in de namiddag. Hier is het gemiddelde schema het volgende. s morgens melk daarna brood (als ze ouder zijn natuurlijk) s middags groenten na de middagdut fruit dan weer melk voor het slapen gaan. Gek hé, we wonen zo 'dicht' bij elkaar en toch kunnen gewoonten zo verschillend zijn... Hoe was het op cb? Is hij lekker gegroeid? J gaat gelukkig ook weer beter slapen, dat was me even een helse periode... pfff, gelukkig is hij erdoor! Met Ja gaat het ook nog steeds lekker, al wordt ze de laatste twee weken weer twee maal wakker s nachts (rond twaalven en rond vier....) Maar ja ik vermoed dat de bovenste tandjes daar voor iets tussen zitten! Ik heb trouwens vandaag ook goed nieuws gekregen!! Ik wordt terug tante, joepie!!! Mijn schoonzus (vrouw van mijn broer) is zwanger van het tweede!! Heerlijk, wat kriebelt het dan om ook terug zwanger te zijn!! Maar ik denk toch dat het hier bij twee kindjes zal blijven, al zegt mijn moedergevoel, ach, nog ééééntje... Hihi, denk wel dat de praktische kant zal overwinnen... Zo nog leuke feestdagen, met je familie, geniet ervan!!
Hallokes en bibi een beetje genezen (las het op fb). Hier ook een zieke, ons Ja... Gisteren bij de dokter geweest en ze heeft een oorontsteking, hoesten, verstopte neus en twee tandjes op komst, voorlopig wel nog even zonder antibiotica, we gaan even afwachten wat het geeft. Overdag heeft ze er niet echt last van maar s avonds... Ze weent gewoon de ganse avond en wil niet gaan slapen... niet leuk... Eergisteren tot half een!! Gisteren gelukkig MAAR tot half elf... Hopelijk gaat het straks wat beter, want dan hebben we een wandeling! Samen met al de rest van de bewoners van de straat! Soort van eindejaarsactiviteit. Lijkt me leuk, daarna lekker jenevertjes en hamburgers! Lekker!! Alleen zal ik de jenever nog even aan de kant moeten laten staan, bv nog hé. En daar bij jullie? Ook alles ok? Gaat Stef nu weer wat beter slapen? en lukt het nieuwe schema een beetje? Hoe is het met de rest, komt er af en toe nog eens iemand piepen?!
Hoi Jenna! Hoe is het nu met de patiënt? Echt zielig als ze zo moet huilen, oorontsteking is echt pijnlijk. Ik zou ook altijd eerst zonder medicijnen proberen, maar als het te lang duurt is antibiotica wel fijn, daar knappen ze vaak snel van op. Hoe was de wandeling gisteren? Leuk dat jullie dat met de hele straat doen! Wij wonen in een hele lange straat. Er is wel een buurtvereniging, maar er wonen ook veel oudere mensen hier dus ik doe eigenlijk nooit ergens aan mee...Misschien straks als Stef wat groter is. Jullie hebben mooi nieuws gekregen zeg met kerst, gefeliciteerd! Wanneer is je schoonzus uitgerekend? Ik zou ook best weer zwanger willen zijn, als ik zwangere dames zie of erover hoor ofzo kriebelt het ook dus dat snap ik heel goed. wat zegt je man van een eventuele derde? Twee is wel makkelijker, maar je weet nooit hè... Wat