Dankjewel! Ben net wezen bloed prikken, mag deze namiddag al bellen voor het resultaat maar ben vrij zeker
Twijfel: bedankt, ik probeer het, maar het is wel lastig als je dingen moet. Ik heb straks een examen van Engels. Als ik dat haal heb ik mijn diploma. Ik heb amper kunnen leren, omdat ik zo misselijk was/ben. Zie er dus als een berg tegenop. Mijn vriend heeft me net nog even moed ingepraat. Ga er gewoon heen en als ik het niet haal weet ik in ieder geval wat me te wachten staat de volgende x HIHI, heerlijk hè die stoere jongens zijn toch echt nog wel kinderen... Ik hoop met je mee hoor op de volgende ronde, past helemaal bij jouw de data, zou toch leuk zijn!!! Robertha: Weet je al iets? Kipkip: er zit dus wel wat verschil in groei en gewicht, maar wat hier al is gezegd als je kindje er goed uit ziet en jij er een goed gevoel bij hebt is toch het belangrijkste?! Een gemiddelde komt voort uit uiterste Jammer dat de kleine nog wel last van haar tandjes heeft en diarree heeft. Is ze wel vrolijk of heeft ze er echt nog last van? Jenna: Heb je weer goed kunnen slapen? Kelly: Waarom ben je bloed wezen prikken? Om extra zekerheid te hebben of je zwanger bent of niet?
KellyA: geweldig dat je zo snel de uitslag al krijgt. Sommige dingen zijn bij jullie echt beter geregeld. TuttiFrutti: succes met je examen. Hoop dat je het haalt/gehaald hebt. Drempelonderzoek is goed gegaan. Hij vond het meevallen. Maar ik ben wel een mooie herinnering rijker aan mijn grote/kleine stoere vent
Das goed nieuws Kelly! Ik heb de vk aan de telefoon gehad en moet de volgende controle (over 2 weken) urine meenemen. Ze maakt zich niet zo'n zorgen omdat dorst ook een zwangerschapskwaaltje is. Dus maak ik me nu ook iets minder zorgen Het ging deze week eigenlijk helemaal niet zo goed. Heb het nu veel zwaarder dan in het begin, zodra ik een "normale" werkdag heb gehad (en die zijn best druk) ben ik 's avonds echt ziek. Van de week kon ik niets meer binnen houden. Vanaf volgende week dus nog maar 1 dag werken en 1 dag aangepast werk (kantoor etc) zodat ik meer rust krijg. Vind het helemaal niet leuk, omdat ik graag actief bezig ben. Ik kan ook wel van alles gewoon doen, alleen als ik dan achteraf te veel heb gedaan, wordt ik zo ziek als een hond Erg vervelend, maar nu ben ik klaar over mezelf!! Kipkip, als moeder zijnde kun je zelf het beste de groei van je dochter in de gaten houden. En als je het zelf niet vertrouwd dan vraag je om meer onderzoeken. Dat heeft mijn zus laatst ook gedaan toen haar dochter (1,5 jaar) al 6 weken een loopoor had terwijl ze antibiotica heeft gehad en buisjes heeft... Nu kreeg ze gelijk 3 onderzoeken in het ziekenhuis, ze moet vaker puffen tegen astma en nu gaat het al een heeeeeeel stuk beter. Wat ik wil zeggen is: Doe wat je zelf het beste vind en maak je niet te druk over gemiddelden. Succes! Twijfel; héérlijk zo'n "grote" vent die nog even komt knuffelen Was het allemaal goed gegaan? Tuttifrutti; Hoe was het examen??? Gehaald?? Ik hoop het voor je want dan heb je in ieder geval 1 zorg minder Jenna, Bibi, alles goed? @rest: iemand nog leuke weekendplannen? Ik wil zaterdag eigenlijk uiteten want dan zijn we 11 jaar bij elkaar!! en 3,5 jaar daarvan getrouwd
Robertha: fijn dat je gerustgesteld ben, hopelijk is het inderdaad gewoon een zwangerschapskwaaltje. Wel goed dat ze het over 2 weken nog even controleren!! Heel herkenbaar je klachten. Lekker eraan toegeven en je rust nemen. Geniet er maar even van dat jij nu een stapje terug doet. (Is moeilijk ik weet het, maar geeft wel verlichting!!) Twijfel: fijn dat het drempelonderzoek goed is gegaan!! @ examen, ik heb geen idee hoe of wat, echt bizarre opdrachten. Hopelijk weet ik over ongeveer 2 weken of ik het heb gehaald of niet. Weekendplannen: ik ga zaterdag trouwjurken passen!! We gaan volgend jaar septemer trouwen, maar gezien de zwangerschap ga ik al vroeg passen, zodat mijn buik nog meevalt. Heerlijk even uiteten, ik zeg doen!!!
