Nou Goof, Daar gaan we dan! Ben er eigenlijk niet meer zo erg mee bezig als eerder... Toch weet ik stiekem dat ik waarschijnlijk morgen m'n eisprong heb en ik toch wel even aan de klus moet vanavond en/of morgen. Gisteren ook al, dus de kans is er weer in elk geval! Hoe is het met jullie?
Ja daar gaan we weer he!! Ik moet je eerlijk zeggen dat ook ik er minder mee bezig ben. Vandaag was mijn streepje op de ovutest een stukje donkerder dan gister, mijn onderrug doet zeer dus ook mijn eisprong zal eraan komen denk ik. Ik heb eergister geklust dus mijn mannetje is vanavond echt wel de sjaak haha.. Even kijken wat de ovutest morgen zegt,maar dan gaan we morgen natuurlijk weer aan de slag! Blijf het spannend vinden hoor
En weer op het wachtbankje. Wel fijn hoor, 't levert dit keer een stuk minder stress op dan de eerst keer. Op mijn banner stond dat ik vrijdag m'n meest vruchtbare dag had en zaterdag m'n eisprong. Volgens mij klopt dat niet helemaal, want nu nog steeds wat vruchtbaar slijm... Donderdag, zaterdagochtend en zondag aan de klus geweest, dus het zou toch mogelijk moeten zijn . Hoe is het met jullie?
Spannend Redhead & Goofie! Ik moet zeggen dat ik er deze maand ook een stuk minder mee bezig ben dan afgelopen maand. Gelukkig heb ik ook een stuk minder "ontpil" sympthomen gekregen. Als het goed is zit ik vanaf donderdag ongeveer in mijn vruchtbare dagen dus dan gaan we weer hard aan de klus Wel gebruik ik nu ovu testen al vanaf afgelopen vrijdag want je weet maar nooit natuurlijk Maar deze zijn vooralsnog negatief. Gelukkig heb ik veel administratie te doen op mijn werk. zodat ik er echt een stuk minder mee bezig ben. Dat is dus wel erg fijn! Dames ik wens jullie heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal deze maand een posi test in handen krijgen
Ja ik heb ook minder ontpil symptomen Vandaag dan eindelijk mijn positieve ovutest. Dus vanavond aan de klus, al ben ik dan nu wel weer een beetje bang dat ik te laat ben ( ik weet dat het ei pas zoveel uur na je lh piek springt, maar toch)
@ Dday; Succes met het klussen Nog even tijd om op te laden Hebben jullie enig idee hoe lang je dat vruchtbaar slijm houdt? Ik heb het idee dat ik het vanaf vrijdag al heb... Das nu dus al bijna 4 volle dagen. Daarbij blijf ik ook een soort van druk in m'n buik hebben. Hoort dat allemaal bij de eisprong? Volgende ronde ook maar eens aan de ovu-testen misschien. Het klinkt toch wel interessant....