grappig inderdaad dat de gewoontes zo anders zijn in België. Volgens mij is dat met veel dingen zo, Belgen en Nederlanders zijn twee totaal verschillende volkjes. Het gaat nu al wat beter met het schema van Stef. Hij krijgt nu zijn fruit zo rond 10:00 en dan de fles rond 11:30. Hopelijk kan dat over een tijdje naar 12:00 dan is de fles echt zijn lunch. Vanaf volgende week wil ik ook met groente gaan beginnen. Hij is dan 5 maanden dus dan wil ik het rustig op gaan bouwen. Dan wordt het schema: 's ochtends fles tussendoor fruit lunch fles tussendoor fles avond eten groente 's avonds pap Bij het cb was alles helemaal goed! Stef groeit gewoon keurig door volgens zijn eigen lijntje en ziet er blakend uit. In mijn handtekening staat hoeveel hij nu weegt. Met mij gaat het gelukkig ook weer goed, dank je. Ik voelde me maandag helemaal niet lekker en stond ineens onder de uitslag! Heb echt nog nooit zoiets gehad. En het jeukte enorm, ik dacht ik gek werd! Het schijnt dat je na een zwangerschap ineens ergens allergisch voor kunt zijn. Ik heb niks op wat ik nog nooit heb gegeten dus ik heb geen idee waar het van komt...Ik hoop alleen niet dat ik echt een allergie heb want dan zal ik nog wel vaker iets verkeerds eten voordat ik erachter kom dat het daaraan ligt. Heb je nog plannen voor oudjaar? Wij blijven lekker rustig thuis. Eerste oud en nieuw met Stef, dat is toch allemaal heel speciaal hè. Nieuwjaarsdag moeten we dan lunchen bij mijn schoonouders en daarna komen mijn ouders gezellig hier dus weer lekker druk. En dan zijn de feestdagen weer voorbij, dat vind ik toch ook altijd wel fijn, dat alles weer normaal wordt.
Hier is ons meisje toch wel erg ziek nu, ze heeft sinds gisteren avond echt wel 39.5 koorts maar het huilen was wel voorbij. dus ik denk dat haar oortje wel al aan de beterhand is maar dat de verkoudheid nu de grootste stoorzender is. Ze heeft ook sinds lange tijd de ganse nacht doorgeslapen en overdag slaapt ze vandaag ook bijna de ganse tijd. Het kan maar deugd doen! De wandeling was echt super, ze hadden standjes midden in de velden met jenever enzo, en na de wandeling was er een tent met lekker soep enzo om gezellig na te kaarten en nog eens te babbelen met elkaar. Leuk! Mijn schoonzus is voor eind juli volgende zomer!! Hebben we iets om naar uit te kijken!! Mijn man ziet een derde eigenlijk niet meer zitten, ik ook niet als ik de praktische kanten bekijk, maar och, wat zou ik graag nog eens zwanger zijn... Maar ik denk dat ik dat na een derde ook nog wel eens zou willen zijn... Ik kan me op dit moment niet voorstellen dat ik NOOIT meer zwanger zal zijn... Pfff, soms heb ik het er best moeilijk mee, ik was dan ook heeeel erg graag zwanger! Ja hier zijn de schema's heel verschillend, we zijn inderdaad twee totaal verschillende volkjes... Gek hé. Maar wat doet Stef het goed hoor! Lekker gegroeid!!