Robertha: balen dat je zo misselijk bent. slim van je om vanaf volgende week minder te gaan werken. Hopelijk brengt het rust. En voor komend weekend: alvast smakelijk eten. Ik heb geen bijzondere plannen, zoals je kunt zien in mijn ego berichtje hieronder Nou ja trouwens... misschien kan het wel doorgaan... we zouden met mn ouders gaan uit eten zondagmiddag. Lopend buffet, maar ik kan natuurlijk wel aanwijzen wat ik wil Nou ja, eerst maar eens kijken of de pijn zakt. Kelly: heel goed nieuws dus. Dit is vast een plakbeeb. TuttiFrutti: jij ook een bijzonder weekend! Veel plezier! ff ego vanmorgen uitgegleden in de tuin en nu zit ik met mn voet in verband en moet 2 (!) dagen met voet omhoog en liefst niet lopen. (Uh...hoe doe je dat met 3 kids?) Daarna mag ik met krukken gaan proberen;zit dus ff in de lappenmand en BAAL STEVIG! Nou ja, vanavond hebben mijn mannen me goed in de watten gelegd (letterlijk ) en ik hoefde alleen maar op te staan als ik naar de wc moest. Hihi en dan iedere keer van dat kleine stukje hardstikke moe . Het ziet er simpel uit als anderen op krukken lopen, maar dat is het dus echt niet! Is nog eens mijn rechtervoet ook en op links heb ik dus totaal geen even wicht; ik zwabber maar wat. (Ziet er vast leuk uit...)
Zo moeten we het allemaal rustiger aan doen Wat een pech Twijfel! Maar je eens lekker laten verwennen is ook wel eens goed, des te meer zullen ze je waarderen Hopelijk ben je snel weer op de been. Vandaag weinig te melden...
Yoehoe!!!! Waar is iedereen? Leuke dingen doen? Het uiteten is er gister bij ingeschoten omdat we het te druk hadden met onze schuur, die nog steeds niet klaar is... Wie heeft de volgende afspraak bij vk/gyn/etc? Liefs
*snik* Sta weer onderaan het NOD lijstje, ongi vandaag in alle hevigheid doorgebroken... NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) 06-12: Pinkeltje82 (7e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Afspraken Robertha controle vk: 17-11-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo) Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010
Pinkeltje: oh dat is echt balen. ik had zo gehoopt dat jij op roze zou gaan deze maand. Nou, dan ook maar een kado'tje aan de sint vragen... Robertha: die schuur is dan toch een langer verhaal dan verwacht of niet? We waren gisteren even bij de zorgboerderij waar onze oudste naar toe gaat en hij heeft de paarden aangewezen waar hij op rijdt. Hij rijdt op 5 verschillende en het zij echt grote beesten! Ik ben zo trots op hem dat hij dat kan en durft. Ze hebben binnenkort ok weer een wedstrijd en vlg mij gaat hij springen en dressuur doen. (Sorry hoor, off topic, maar ben ff trotse mama) Meiden het gaat super goed met mn enkel, ik kan al een beetje zonder krukken lopen zelfs. Er is afgelopen weekend een paar keer voor gebeden en ik geloof echt dat dat er zeker mee te maken heeft, dus ik ben heel dankbaar.
Robertha: Jammer dat het eten er bij ingeschoten is, maar wel goed opgeschoten met de schuur? Twijfel: Wat vervelend van je enkel, gelukkig gaat het weer wat beter!! Sterkte... Wat mooi dat er voor je gebeden is en dat het naar jouw gevoel heeft geholpen. Enne leuk juist je off-topic!! Heerlijkom te lezen dat je zo hebt genoten van je zoon. Vind het altijd leuk om verhalen van jouw zoons te lezen, dat bevestigd dat echt iedere leeftijd zijn charme heeft en dat je elke keer weer van andere dingen geniet van je kinderen!! Pinkeltje: Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden, ik had ook goede hoop voor je. Veel succes voor de nieuwe ronde, ik duim gewoon weer voor je!! Jolijn: Ik zie in de afsprakenlijst dat jij vrijdag je echo had, en?? Ik ben zaterdag op trouwjurken jacht geweest. De jurk gevonden die ik in mijn hoofd had zitten en stond me super. Toch nog bij andere winkels wezen kijken. Komt in 1 van die winkels een verkoopster met een jurk die totaal anders is als in mijn hoofd, had ik zelf nooit gepakt, maar hij was wel mooi. Aangetrokken en helemaal verliefd. En nu weet ik het niet meer. 2 schitterende jurken die totaal verschillend zijn, maar waar ik helemaal verliefd op ben... Moest het even delen
NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) 06-12: Pinkeltje82 (7e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Afspraken Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo) Robertha controle vk 17-11-2010 Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010 TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010 Guusje hoe is het met jouw? Zijn jullie weer begonnen?
