Hier ook iemand die in principe in het zh moet bevallen vanwege te hoge bmi. 0,7 te hoog...waar hebben we het over? Maar goed, mij lijkt het dus echt niets. Marciano is thuis geboren na een supersnelle bevalling. Vrijwel meteen persweeen. Hij was wel erg blauw dus even leek het erop dat we daarvoor nog naar het zh moesten. Toch wil ik het liefst weer thuis bevallen. Wanneer deze uk net zo snel op de wereld wil komen red ik het zh toch niet.
ook ik moet in het ziekenhuis bevallen. omdat er in het begin van mijn zwangerschap al gezegt werd dat ik pijnbestrijding krijg bij de bevalling. ivm endometriose. ik zelf vind het een prettig idee om te bevallen in het zkh. daar is alles bij de hand en heb ook nooit het idee gehad liever thuis te bevallen.
Ik moest ook in het ziekenhuis bevallen omdat ik een laagliggende placenta had en ze niet zeker wisten of ik wel op een natuurlijke manier kon bevallen ivm bloedingen. Ik moest bellen zodra ik weeen kreeg om de 5 a 10 minuten of wanneer mijn vliezen waren gebroken. Nu zijn mijn vliezen s'nachts spontaan gebroken en heb naar het ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen.
Ik wilde graag thuis bevallen,maar helaas moet ik in het ziekenhuis bevallen, dit omdat ik tijdens me zwangerschap boven de 100 kg uit ga komen en ik in de flat waar wij wonen geen lift is,dus dan mag je niet thuis bevallen!Helaas, maar goed het is niet anders.... OF ik moet af gaan vallen tijdens het zwanger zijn,maar dat gaat vast niet gebeuren en is niet goed als je t mij vraagt....
ik moet er persoonlijk niet aan denken om thuis te bevallen voel me veiliger in het ziekenhuis (woon dan ook in belgië)omdat ik persoonlijk vind dat alles ook beter word onderzocht dan thuis het geval zou zijn. in elk geval bewonder ik wel de dames die thuis bevallen omdat ze veel sterker zijn geen ruggeprik of zo ik denk dat ze ons in belgië te hard verwend hebben