Wat vervelend seg, zo'n uitslag... En had je ook geen nieuwe producten op of zo? Parfum, of zalfjes of zo? Dat kan ook nog al eens voor een allergie zorgen. Gelukkig was het van korte duur. Hier ook rustig oudjaar bij mama en papa. Mijn man wil dolgraag naar vrienden maar dat zie ik met de kinderen niet zitten. Ja die geen fles wil enzo, dus ik wil ze lekker bij me hebben. Ik stelde dan maar voor dat hij maar naar zijn vrienden ging en dat ik naar mama en papa zou gaan, hij vond het niet zo leuk, maar uiteindelijk is het toch maar zo beslist. De eerste overgang van oud naar nieuw dat we niet samen zijn, maar ach... Je kan niet alles in het leven hé Hij mag van mij gerust gaan vieren, ik hou het rustig! Morgen had ik trouwens met mama afgesproken eens samen in Maastricht te gaan shoppen,vroeger deden we dat regelmatig, maar nu Ja ziek is weet ik het nog niet... Mijn ventje zegt dat ik gerust mag gaan, maarja moeders hé Dus we zullen zien wat het morgen wordt! Groetjes
En, aan het shoppen vandaag of toch maar niet? Ik zou dat ook niet graag doen als Stef ziek is hoor, je loopt dan toch niet echt op je gemak en dat is ook niet fijn. Hopelijk heeft Ja vannacht weer goed geslapen? Slapen is inderdaad nooit verkeerd, dan rust ze lekker uit en kan ze energie opdoen om tegen de verkoudheid te vechten. Groot gelijk dat je morgen lekker thuis blijft met je ukkies. Wel lief van je dat je vriend gewoon weg mag, ik zou dat denk ik niet zo leuk vinden. Maar het is wel zoals je zegt, je kan niet alles hebben en nu is het ook goed geregeld. Hier in de straat is het meestal vrij rustig, weinig vuurwerk dus ik hoop dat Stef lekker door kan slapen. Ik vond het ook zo geweldig om zwanger te zijn! Er zijn vrouwen die een hekel hebben aan die dikke buik, nou, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen! Ik had natuurlijk geluk dat ik nauwelijks kwaaltjes had, maar ik heb dan ook van begin tot eind genoten. Leuk dat je schoonzus in de zomer is uitgeteld! Ik vond dat zelf heel fijn. Lekker in de zomer met verlof en de baby kan dan al snel veel naar buiten, heerlijk. Mocht ik je hier niet meer spreken dit weekend dan wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling en veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!!
Ik dacht ik kom dit jaar nog eens langs Ik ben gisteren wel geweest, omdat Ja haar hoest toch goed aan het los komen is en de koorts zo goed als weg was... Het was wel superleuk, heb laarzen gekocht en een zwart jurkje. Een bloesje voor Ja en haar allereerste speldjes voor in de haren. Alleen loopt J er de ganse dag mee rond haha!! Het slapen verloopt nu toch al zonder de helse huilbuien de ganse avond, toch al vooruitgang. Alleen wordt ze toch nog twee keer wakker s nachts. Deze nacht heb ik haar toch eens een kwartiertje laten zeuren, dit ga ik toch een tijdje proberen vol te houden en misschien langer en langer laten zeuren, zodat ze de gewoonte van het wakker worden misschien afleert... Het is hier ook echt niet de gewoonte om zonder elkaar, maar ik voel me zo schuldig tov mijn man... Doordat Ja nog steeds geen fles drinkt kunnen we al bijna een jaar niet meer eens een avondje weggaan met ons tweetjes. Daarom dat ik hem dit avondje wel gun, om het een beetje goed te maken Straks dus bij mijn ouders blijven slapen, hoop dat Ja dat een beetje leuk vindt (want vorige week werd ze gewoon echt wel héél vaak wakker). We zien wel wat het geeft. Bibi, ik wens je in ieder geval al een fantastisch uiteinde en een geweldig begin van het nieuwe jaar. Voor het eerst in bijzijn van jullie grote wonder!! Geniet er lekker van! Ik wens je alles wat je maar wil, een goede gezondheid en veel liefde voorop!!!
Hallokes!! Alles goed? Een fijne eindejaarsavond gehad? Hier een beetje minder op oudejaarsavond... Zaten we lekker aan tafel, mijn ouders en ik, de kinderen in bed. Wordt Ja om 22.00u wakker van een hoestbui, maar zo erg dat ze bijna stikte en geen lucht meer kreeg. Echt verschieten!!! Dus om half elf zaten we al bij de dokter in het kabinet, toen ging het gelukkig al stukken beter!! Zware bronchitis, maar gelukkig geen longontsteking of rsv.. oef! Ze moest nu de vorige dagen wel cortisone druppeltjes nemen en antibiotica... zo klein nog, maarja het was echt wel nodig!! Nu is ze ondertussen alweer stukken beter!! Hopelijk hebben jullie het een beetje leuker gehad! Hebben jullie lekker kunnen genieten? Hebben jullie misschien nu ook nog vakantie? Hier wel ik heb twee weken met kerst en nieuwjaar en mijn man heeft er dan ook maar twee genomen, dus hier hebben we lekker kunnen genieten van elkaar! Maandag begint het werken weer, dus nog een aantal dag vakantie! Gisteren trouwens ook voor een nieuwe keuken gaan kijken! Oh, wat zou het leuk zijn als die er al stond Kan haast niet wachten, maar ze is nog niet besteld hoor! Eerst eens prijs afwachten en op andere plaatsen gaan kijken!
