Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    De gyn heb ik inmiddels gebeld. Ik blijk cysten te hebben gehad aan beide eierstokken. Deze waren inmiddels al aardig gekrompen. Die cysten zijn ontstaan doordat mijn hormoonhuishouding in de war is door de hormonen van de IUI's. Nu heb ik weer een ander hormoon gekregen om het allemaal weer op orde te krijgen. Dit is een kuur van 10 dagen. Ik zit nu op dag 6. Als ik deze kuur op heb zal ik tussen de 3 tot 7 dagen ongesteld moeten worden.

Fijn dat je zo'n leuk feestje hebt gehad van stef zijn verjaardag. Phoe dat gaat wel hard hoor.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow, wat vervelend weer! Maar gelukkig is de kuur al bijna voorbij zie ik! En na je menstruatie moet je dus steeds op controle om je eicellen te laten controleren, of zit ik verkeerd? Ik hoop voor jou dat je ongi snel na de kuur doorbreekt meis, kun je eindelijk verder!

Het gaat echt heel hard met zo'n kleintje! Iedereen zegt het, maar het is ook gewoon zo. Moet je ook eens kijken hoe lang wij alweer kletsen hier op het forum, niet te geloven toch?

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even snel; ik lees binnenkort bij.
    A's verjaardag was echt super. Weer een hele bijzondere dag en mijlpaal en lekker buiten kunnen zitten. We hebben allemaal erg genoten en ze is super verwend. Ze vond alle aandacht en al het lekkers heerlijk! Ook hebben we ons traditionele verjaardags uitje naar de Mac gehad. :D Ze vond het erg leuk, maar kan niet zeggen dat ze frietjes super lekker vind.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, jou kleine meid is gewoon al een jaar geworden??? :$ Niet te geloven hoe snel het gaat seg, super cliché maar toch, t is waar. Leuk geweest precies? Toch heerlijk als die kleintjes verjaren hé! Hier is onze meid vandaag 19 maanden, de tijd vliegt!!!

Denzel, hoe is het ondertussen met jou meid? Alles ok?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel! Gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n super dag gehad hebben! Inderdaad heel bijzonder, zo'n eerste verjaardag. Ik geniet nog na, haha.

Deel Deze Pagina