Een vies (sorry!!) vraagje..alweer haha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby09, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hallo dames,
    Ik zit op CD 59 !! (tja niet mijn keus maar heb er niks over te zeggen:() Maar nu verlies ik eigenlijk al zo'n 19 dagen een soortachtig vocht (lijkt vaak of je een beetje in je broek hebt geplast) en soms met een beetje slijm.. is wit en dik.. ook zeker niet rekbaar... (lekker vies haha) Jullie enig idee wat dit kan zijn???

Ik zei t toch..lekker vies.. :p

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    heb je al een zwangerschapstest gedaan?
    dit had ik namelijk als ik zwanger was... wil je niet te veel hoop geven....
    maar toch melden

3. 4days

4days Niet meer actief

Is het cervixslijm bij jou normaal heel duidelijk? Dus op dezelfde dagen rekbaar, op dezelfde dagen waterig etc? Want ik zelf heb dat dus niet, bij mij is het een grote chaos. Te pas en te onpas verlies ik vocht, hahaha! Maar bij mij wil het niets zeggen. Dus het HOEFT bij jou ook niets te zeggen...

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik weet iig dat het geen zwangerschap is... :( heb zelfs een bloedtest gehad omdat ik ervan overtuigd was maar helaas negatief.. dus dat is het niet..
    Hoe mijn vruchtbaarheidsslijm is weet ik eigenlijk niet.. Weet wel dat ik vlak voor mn eisprong slijm heb dus dat is niet anders dan anders.. Maar het is nu wel erg veel wat ik verlies en vind het zo raar.. Eigenlijk zou ik denken het komt omdat ik ongi moet worden.. Maarja als mn lichaam dat al 19 dagen denkt duurt het wel heel lang..

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Misschien slijm na je ei..? heb je enig idee wanneer je je ei mogelijk gehad zou hebben.. heb je uberhaubt een ei?
    Ik weet dat vlak voordat ik ongi wordt helemaal geen slijmverlies heb. maar misschien dat dat bij jou anders is.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Ik had ook lange cyclussen voor de bevalling...en bleek PCO te zijn. Maar ik had vaak na 40 dagen cyclus ook veel last van slijmverlies. Mijn gyn zei met dat het ermee te maken heeft dat je lichaam schoonmaak wil houden...maar niet kan door te weinig hormonen...en daardoor meer slijm aanmaakt wat er toch uit moet...de baarmoedermond moest nat blijven volgens mijn lichaam daardoor verloor ik zoveel.

Vruchtbaar slijm herken je echt wel...dat plakt! Als het waterig is lijkt het me gewone afscheiding..........

Balen wel dat je zo een lange cyclus hebt. Hopelijk word je of snel ongesteld...of krijg je je ei (ovutesten gebruiken!) of ben je gewoon toch lekker zwanger!! (wonderen gebeuren...)

Groetjes,
    Miranda

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik weet zeker dat het nu geen vruchtbaarslijm is..volgens mij is dat ook doorzichtig toch??? Het slijm dat ik nu heb is wit en dik en niet rekbaar.. Maar ik heb meer afscheiding dan het slijm zeg maar.. Maar de afscheiding is wel heel erg dun hoor!
    Ikzelf dacht dat ik me eisprong rond de 23ste heb gevoeld maar denk toch dat dat niet zo was.. haha..
    Het gebruiken van ovu testen enzo heeft opzich niet veel zin omdat wijzelf heel weinig kans hebben om zwanger te worden zonder hulpmiddelen zeg maar.. Dus was daar ook al niet zo bezig dus d8 ach hoef ik die testen ook niet te doen.. nu misschien toch maar beter wel kunnen doen, maarja dat is achteraf.. Iig thnx! En stel ik zou PCO hebben (heb 20 nov afspraak bij gyn) Zou ik dan wel zwanger kunnen worden via IVF??

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    je kunt zelfs natuurlijk zwanger worden hoor met PCO!!

Je hebt dan gewoon een duwtje in de rug nodig om een goed eitje te laten rijpen, mits er geen andere dingen mis zijn dan he.

Vaak word er Clomid voorgeschreven, en dat word opgevolgd. Maar maak je maar geen zorgen...wacht het eerst nog maar even af. Misschien heb je toch wel een eispong gehad he :)

Groetjes,
    Miranda

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik hoop het zo.. maar ga er nu toch maar echt uit van niet.. heb in die 19 dagen al bakken met geld uitgegeven aan testen en werd gek van mezelf.. Na de bloedtest is de rust wederkeerd maar maak mezelf nu weer gek dat ik bang ben dat er iets niet goed is met mijn lichaam.. Pff.. word er niet goed van..