Wat zul je geschrokken zijn!! Gelukkig maar dat het weer veel beter met Ja gaat! Blijft ze die bronchitis nu houden of is het een virus? Onze jaarwisseling was hartstikke gezellig! Mijn zwager en schoonzus waren hier met onze nichtjes. We hebben gewoon lekker gekletst en televisie gekeken. Stef werd wel wakker van het vuurwerk, maar hij vond het vooral erg gezellig dat mama een paar keer bij hem kwam kijken. Hij was gelukkig helemaal niet bang en is uiteindelijk weer lekker gaan slapen. Hier is het inderdaad ook nog vakantie, maar niet voor mijn vriend helaas. Die is al drie weken vrij geweest om kerstbomen te verkopen en hij heeft nu het hele jaar op dinsdag papa-dag dus verder moet ie nu gewoon werken. En maandag mag ik dan ook weer aan de slag...Ik zie er echt tegenop, ik wil helemaal niet weg bij Stef en ik zie op tegen de berg werk die ik het komende half jaar moet gaan verzetten. Hopelijk ben ik snel weer gewend, zal vast wel goed komen. Wat leuk, een nieuwe keuken! Wel afbieden hè! Of werkt dat in België niet zo? Mijn vriend is echt een ster in afbieden, hij heeft toentertijd de helft van het geld van onze keuken af gepraat. Ik vind het wel belachelijk dat dit kan. Als je niks durft te zeggen verdienen ze echt duizenden euro's aan je, eigenlijk is het gewoon oplichterij. Wat voor keuken zoek je? Landelijk of juist modern? Wij zijn echt van het landelijke, we blijven altijd bij dezelfde stijl uit komen.
Bibi, mijn ouders en ik waren echt hard verschrokken ja. We dachten dan ook alledrie dat we naar het ziekenhuis gestuurd zouden worden... Maar dat was op het nippertje niet het geval! Dan vierden we het nieuwe jaar in het zh... Maar we waren net op tijd thuis om af te tellen! Ze gaat daar nu wel goed van genezen hoor, het is niets chronisch gelukkig. Het is een ontsteking van de bovenste luchtwegen, die nu gewoon gaat genezen. Dan heeft ze evenveel kans om het terug te krijgen als eender welke andere persoon. bij jullie lekker gevierd dus!! Stef zal gedacht hebben, ik wil ook mee vieren met mama. Lief hé, hoe ze dan van je kunnen genieten!
(Oei druk ik per ongeluk op reactie versturen... dan maar zo verder) Wel goed van Stef dat hij niet bang was!! Stoer! J is totaal niet wakker geworden en Ja lag er net terug in bed voor twaalf uur. Maar heeft ook totaal geen kik meer gegeven, ze zal wel erg moe geweest zijn. Dan nog maar even lekker genieten van je vrije dagen, voor de drukte er weer aan komt! Niet leuk hé als je weet dat je de komende tijd veeeeeel moet doen! En dat je je kleine man moet achterlaten, dat is nog het minst leuke. Ik had het er ook altijd moeilijk mee, nu zelfs nog na een vakantie! Waar gaat Stef naartoe als je gaat beginnen? Als het wat zwaar wordt, zeur je het maar even tegen mee uit!! Kan deugd doen! Wat leuk: een papa-dag! Dan kunnen de mannen onder elkaar leggen genieten van elkaar, tof dat hij dat doet hé! Afbieden op de keuken gaan we zeker proberen hoor, is hier ook een beetje de gewoonte, maar de helft. amai dan mag je man even met me mee!!!! Hij is echt een krak erin zo te horen!! Ik weet nog niet hoeveel het gaat kosten, maar ik verwacht me aan een serieus bedrag! Pfff, maarja je zet niet elke dag een nieuwe keuken hé. We gaan een erg moderne keuken zetten, heel strak, zonder handgrepen, alles lekker in kasten weggestopt! Ik hou heel erg van die enorm strakke woningen, maar dat is gewoon onbetaalbaar voor de gewone mens.
