Goedenavond iedereen, Vanochtend ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben!! Nou heb ik een vraagje en ik weet dat ik die eigenlijk aan de verloskundige moet vragen maar dacht misschien weet hier iemand er meer van. In april heb ik mijn spiraal laten verwijderen ivm klachten. toen gelijk aan de microgynon 30 gegaan maar om eerlijk te zijn niet altijd op tijd geslikt. Op 24 juni ben ik voor het laatst ongesteld geworden en had 22 juli weer ongesteld moeten worden ( bij een cyclus van 28 dagen) maar ik weet mijn cyclus niet omdat ik nooit regelmatig ben geweest voor en na mijn spiraal. heb bij 2 weken overtijd getest en daarna nog 3 keer ( allemaal negatief). Geen symptonen helemaal niks maar had nog een test liggen dus dacht vanochtend laat ik nog maar is testen, en ja hoor er stond zwanger in het schermpje. Nou heb ik een andere test gehaald van CB en die geeft aan 2/3 weken dus dat is volgens de huisarts 4-5 weken. maar als ik het uitreken zou ik in me 9e week zitten nu.. Weet iemand hoe dat kan? sorry voor mijn lange verhaal... Groetjes Michelle
Ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie,dus zou je idd naar je 9e week toe gaan. Ik zou meteen een termijnecho aanvragen. Dan weet je het zeker.. Oh... gefeliciteerd!!
Dankje voor je reactie! Ja dat moet ik dan maar doen inderdaad. Ik ga maandag de verloskundige bellen. X
Als eerste van harte gefeliciteerd.!! Omdat mij eisprong later was dan 14 dagen na de eerste dag van de laatste menstruatie, ben ik ook een week terug gezet. Dus misschien dat je wel iets minder lang zwanger bent. omdat hier natuurlijk wel veel tijd tussen zit zou ik ook vragen om een vroege echo. Spannend hoor!!