Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; wat vervelend meid...Heel goed dat jullie de hoop nog niet hebben opgegeven!! Ik hoop dat deze poging succesvol zal zijn. Hou je ons op de hoogte?

@ Twijfel; Fijn dat het zo goed gaat met je meisje. Wat gaat het toch snel hè? No 5 1/2 week dan wordt onze Stef al één jaar! Heb er echt zin in, het wordt alsmaar leuker en leuker. Wat leren ze veel in zo'n eerste jaar hè?

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi denzel,

dat is even geleden hé meis. Maar toch welkoom hoor!!! blij dat we je nog eens horen! En niet zo'n goed nieuws... Maar onze oudeste is er gekomen na de tweede iui poging!!! Dus wie weet lukt het jou ook wel de tweede keer!!! Ik wens je wel heeeeeeeel veeeeeel succes!!! Ik weet wat je door maakt meid, niet gemakkelijk, maar toch de goede moed houden, want het lukt in heeel veel gevallen met iui of ivf!!! Je krijgt zeker wel een wondertje in je armen!! Het is je gegunt!!!

Twijfel, wat goed dat het je goed gaat! En lukt dat zo'n beetje een meisje met zo'n bende jongens!! Hier wordt ons meisje met één broer al rotverwend door hem, wat moet dat dan bij jou zijn... :D Hihi de jongens zullen haar wel beschermen, ik zie het al voor me!! Geweldig hé!! Ons meisje is ondertussen echt uitgegroeid tot een echt meisje meisje, niet te geloven. Ik ben dat nooit geweest, maar ik vind het wel leuk om er eentje te hebben!

Hier alles ok, vakantie dus dat zit sowieso goed hé...:D

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi,

Gisteren hebben wij een gesprek gehad op het ziekenhuis, na een 2e mislukte IUI. We hebben nu samen met de arts besloten om toch voor ICSI te gaan. De waardes van mijn man zijn op dit moment zo dat het niet veel zin heeft om verder te gaan met IUI. 17 juli hebben wij een voorlichting. En vanaf de eerste menstruatie daarna mogen wij al starten met ICSI. Ik zie er wel enorm tegen op. Maar zo verder knooien heeft ook geen zin. En als ik hierna een positieve test in handen heb zal het het dubbel en dwars waard zijn.

Bibi, Stef alweer 1 jaar? wat gaat de tijd hard zeg!

Jenna, al vakantie, wat lekker zeg! Ik moet nog 8 weken werken, en dan heb ik pas vakantie.

Twijfel, wat heerlijk dat je zo kunt genieten van je meisje.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat rot dat je nu weer een stap verder moet Denzel...Kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar wat je zegt, als je eenmaal een posi test in handen hebt is het alle moeite dubbel en dwars waard! Ik hoop heel erg voor jullie dat ICSI voor jullie uitkomst gaat bieden. Sterkte met alles wat komen gaat!

Onze Stef is inderdaad alweer bijna 1 jaar. Het gaat zó ontzettend hard, ongelooflijk! We kletsen hier inmiddels alweer een hele tijd hè. :)

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel,

Je moet inderdaad positief blijven!!! Je zal echt wel een posi test in handen gaan krijgen!!! En dan ben je heel die mmm snel vergeten!!! Spreek uit ervaring!
    Hoe is het er ondertussen mee? Zijn jullie al wat verder?

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Denzel: jeetje, heftig allemaal zeg. Hoop zo dat je snel goed nieuws hebt

bibi: wat gaat dat eerste jaar snel he. Ik besefte me afgelopen maand ook ineens dat ze gewoon geen baby-baby meer is. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant is afscheid nemen van die baby tijd dit keer toch moeilijker omdat ik weet dat het nu écht nooit meer terugkomt.

Jenna: ik hoop dat ons meisje naast die stoere knullen ook een echt meisje-meisje zal worden. Als het afhankelijk is van aandacht van de broers dan weet ik zeker dat ze een Super meid wordt :D

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; het gaat echt mega snel, ongelooflijk! Stef is ook echt baby-af nu, hij krijgt echt al een peuter koppie. :) Voor jou is het natuurlijk nog anders ja. Ik mag het allemaal hopelijk nog een keer mee gaan maken. Maar toch vind ik het soms ook jammer hoor. Aan de ene kant wordt het allemaal steeds makkelijker en leuker, maar aan de andere kant mis ik het dat Stef lekker tegen me aan in slaap viel of nog even bij ons in bed een dutje deed, dat soort dingen. Tegenwoordig ligt hij geen seconde stil, haha. :D Ik heb in elk geval wel enorm genoten van het afgelopen jaar en dat blijf ik doen, elke dag. :)

@ Denzel; ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat. Hopelijk ben je alweer wat wijzer geworden bij de voorlichting?

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey, ik zie ineens dat jullie hier nog steeds kletsen! Wat gezellig zeg!

Wij hebben er intussen ook een kleine bij gekregen. Ons mooie meisje Sofie is 3 weken te vroeg op 9 april geboren. Dus bijna 2 jaar nadat we hier zijn begonnen met schrijven.
    Het heeft heel veel moeite gekost voor ik zwanger was, maar het is het meer dan waard geweest.

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wow, ons groepje is straks weer compleet! :D
    Leuk om weer eens van je te horen Guusje en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje! Wat fijn dat het na al die moeite toch gelukt is en dat jullie nu weer van zo'n mooi wondertje mogen genieten. Gaat het allemaal goed?
    Mijn zoontje is inmiddels alweer bijna 1. :) Kan het af en toe niet geloven. Hij is echt geen baby meer om te zien, het gaat zo snel! We zijn in elk geval al een jaar echt aan het genieten, ik vind het een geweldige ervaring om mama te zijn!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Bibi,

Wat gaat de tijd toch snel zeg, je kleine mannetje alweer 1!