Woningen zijn sowieso tegenwoordig onbetaalbaar. Maar met zo'n strakke keuken kun je je eigen huis ook omtoveren tot iets moderns hè. Mijn vriend is inderdaad héél goed in afbieden, hij is een echte handelaar. Zelfs toen we een lamp kochten voor de babykamer (die was iets van 15 euro) kreeg hij nog korting omdat het de laatste was. Hij probeert het altijd. Gelukkig maar dat Ja gewoon helemaal beter gaat worden! Hoe is het nu inmiddels met haar? Hebben jullie nog wat leuks gedaan de afgelopen week? Kindjes kunnen inderdaad echt van je genieten, geweldig is dat! Stef ligt altijd te stralen in zijn bedje als ik hem eruit kom halen, zó lief! Hij kan zo lekker knuffelen, ik geniet nog elke dag met volle teugen van hem. Daarom vind ik het echt moeilijk om te gaan werken...Ik ben blij dat jij mij snapt, ik heb soms het gevoel dat er tegenwoordig nog maar heel weinig moeders zijn die het liefst thuis bij hun kindje blijven. Ik leef gewoon van vakantie naar vakantie. Zes weekjes stage en dan ben ik alweer een weekje vrij. En de zomervakantie begint al erg vroeg dus ik denk (en hoop!) dat het half jaar zo om is. Stef blijft trouwens gewoon allebei de dagen dat ik er niet ben lekker thuis. Op maandag past mijn moeder op en die komt gewoon hierheen dus dat ik makkelijk voor mij en fijn voor Stef.
Op 15 euro afdingen en het nog krijgen ook is wel straf ja!! Echt een prof heb je in huis gehaald. En woningen, pff, ja, echt, ik ben blij dat we dat al allemaal hebben enzo, want het wordt met het jaar nog duurder en duurder hé! Wij hebben zelf gebouwd van 2003 tot 2005. Alles zelf gedaan, dan is het nog betaaldbaar (alé, toch betaalbaarder). Hebben jullie ook zelf gebouwd, of hebben jullie een huis gekocht? Hier met Ja is het ondertussen wel weeral beter, ook s nachts wordt ze niet meer zooo vaak wakker, en als ik ze even laat wenen slaapt ze soms alleen terug in. Vorige week wel nog leuke dingen gedaan, niet echt veel weggeweest, gewoon genoten van ons gezinnetje en een paar uitstapjes naar jarige tantes en zo. Ik begrijp je inderdaad maar al te goed!! Ik ben ook supergraag thuis bij de kinderen, ook is het soms moelijk en druk. De meeste mensen kunnen dat van mij ook niet snappen.. Als ze horen dat Ja al bijna elf maanden was toen ik voor de eerste keer een ganse dag ging shoppen, dan vinden ze me maar flauw... 'Je moet ze kunnen loslaten' hoor ik dan. Maarja ik weet dan wel beter!! Je moet maar denken dat we echte moederkloekjes zijn!!! en de kindjes hebben dat graag hoor!! Dan weten ze tenminste wat ze aan ons hebben later!! Ik ga wel erg graag werken hoor, dat wel, maar ik mis mijn kleine spruitjes toch als ze er dan niet bij zijn. Deze morgen toen ik vertrok was Ja ook erg droevig, ze wist precies dat ik opnieuw moest gaan werken.... De kleine meid toch! Hier ook zes weken en dan een weekje carnaval verlof. De grote vakantie valt hier altijd hetzelfde in tegensteling met NL. Hier is het gewoon altijd juli en augustus. Hoe is jou eerste dag zonder Stef verlopen. Of fb stond dat het wel meegevallen was!! Fijn dat je een leuk klasje hebt, dat verzacht de pijn wel een beetje hé! En als je een leuk klasje hebt zullen die zes maanden om vliegen hoor, dat zal je wel zien! Wel leuk dat hij niet de deur uit moet op je werkdagen hé, dan hoeft hij zich daar