Tuttifrutti; Mhh, lastig, meestal wordt je maar op 1 ding (in dit geval een jurk ) verliefd! Misschien even iemand anders meenemen en die laten kijken? Pinkeltje, wat vervelend voor je! Twijfel, ik hoop dat je snel weer op de been bent. Erg lastig met 3 kids! Hier een lekker weekend gehad, 3 wedstrijden getennist, schouwburg geweest en het hoogtepunt van het weekend; gister met de kleine meid voor het eerst naar de MacDonalds geweest. Was voornamelijk omdat moeders zo'n trek had in een BigMac. Ze zouden die posters langs de kant van de weg moeten verbieden, haha, ik had al 16 weken trek en eindelijk er eentje naar binnen gewerkt. Was heerlijk en die kleine vond de frietjes ook lekker maar het leukst was de ballon! Zo ga even bij mijn moeder op bezoek. Tot later.
Hey! Tuttifrutti; super dat je een (of twee) jurken gevonden hebt! Zo was het bij mij ook gegaan en heb toch voor de 2e jurk gekozen. Gewoon omdat hij anders was en echt bij mij paste. Welke zou het best bij jou passen? Twijfel; idd leuk om te lezen. Ik wou dat ik weer kon rijden maar wordt toch echt van de zomer weer Wij hebben trouwens nog een pony te koop staan, dus als iemand een koper weet??? Pinkeltje; wat jammer! We weten nu iig wat jij aan de Sint gaat vragen Succes deze ronde! Kipkip; een gezellig uitje dus! Ik heb ook vaak zo'n zin in Mac, maar ben tot nu toe nog maar één keer geweest om een mcflurry te halen Hou mezelf steeds voor dat alles wat ik eraan eet, ik er straks ook weer af moet werken. Helaas lukt het niet altijd en zit ik n og regelmatig aan de snacks Gelukkig is er nog "maar" 3 kg bij sinds ik gestopt ben met het dieet en 3x in de week sporten, dus valt nog mee. Deze week minder aan het werk en vandaag bevalt me prima Ik hoop dat het zo wel goed blijft gaan. Gisteren naar Babydump geweest en een hele mooie kamer gezien, maar we denken er nog even over na. Verder alvast een pakje gekocht voor de baby, die hij/zij straks als eerste aan krijgt. Héél leuk van Woezel en Pip, neutraal maar wel met leuke kleurtjes erin. Ikke is blij
Kipkip: Jij bent druk geweest. Gaat het nog goed wdstrijden tennissen? Sportief hoor!! Leuk hè naar de Mac met die kids. Je hebt je keurig ingehouden, knap hoor. Gelukkig smaakte hij ook nog goed, dat kan nog weleens tegenvallen. Ik ben ook voor om die posters langs de weg weg te halen Robertha: Heerlijk hè even minder werken (ik kan er helemaal over mee praten). Gaan jullie een nieuwe babykamer kopen? Jullie eerste is jonger, dus die kamer heb je nog nodig zeker? Wat voor soort kamer heb je gezien? Leuk een pakje van Woezel en Pip. Heerlijk hoor dat jullie zo bezig zijn geweest met de baby, maakt het zo heerlijk echt hè!! Bedankt voor jullie adviezen/ideeën. Heb mijn zus een mail met foto's gestuurd en even opgebeld om te over leggen. Zij stelde voor om het 1 van de ene en het ander van de andere te gebruiken en dus op zoek te gaan naar een combi. Dat vond ik wel een hele goede!! Dus weer een dagje plannen...
Tuttifrutti; dat is ook nog een idee, gewoon op zoek gaan naar een 3e jurk. Goed plan van je zus! Wanneer is eigenlijk de grote dag? Ben je dan hoogzwanger of daarna? Tennissen gaat nog goed hoor, ik hoop tot eind jan te kunnen spelen...ben benieuwd. Robertha; jullie gaan dus een 2e babykamer aanschaffen? Wij gaan voor een peuterbed maar die van jou is nog geen 1 natuurlijk. Leuk al een pakje aangeschaft voor de baby. Ik merk dat wij er zoveel minder mee bezig zijn dan destijds met onze dochter, bijna zielig voor die baby in mijn buik. Ik vergeet dan ook regelmatig dat ik zwanger ben.
TuttiFrutti: bedankt voor je lieve reactie. Wat een slim idee idd van je zus om een combi te zoeken; neem er de tijd voor om die ene te vinden die precies voor jou gemaakt is (Als je die tenminste hebt.) kipkip: Wauw, jij bent echt sportief bezig geweest! Je had de Mac wel verdiend daarna Maar ben het met je eens dat sommige reclames verboden moeten worden robertha: O leuk, babyshoppen! Wat voor kamertje heb je gezien?