Hey meiden, Momenteel ben ik 8 dagen overtijd. Ik ben uitgegaan van een cyclus van 34 dagen, zoals ik deze de afgelopen maanden heb gehad. Wel heb ik het vermoeden dat mijn eisprong pas een week later heeft plaatsgevonden. In plaats van dag 17 dus op dag 24. Op basis daarvan ben ik nu ook al overtijd. Vorige week dinsdag en afgelopen zondag nega testen gehad. Vanmorgen getest maar ik twijfel of ik daarop nou een heeeeeeeeeeel licht beginnend streepje heb gezien... Dus nu maar weer verder afwachten. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen. Ik heb trouwens af en toe wel even het gevoel alsof het komt. Een soort van licht kramp-gevoel. Maar dat houdt niet aan. Normaal lig ik helemaal krom van de buikkrampen tijdens mijn ongi. Meer meiden in een soortgelijke situatie? Kom hier gezellig meekletsen!! Liefs, Nen
Hier ook een negatieve test. Al een paar dagen het gevoel dat de ongi komt maar voelt toch anders. Gisterenavond een test en vanmorgen beide negatief. Geen streep in de verste verte te zien. Wat duurt wachten toch zo lang
@ missmy, vervelend he.. dan ben je eindelijk die wachtweken door en dan moet je alsnog langer wachten! Heb je een regelmatige cyclus?
Ja dat is wel mijn voordeel, heb een zeer regelmatige cyclus kan de klok er bijna op gelijk zetten. Ben nu drie jaar bezig (dit is de laatste ronde voor we aan de IUI gaan) en ben in die tijd maar 2 maal overtijd geweest en werd toen beide keren ongi. De zenuwen gieren door mijn lijf en kan niet meer onderscheiden wat zenuwen zijn en ongi krampen Hoop voor jouw dat je lichte streepje gauw een hele dikke duidelijke streep wordt!! En je weet wat ze zeggen (ik hoop dat het voor jouw ook geldt): een streep is een streep!!!
@ kiss, jij mag ook al bijna testen! Spannend!! @ missmy, pfoe al lang bezig zeg. Ik hoop voor jullie dat het nu echt raak is en dat jullie geen IUI hoeven! Over mijn 'streep' van vanmorgen twijfel ik heel erg. Hij is veeeel lichter (en misschien wel niet eens aanwezig, ik heb goede verbeeldingskracht) dan de lichte streepjes die de meeste dames hier laten zien. Was trouwens een kv 2 voor 5, dus volgens mij wel de meest betrouwbare test. Maar er zit helaas maar 1 ding op...... WACHTEN
Hallo, Wat herkenbaar ik ben nu 10 dagen overtijd. Vanochtend toch maar weer een test en weer niks. Ik ga maandag naar de HA want ik had hiervoor nog redelijke cyclussen van 34 en 40, maar vandaag zit ik dus op dag 50. Je wordt er vooral zo onzeker van en je weet niet meer wat je van je lichaam kan verwachten. Hebben jullie ook nog klachtjes? Ik heb soms wat steken onder in mijn buik en gevoelige borsten, vorig week kon ik mijn linkerkant zelfs niet aanraken. Ik ben soms bang dat ik me gewoon dat soort dingen inbeeld. Nou ja een heel verhaal weer. Hebben jullie nog weer getest?
Hier nog geen negatief tester maar wel overtijd, gister had ik hele waterige afscheiding met een licht gekleurd tintje, nu niks meer, Wel ben ik snel duizelig en me eetlust wisselt per 6 uur. Me boobs iets wat gevoelig maar meer ook niet, en dromen dat me hond puppies kreeg, woeps:0 . Hoop dat julllie spoedig positief mogen testen, ik wil nog niet ik wacht tot ik langer overtijd ben.
