hallo meiden ik ben bijna 17 weken, vermoeidheid is minder, alhoewel ik nog moe ben! ben eerste 3 maanden vreselijk misselijk geweest, met af entoe overgeven erbij. heb nu enige tijd niet meer overgegeven, maar ben iedere ochtend nog misselijk, wel anders misselijk als eerst, maar moet dan iedere keer slikken, en zo raar misselijkachtig gevoel op me buik. en hoe vroeger het in de ochtend is, hoe erger dat misselijke gevoel is, pfff en aangezien ik er vroeg uit moet voor na me werk te rijdn, is dat zeerrr lastig, heb nog even een ander vraagje erbij: heb een kado gekrgen om het hartje te luisteren, zo'n angelssound, ik luister dit ook iedere dag,.. mag dat? kan het kwaad? zou het ooit wel 2x per dag kunnen luisteren haha
HIer ook in het begin van mijn zwangerschap heel veel last van misselijkhied gehad Tot 17 weken heb ik er ook bij overgegeven, niet elke dag omdat ik pilletjes tegen de misselijiheid kreeg van de ha Tot een week of 20, ik weet het niet meer precies, ben ik ook misselijk geweest, dit helemaal zonder over te geven Daarna is het over gegaan, gelukkig Misselijk zijn is vreselijk, hoop dat het snel over gaat voor je! Angelsound elke dag gebruiken, is volgens mij niet schadelijk voor de kleien en kun je zo vaak doen als je wilt!
Ik ben ook nog steeds misselijk, sowieso standaard 's ochtends. De laatste twee dagen heb ik in de ochtend niet overgegeven (gelukkig!), maar normaal behoorde dat de afgelopen weken (vanaf week 7) tot mijn ochtendritueel. Overdag heb ik soms kokhalsneigingen en dat is het geval als ik hongerig ben of moe ben. Als ik aan het einde van een werkdag naar huis fiets, zit ik kokhalsend op de fiets . Ben het wel gewend van mijn vorige zwangerschap, toen ben ik tot en met 20 weken misselijk geweest met overgeven erbij. Daarna sporadisch, als ik bijvoorbeeld slecht had geslapen. Brrr... vervelend he! En dan te bedenken dat er vrouwen zijn die hier helemaal geen last van hebben. Lijkt me ideaal .
Hier nog steeds elke dag misselijk en spugen. Totaan week 25 (vanaf week 3, dus voordat ik wist dat ik zwanger was) supermisselijk en veel spugen, toen een week of 7 beetje minder misselijk en spugen, en vanaf 32 weken weer elke dag supermisselijk en spugen. Bij de vorige zwangerschap heb ik ook totaan de bevalling gespuugd elke dag, maar nu is het wel heftiger (heb ook met 14 weken bijna in het ziekenhuis gelegen daarvoor). Ik merk wel hoe meer moe/uitgeput ik ben, hoe misselijker ik ben. Angelsound mag je gerust elke dag gebruiken. Maar er zullen ook vast wel mensen zijn die zeggen dat dat niet mag. De meningen zijn daarover nogal verdeeld.
Hoi, Mijn misselijkheid was met 15 weken wel over, maar ik ben t/m week 17 moe, draaierig en duizelig geweest, met flink veel flauwvallen. Sommigen van ons hebben gewoon pech (of hoge hormoonspiegels...) en hebben tot ver in het tweede trimester klachten. Gelukkig is 't bij mij nu grotendeels over, al kan ik zomaar ineens toch nog draaierig worden of het zuur in m'n keel hebben staan. Denk dat dat de hele zwangerschap niet meer weggaat. Overigens was ik in weet 16 nog bij de VK, die mij zei dat het 'laat' was, maar dat de placenta nu toch echt snel alles over zou nemen, en dat ik me dan beter zou gaan voelen. Na al die berichten over dat het na week 10... 12... 14... beter zou worden, had ik daar een flink 'jaja'-gevoel bij, maar ze heeft toch maar mooi gelijk gehad (al ga ik maar niet meer wachten op het 'beter dan ooit' gevoel wat sommige zwangeren schijnen te hebben) Sterkte!