Wie nu ook overtijd en nega testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nen87, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ja, ben pas op 8 september gestopt met de pil dus heb nog geen cyclus van mezelf gehad zeg maar, maar voordat ik aan de pil begon vroeger, was het redelijk regelmatig +/- 28 dagen wat ik mij ervan herinner want was 8 jaar aan de pil.

Nu heb ik maar gewoon een cyclus van 28 dagen aangehouden en op basis daarvan zou ik nu 14 dagen overtijd zijn, want weet niet zo goed wat ik moet aanhouden.

Maarja, nog even af wachten of kan een bezoekje aan de HA geen kwaad?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ truus, ik was voor de pil ook superregelmatig. Kon er de klok op gelijk zetten. Na de pil 1 groot drama, bleek later pco te hebben. Ik zou persoonlijk niet naar de ha gaan. Die stuurt je zeer waarschijnlijk weer naar huis dat je maar even moet afwachten en dat dit komt doordat je bent gestopt met de pil..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hm okee, jij zegt afwachten dus met naar de HA gaan? Maar hoelang zou ik nog moeten wachten, normaal voel ik mijn ongi enigzins wel aankomen, maar nu in de verste verte niet..

Jij ben al een behoorlijke tijd bezig zie ik.. Wat is pco als ik vragen mag?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Overal lees ik de verhalen van meiden in een gelijksoortige situatie en die worden net zo hard naar huis gestuurd. Van de ha moet je toch meestal eerst 1 jaar proberen voordat ze je doorsturen naar een gyn.

Pco houdt kort gezegd in dat mijn eitjes niet goed rijpen en dus als eiblaasjes in mijn eierstokken blijven zitten. Hierdoor krijg ik niet van mezelf een eisprong en word ik dus ook niet ongesteld. Ik gebruik nu Clomid om die eisprong op te wekken. Alleen is dat deze ronde waarschijnlijk niet gelukt. Ik ga morgen bellen naar de fertiliteitsarts om een echo te vragen. Heb het idee dat ik misschien een cyste heb.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja wat jij zegt lees/hoor ik ook vaker.. Had niet verwacht dat ik gelijk dag 28 van de cyclus ongi zou worden, maar toch zeker wel in die week erna. Maar goed, ondertussen zitten we op dag 42 en vraag me gewoon af hoe lang ik nog moet wachten want vind het behoorlijk lang duren..

Maar goh, das ook wat die pco.. Hopen dat je in ieder geval geen cyste hebt!

6. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hey meiden,

Ook ik ben overtijd, had een paar dagen geleden al ongesteld moeten worden. Geen buikkrampen gehad tot nu toe en normaal gesproken heb ik een strakke cyclus van 28 dagen. Vrijdag nega test.. Morgen ga ik een nieuwe test kopen en uitvoeren.... hopen maar dat het raak is. Voor alle andere dames in spanning heel veel sterkte met wachten! ik duim voor jullie!

Liefs

7. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Ik ben ook al minimaal 2 dagen over tijd. Ik ben in april gestopt met de pil. Heb cyclussen gehad van 29, 30, 31, 32 en 33 dagen. Vandaag is dag 35. Gisteren getest, maar helaas negatief. Kon het niet laten vandaag nog een keer een testje te doen, maar helaas weer negatief natuurlijk. Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook ik vraag me wel heel erg af wat er dan aan de hand is.

Afwachten dan maar? Als er vrijdag nog niks is, ga ik nog maar een keer testen. En anders naar de HA?

8. music4life

music4life Niet meer actief

ik ben er nu 4 dgn overtijd
    ik heb op mn nod dag getest
    negatief,,,nu nog niet,,,voel me ook niet ongi

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@ meisje ongeduld: Ik zit ook echt met dezelfde vraag als jou, afwachten of naar de HA.. Ik blijf ondertussen maar stug door testen en door testen, maar elke keer negatief. Heb ook echt niet het idee dat de ongi eraan zit te komen.. Ik zit ondertussen op cyclus dag 43 en ben het wachten zo zat..

Doe me of een positieve test (waar ik op dit moment niet meer in geloof) en anders maar gewoon mijn ongi..

10. Meisje ongeduld

Hoi Truus, Ik heb nu precies hetzelfde als wat jij zegt. Ik geloof er ook niet meer in eerlijk gezegd en ben bijna teleurgesteld als ik naar de wc ga en er is weer geen ongesteldheid te bekennen.

Tegelijkertijd heb ik wel hele gevoelige tepels die me dan wel weer hoop geven als ik ze voel. Wanneer ga jij naar de huisarts denk je? Ik wilde wachten tot maandag (CD 42) en dan maar eens bellen.

11. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid, same old same old hier....
    6 dagen overtijd gevoelige tepels, drie testen gedaan maandag 2 vanavond nog een en nog altijd negatief..
    Weet ook niet wat te doen, voel ook niet dat ik ongi ga worden, sucks he.. Wat ga jij doen?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik ben eindelijk ongi geworden (CD 44), ben zooooo blij!! Weet nu tenminste eindelijk waar ik aan toe ben, en nieuwe ronde nieuwe kansen hihi. :D

Wat jullie trouwens zeggen over die gevoelige/zere tepels, dat heb ik ook! Voorheen nooit geen last van gehad maar is ongeveer begonnen vanaf dag 14 van afgelopen cyclus, en heb er nu nog steeds last van :(

Nou hoop voor de rest dat het dan ook maar snel komen mag, die onzekerheid is echt kl*te!

13. Meisje ongeduld

Truus: Fijn dat je zekerheid hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen :) Hier nog steeds geen ongi te bekennen.

Emma27: Heb je al opnieuw getest?

Babatje: Heb jij al nieuws? Ik nog steeds niet. Durf eigenlijk ook niet meer zo goed te testen. Ik zie wel even. Ga wel maandag de huisarts bellen als ik dan nog niet ongesteld ben en geen positieve test in handen.

14. catherina

catherina Actief lid

25 okt 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook overtijd zit nu op CD 42 en heb allemaal vage klachtjes, zoals beetje misselijk heel de dag door, gevoelige tepels en meer dorst dan anders.
    En al 3 testen gedaan en allemaal negatief.
    Heb wel paar weken terug een eisprong gehad, dus wie weet.
    Maar die onzekerheid:x

15. Cas

Cas Lid

3 okt 2009
    15
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Hey meiden,

Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mn ongi...
    Morgen CD 50.... :$ en gisteren weer een negative test

Toch vanmorgen maar ff de huisarts gebeld en kan morgen bloed laten testen... ik snap er helemaal niks meer van... :(

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ook ik ben al 2 dagen overtijd... Zouden pas de 2e ronde in gaan dus ik betwijfel of het al raak kan zijn.. Heb afgelopen zaterdag en zondag licht posi getest en vanaf maandag alleen maar nega, dus ben ook een beetje in de war.. Vanmorgen meende ik weer een heeel licht streepje te kunnen ontdekken, maar ja ik geloof dat ik zelfs al droom over streepjes haha.. Ow ja mijn cyclussen tijdens de pil waren altijd precies rond.. Ik werd altijd van woensdag op donderdag nacht ongi, tevens ook de laatste ongi... En nu??? Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken, blijf gewoon elke dag testen en anders laat de ongi maar snel komen!!

Iedereen veel succes en hopelijk snel veel posi testen!!

17. Meisje ongeduld

Vanmorgen weer negatief getest. Heb toch maar de huisarts gebeld. De assistente zei dat zij het nog wel een keer wilde testen. Tegen beter weten in met mijn plasje naar de huisarts. En ook daar geen tweede streepje te bekennen. Ik wilde wel vragen om een bloedtest, maar wacht toch nog maar even. Ik hoop dat mijn lijf de test van de huisarts gelooft en stopt met me voor de gek te houden.

Als ik volgende week nog niet ingesteld word, test ik nog 1 keer en dan wordt het tijd voor meer onderzoek vind ik. Maak me toch wel een beetje zorgen.

18. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik sluit me hier ook maar aan! Ben nu, volgens langste cyclus, 5 dagen overtijd. Al 3 negatieve testen in mn hand gehad. En dat terwijl ik nooit langer dan 1 of 2 dagen overtijd ben. Ik heb verder ook geen PMS-klachten. Daarentegen ook geen zwangerschapssymptomen (behalve dan uitblijven van de menstruatie)
    Vraag me af hoe lang ik nog moet wachten....

19. Meisje ongeduld

Nou het lijkt erop dat mijn menstruatie nu eindelijk door komt. Waarschijnlijk toch de afleiding dit weekend. Ik ben er minder mee bezig en kijk, mijn lijf reageert direct.

In elk geval. Nieuwe ronde nieuwe kansen :).

20. Meisje ongeduld

Ik heb nog wel ff een vraag. Mijn lansgte cyclus tot nu toe was 33 dagen. Nu dus ineens 40 dagen. Hoe weet ik nu wanneer mijn eisprong is zonder al te ingewikkeld te doen met temperaturen en zo?

Welke ovulatietest is eventueel aan te raden?

Deel Deze Pagina