@ kitty, hier alleen af en toe wat ongi gevoel maar dat zet niet door. Verder overdag vrij grote eetlust en veel dorst. 's avonds eerder moe, val in slaap op de bank. Geen gevoelige borsten. Ohja, wel heeeel veel witverlies!!!! En gekke dromen haha @ alecia, wauw wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen! petje af Hoop voor je dat het raak is!!!!
Weet het het ging vrij snel trouwens die dagen, maar de spanning stijgt wel, volgens een pendel wel maarja dit mag geen zekerheid geven. Jij bent ook alweer 8 dagen overtijd, dus laat je het weten als het raak is?
Ja zeker weten! Als ik niet ongesteld wordt, ga ik zaterdag nog een test doen. Als die negatief is, volgende week mijn fertiliteitsarts maar eens bellen...
Ik ben vandaag ook 8 dagen overtijd. Ben er vrijwel zeker van dat ik rond 29/30 sept mij ei heb gehad (ovulatietesten gedaan en ik had vruchtbaar slijm) Tot nu toe ook alleen nog maar negatieve testen (laatste test 19-10 ochtend). Ik wil nu echt een week wachten met testen. Ik vind het zo zonde van al het geld. Ik heb nog wel allerlei symptomen, borsten zijn voller en groter en doen pijn en mijn buik is behoorlijk opgezet. Ook heb ik last van maagzuur (dit heb ik nooit) Alleen toen ik zwanger was had ik maagzuur, al vanaf het begin. Ik moet vaak plassen en ik heb een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Bloedprikken mag ik niet bij de HA. dan werd bijna niet gedaan zeiden ze. Dus ik moest maar gewoon afwachten. x linda
Spannend Linda! Testen kosten inderdaad veel geld. Wanneer ga je nu weer testen? Hoop voor je dat je dan een dik posi test hebt! Sommige mensen schijnen laat positief te testen...
Ik denk dat ik zondag pas weer ga testen. Als het dan nog niet is dan zal ik wel een hele lange menstruatie hebben anders weet ik het ook niet meer x Linda
Maar je ovutest was dus goed positief toen je dacht je ei te hebben? Ik hoop voor je dat het raak is..
Hoi, @Nen87 ik had vandaag weer getest maar niks hoor. Moet dus geduld hebben tot ik maandag de huisarts lastig kan vallen. Even een ander vraagje, wat is clomid eigenlijk? xx kitty
@ kitty, omdat ik pco heb (geen eisprong van mezelf kort gezegd) gebruik ik clomid om een eisprong op te wekken. En door de clomid krijg ik wel een eisprong. Tenminste, dat is in ieder geval 3 rondes goed gegaan. Deze ronde is ff de vraag wat er allemaal gaande is in mijn lichaam...
hallo meiden, de matcare testen die je hier kan bestellen zijn 9 voor 15 euro. Of ze goed zijn weet ik niet aangezien ik alleen maar negatieve testen heb gezien. Maar ja vandaag een KV test gedaan en die was ook negatief dus ik denk dat ze wel werken. xx kitty
Hier nog steeds geen rood aan de horizon De krampen blijven wel aanhouden maar meestal zou het al door gezet zijn! @ alle andere dames......hoop een positieve test voor jullie vandaag! Ik ga morgen eventueel weer testen.
hey dames,ik ben nog niet zo lang overtijd. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe lang zal ff men verhaal geven. 1 oktober posi ovu test van predictor. Goed geklust,dag ervoor ook en dag erna ook. 2 oktober wasde ovu test al nega en 3 oktober ook. Dan geen ovu testen meer gebruikt want ze waren op . Nu 6 oktober en 7 oktober volgens mij trg vruchtbaar slijm gespot en ei krampjes. dus weer goed geklust. Dus als ik men ei zou gehad hebben rond 1 oktober en ik ga uit van een lf van 14 zou ik nu 7 dagen overtijd zijn ongeveer. Was 6 of 7 oktober dan toch men eisprong zou ik gisteren ongi moeten worden. Het is ronde 3,dus denk dat de pil nog niet volledig uit men lijf is. zit nu dus op dag 34...ben benieuwd!