al niet aan aan te passen! Heeft hij het er vandaag een beetje goed vanaf gebracht? Waar ik het nog steeds moeilijk als ik weg ben: Ik heb altijd wel een sterk moedergevoel, dat meestal wel klopt. Maar als ik er niet ben denk k: 'ach oma's zijn supergoed, maar ze zijn 'mama' niet, en gaan zij dan wel exact weten was de kleintjes nodig hebben??' Stom hé, maar dat heb ik nu nog steeds... Hoe is het trouwens ondertussen met de groentenpap? Lukt het al wat beter op t moment of moet hij er nog steeds niets van weten. Zo ga nu nog even languit in de zetel liggen, want de eerste werkdag was ineens al een lekker drukke... Goedenacht!
Je bent het jaar dus meteen weer goed begonnen met zo'n drukke dag. Op school is het altijd druk hè. Je komt altijd tijd tekort en de dagen vliegen om! Ik wil straks tijdens de periode dat ik de klas alleen draai graag voorlezen. Leek me wel leuk als ik iets speciaals doe, maar ik weet echt niet of ik dat in het rooster kan inpassen...Proberen maar want ik vind het wel heel leuk om te doen en het is ook een rustmomentje voor de kinderen hè, ook belangrijk. Het is inderdaad goed gegaan maandag en dinsdag. Ik vond het moeilijk om weg te gaan hoor en heb vaak naar huis gebeld, maar op school ben je zo druk bezig dat je genoeg afleiding hebt. Ik merk wel dat ik nu na schooltijd héél graag naar huis wil. Dus snel alles nakijken, bespreken en weg... Ja begint het natuurlijk al door te krijgen als je gaat werken ja. Stef nog niet, maar hij heeft maandag en dinsdag wel veel verdriet gehad, ook toen ik al thuis was dus misschien komt dat dan toch doordat het anders is dan anders. Hij huilde echt heel hard en was bijna niet te troosten...Toen heb ik zelf ook even gehuild hoor. Voelde me meteen al schuldig dat ik weg was geweest. Het wordt gewoon even doorbijten, ik ben zo dicht bij mijn diploma dat ik nu niet meer kan stoppen. En Stef went er vast ook aan. Oma en papa zorgen ook heel goed voor hem. Wat jij zegt heb ik ook wel hoor. Als oma in huis komt wil ik dat alles klaar ligt en leg ik een hele instructie neer enzo. Terwijl als mijn vriend thuis is, ik 's ochtends gewoon kan gaan. Dat geeft toch wat meer rust, zo voelt dat nu eenmaal. Ik vind het helemaal niet flauw dat je pas na zoveel maanden een hele dag weg ging hoor! Ik snap je helemaal en ik ben blij dat jij ook zo bent als ik. Ik dacht vanochtend nog 'zal ik zaterdag middag even met ons mam de stad in gaan, wat drinken gezellig?' Maar dan denk ik meteen weer 'nee, ik haal wel snel wat ik nodig heb en dan ben ik daarna weer thuis bij Stef'. Ik vind het gewoon niet nodig om de zorg voor mijn kindje aan andere mensen over te laten alleen maar voor mijn eigen plezier. Ik heb Stef het liefst zoveel mogelijk bij me en volgens mij hoort dat ook gewoon zo. Wat leuk dat jullie zelf gebouwd hebben! Dan is het écht helemaal naar je zin hè. Wij hebben gekocht, maar er woonde hier een vrouw van 92 jaar dus alles in huis was al erg verouderd. We hebben alles eruit gehaald en helemaal opnieuw gemaakt dus ook hier is alles helemaal naar onze smaak. Met de groente gaat het beter. Dinsdag bij papa had Stef alles op (een hapje of 10). Gisteren weer niet, maar hij trekt al wat minder vieze gezichten, haha. Morgen maar eens een potje proberen, misschien is dat wat minder vies...