Ik vroeg het over IVF omdat wij uiteindelijk dat traject in gaan maar das dus allemaal goed want ze gaan de eitjes toch stimuleren.. pak van mn hart hihi

Thnx voor je reactie! :)

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh als je toch IVF gaat doen dan zal je eitjes gewoon gestimuleerd worden idd...want die moeten geoogst worden dan toch? Ik ben niet zo bekend met IVF....misschien ff op een IVF topicje je vraag stellen betreffende stimulering enz...

Heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
    Miranda

11. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Dank je!! Jij ook! hoop dat de clomid jullie gaat helpen!! :)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ikke ook........

Maar heb een kerstkadootje besteld...al veeeeele maanden terug.....dus dat moet toch echt wel op tijd aankomen hoor!!

;)

Groetjes,
    Miranda

13. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Haha inderdaad.. vertel wat heb je gekocht???
    Toen wij hadden besloten om te stoppen met de pil heb ik ook al wat dingen gekocht.. wat rompertjes met i love papa, mama, oma en opa.. die willen we aan onze ouders geven als het zover is :) En we hebben al een speentje van ajax.. speciaal voor manlief gedaan haha.. Voelde me wel raar toen ik het gekocht had maar had al gelezen dat ik niet de enige ben :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hmm heb niets fysiek gekocht...maar de wens voor een kerstkadootje (positieve test) die heb ik gekocht hahaha...

De gedachte die teld he... Tis voor ons 2de kindje dus weet niet hoe ik het dan zou vertellen.....en die ajax speen hebben wij ook hahahaha...Kwam manlief mee thuis weekje voordat de kleine geboren werd....

Ik zat te denken om te vertellen...aan een tshirt voor mezelf...met voorop een leuke tekst en achterop ook iets...

ongeveer zelfde idee van dochterjte draagt erop ik word grote zus...maar dat vind ik zo uitgekauwd idee.....dus dacht aan mezelf en dan echo foto op tshirt drukken ofzoiets...of dus leuke tekst...zodat mensen echt moeten kijken hihi.

Groetjes,
    MIranda

15. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oooh hihi.. Ja de gedachte teld inderdaad en zou toch wel een heel mooi kerstcadeautje zijn en wat zou je heerlijk t nieuwe jaar in gaan!! Hoop het zo voor je :) Is heerlijk om daar over na te denken he.. Geeft weer wat positieve moed :)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Idd...die positieve moed heb ik ook echt nodig hoor...want als de 150mg niet aanslaat moet ik andere stappen ondernemen. Dan word het of spuiten zetten iedere dag (en daar kijk ik niet naar uit) of een operatie...en daar kijk ik oooook niet echt naar uit.....

Ach we zien wel....bij Alyssa werkte de 150 ook zo maar ineens...terwijl er bij de 100 geen reactie was nog...net zoals nu!

Groetjes,
    Miranda

17. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Kijk zo moet je denken! hihi :)

Snap best dat je er niet echt naar uit kijkt om jezelf elke dag te gaan spuiten of erger nog een operatie! Wat gaan ze dan bij die operatie doen??

Wat een leuke naam Alyssa!!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dat is een zogenoemde LEO...dan branden ze alle eiblaasjes in mijn eierstokken die cystes worden weg...zodat de eierstokken schoon zijn. Dan zou er mogelijk door de schok gewoon uit zichzelf een eitje moeten gaan groeien...het werkt meestal maar een half jaartje of korter maar het heeft wel veel baat voor veel meiden met PCO....maar het is nogal pijnlijk heb ik begrepen.....

En bedankt voor de complimenten over de naam van mijn meisje :) vonden wij ook!! hihi.

Hoe gaat het vandaag met je? Nog geen naderende ongi en hoe is het met het slijmverlies?

Groetjes,
    Miranda

19. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hoi hoi, hier is het nog steeds hetzelfde.. Vandaag weinig slijm verloren maar des te meer vocht ofzo.. Nog steeds geen ongi te bekennen wel zo nu en dan last van mijn rug en had vanmorgen ineens spierpijn in mijn buik links onder.. Erg raar dus..
    Gelukkig vonden jullie het ook een leuke naam haha ;) ik ga hem wel in gedachten houden als je het niet erg vind :) de operatie klinkt inderdaad erg pijnlijk en snap dat je daar niet op zit te wachten hoop voor je dat dat ook niet nodig is word vanaf 9 nov dus duimen dat de clomid aanslaat!

Deel Deze Pagina