Oke, nieuwe zwangere ik (met nieuwe emoties) moet hier even doorplaatsen: Pinki is vermist! De "voorheen zwart-witte maar nu wat groezelige" knuffelpinguin wordt gezocht door de politie Assen, omdat zijn baasje een hechtingsstoornis heeft en ontroostbaar is... Dus mocht je m tegenkomen (woon er zelf niet bepaald in de buurt, dus tenzij hij de trein genomen is gaat ie hier niet opduiken): bel de politie Opsporingsbericht voor knuffelpinguïn Pinki | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
ik hoop echt dat de knuffel gevonden wordt! of is ie ondertussen al gevonden??? vind het zooooo sneu voor het kereltje en zn ouders!
Ik woon wel in Assen en zal mijn ogen goed openhouden. Diverse mensen hier hebben al een soortgelijke knuffel aangeboden, al dan niet nieuw, maar hij schijnt echt zijn eigen Pinki nodig te hebben. Je zou zeggen dat zijn knuffel toch echt ergens moet liggen nog. Het was zelfs gisteren in het RTL Nieuws. Dus het is blijkbaar heel erg belangrijk dat hij zijn knuffel terugkrijgt.