De eerste werkweek na de vakantie zit er al weer op. Voor jou de eerste sinds de geboorte hé, het is toch meegevallen zo te lezen! Een week in school vliegt, zoals je zegt, voorbij!! Voorlezen is inderdaad één van de leukste activiteiten in de klas, kinderen houden daar enorm van, en het is super gezellig! En dat van snel naar huis willen... we lijken wel erg veel op elkaar precies!! Hier ook hoor, net zo!! Als ik dan nog snel naar de winkel moet voor beleg of groenten of zo, en ik ben een kwartiertje later dan normaal, voel ik me al schuldig...
PC doet vreemd,... Plaatst reactie weeral uit zichzelf, te vroeg... Stef zal misschien toch wel al merken en voelen dat mama er niet is hoor! Ik denk wel dat dat zou kunnen, hij is zijn eerste levensmaanden alleen bij mama geweest en die is nu ineens twee dagen weg... ik denk wel dat die kleine ukjes dat voelen! En heel normaal dat je zelf dan ook even een traantje wegpinkt hoor!!! Samen huilen is zoveel gezelliger enne... nu zeker niet je studie opgeven!!! Je bent er zo dichtbij!! en als je zo een heerlijk gevoel hebt naar je kindje, zal je zeker en vast ook even goed zijn voor de kleutertjes in de klas!!! Dus maar even doorbijten, ik help je er wel doorheen als je het even moeilijk hebt!! Oei Ja is wakker, ga haar ophalen, kom straks terug reageren!! Groetjes
Een dagje later... Dan is jullie huis ook zo goed als nieuw hé, als je alles naar je zin hebt kunnen maken. Ik vind het ook een toffe job om van je huis een echte thuis te maken voor je gezin! een lampje hier een fotootje daar... af en toe eens een beetje verandering... Ik ben daar graag mee bezig! Nu dus een keuken kiezen... heerlijk, ik zou willen dat ze er als was. Woensdag mogen we de pc tekeningen gaan ophalen en ook al eens onderhandelen over de prijs... En dan ook wel eens ergens anders gaan vragen om het prijs verschil te zien! Ah, dan begint Stef toch al wat beter groenten te eten. Komt wel goed hoor! Kan best zijn dat hij een potje liever heeft, wie weet. Hier heeft Ja twee dagen heeeeel weinig gegeten, gisteren at ze beter, geeft ze de ganse boel terug over En ze is al zo een licht gewicht... Maar vandaag ging het al weer wat beter! Oef, denk een kleine buikbacterie of zo wan J had vandaag ook wat last van diarree. Zolang het niet te erg wordt! Zaterdag ben ik met J voor het eerst naar de cinema geweest!! heerlijk genoten! We zijn de nieuwe mega mindy film gaan zien. J is helemaal weg van mega mindy en mega toby! Hier trouwens bijna twee jarigen!!! J wordt vrijdag drie en volgende week zaterdag wordt Ja gewoonweg al 1 jaar Wat is dat toch omgevlogen!!! Kan het zelf nog niet echt bevatten!!! J wil trouwens ook een mega mindy feest Dus heb ik maar servetjes, tafellaken en vlaggetjes van mega mindy gehaald hé!! Hij zal nogal opkijken!!