Hier gaat het nu heel goed. Sofie had een beejte een moeilijk begin. Officieel is ze prematuur, omdat ik met 36.6 weken ben bevallen met een spoedkeizersnede. (Om 4 uur waren we in het ziekenhuis en om 7 uur was ze al geboren, ivm opnieuw zwangerschapsvergiftiging bij mij) Ze heeft erg veel last gehad van krampjes en nog steeds wel een beetje, maar lang zo erg niet als in het begin.

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn dat het nu goed gaat! De beginperiode en ook de bevalling zo zullen wel even heftig zijn geweest. En Lucas, hoe vindt die het om grote broer te zijn?
    Mijn bevalling ging vrij vlot, ik begon om 00:45 en om 07:08 was Stef er. Ben uiteindelijk wel naar het ziekenhuis gemoeten omdat Stef zijn hartslag veel te laag werd tijdens het persen dus dat was ook even spannend, maar op zich geen hele zware bevalling (gelukkig!).

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Het was idd even heel heftig, maar Sofie deed het vanaf het begin super en hoefde ook niet naar de kinderafdeling gelukkig.
    Lucas vind het geweldig om grote broer te zijn en Sofie is nu al zijn grootste fan, ze zoekt hem altijd even op.

Dat is ook wel schrikken dat de hartslag van Stef daalde.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hey wat leuk dat er zoveel mensen terug zijn !!!!!!!!!! JOEPIE!!!
    Kan vandaag wel niet meer reageren, ga bedje in!
    Wel fijn dat er velen weer terug zijn!!!!!:D:D:D

14. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Leuk dat het na al die moeite toch gelukt is.

Wij hebben onze voorlichting voor ICSI nu gehad.het wordt wel een heftige tijd. Maar daar slaan we ons wel doorheen. Ik heb inmiddels alles geregeld, wat ik moest regelen voor we aan de behandeling konden beginnen. Nu is het wachten op mijn ongi. En dan kunnen we beginnen. Niet te geloven, maar ik heb er gewoon zin in.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Denzel: heel veel succes meid. Wat goed dat je er zo in kunt staan. Ik hoop op een snel succes voor jullie.

Guusje: wat geweldig dat het jullie een klein meisje erbij hebben en dat alles goed gaat met haar. :)

Afgelopen week ben ik al bezig geweest met de uitnodiging en verlanglijstje voor A. Ongelooflijk, over iets minder dan een maand is het al zo ver. :$

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow Twijfel, jij bent gelukkig ook al zo vroeg met de uitnodigingen. :D Heb ze een week of drie geleden verstuurd, ik heb er zoveel zin in! Gaat snel hè, dat eerste jaar? Wat krijgt jullie meisje voor cadeau? Wij hebben voor Stef de garage van de Toettoet auto's, ben benieuwd wat hij ervan vindt. :)

@ Guusje; was inderdaad even schrikken bij de bevalling, al kwam dat bij mij eigenlijk pas later. Tijdens de bevalling heb ik er (gelukkig) niet heel erg bij stil kunnen staan wat er mis kon gaan. Was teveel in een roes...

@ Denzel; ik hoop dat jullie gauw aan de ICSI kunnen beginnen en dat het jullie snel jullie zo gewenste wondertje zal brengen. Sterkte!

@ hier; Stef kan in zijn handjes klappen! :cool::D Gisteren zaten we te eten en toen begon hij ineens te klappen, haha. :D Hij ging er vandaag vrolijk mee door dus hij is zelf ook blij met zijn nieuwste ontdekking.

17. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ bibi, wat gaaf zeg dat Stef in zijn handjes kan klappen. Lijkt me zo leuk om je kind die ontwikkelingen allemaal te zien doormaken.

@ Twijfel, jou meisje is ook al weer bijna een jaar oud. Wat gaat dat snel zeg!

Hier, Argh. Mijn ongi wil maar niet komen. Mijn lichaam is volgens mij nog een beetje van slag van de hormonen van de inseminaties. De gyn zei tijdens de laatste controle echo dat het een zooitje was binnenin mij. Maar goed ben inmiddels al 5 dagen overtijd. En heb al 2 nega zwangerschapstesten.
    Grappig, normaal wil ik niet ongi worden en ben ik te vroeg. En nu wil ik het graag, en komt het niet.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat zul je altijd zien Denzel. Hoe is het nu? Is je ongi inmiddels doorgebroken?
    Het is inderdaad super leuk om je kindje zich te zien ontwikkelen. :) Stef kan zich nu ook optrekken tot staan en dan klimt ie vanuit de stoel zo bovenop de tafel. :D Het gaat zo hard ineens, hij heeft in één week tijd echt een boel geleerd.

19. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bibi, helaas is hij nog niet doorgebroken. Ik heb vrijdag nog een test gedaan die was ook weer negatief. Ik ga morgen nog 1 test doen, en als die ook negatief is ga ik de gyn bellen.

Hopen dat ik er snel terecht kan.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jeetje, wat vervelend dat het zo land duurt! Heb je de gyn inmiddels gebeld?

Hier is verder alles prima. Vorige week goed gefeest voor Stef zijn verjaardag. We hebben echt een super leuke dag gehad! nU laatste vakantiedag, morgen weer beginnen met stage...Nog 8 weekjes en dan zit het erop; dan is het afronden en hopelijk afstuderen.

Deel Deze Pagina