Hoi flower, Gezellig, zo'n wachtbank-forum! Ik heb als het goed is, zaterdag mijn ei gehad. Ik heb net als jij deze keer erg veel last van mijn ei gehad.Heb jij dan ook zo'n vervelende, lage buikpijn en last van misselijkheid? Ik voel me dan echt ziek, lastig met werken e.d. he? Nu maar afwachten samen, ik wens je veel succes (en de andere wachtenden natuurlijk ook) Groetjes, Pinda83
hoi mijn vruchtbare periode is net geweest. wij zitten ook in ronde 6. deze maand wel meer last gehad van eisprong dan normaal. maar we wachten geduldig af tot de 30ste! x
Haha wat grappig, ik zit ook in ronde 6, en jij hebt ook zaterdag (net als ik) je ei gehad, en we hebben zelfs precies dezelfde banner met hetzelfde aantal wacht en geweest dagen! Succes allemaal! Helaas heb ik sinds vanochtend een beetje bloedverlies:x, dus denk dat deze poging niets gaat worden. Nou ja we zien het wel weer!
Ik weet niet meer wie de vraag stelde maar na dat slijm is je ei meestal 1 dag later. I khad gister een goede ovu test en nu niet meer denk dat mijn ei dus vandaag of gister is geweest straks voor de zekerheid nog maar even klussen. Minke ik zou het denk ik nog niet vertellen pas als je zwanger bent. Ik heb niet de angst dat het nooi gaat lukken ben ik juli al een keertje zwanger geweest het is alleen mis gegaan. Het is voor mij niet de vraag of maar op welk moment. Ik mag na deze ronde nog 2 rondes Clomid en daarna gaan wij verder kijken
hoi iedereen! ik heb n heel erg onregelmatige cyclus en ben nu bezig met dag 8 van de ovulatie teste(1e x met ovulatie testen) tot nu toe elke x negatief duss maar ik verwacht t 2e streepje morgen of overmorgen! duurt wel erg lang! maar goed ik wacht t geduldig af! ik heb nu wel veel last van slijmerige afscheiding! betekend dat wat??? ik ben eigenlijk een beetje een leek in deze situatie ben wel al ruim 9 maanden aan het "proberen" maar de vorige x was t na 2 maanden al raak! ik moet erbij zeggen dat ik een spiraal gehad heb en die is vorig jaar maart verwijdert! ik weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben??!!?? wie weet hier wat over??
Hier ook een leekje hoor, alleen dan niet alleen met testen. Die doe ik ook nog even niet... Ik denk dat ik vandaag of gister m'n eisprong heb/had. Van klussen komt het even niet, want na het weekend was de man er ook wel even klaar mee en vanavond ben ik niet thuis... Zondagavond nog wel, dus wie weet is er toch nog een kansje?
Ik heb gisteren mijn ei gehad, dus zondag en gisteren flink geklust! ik heb 8 januari een vmk gehad! en na 9 dagen alweer een ei...spannend!
Gezellig zo'n wachtbankforum Als ik vandaag m'n eisprong heb, is het dan nog zinvol vandaag te klussen? Vanavond dan.
Oeh, dank je Ik voel em ook echt aankomen. Wist niet dat het zo duidelijk was... Mijn arme vriend. Van 't weekend voor de lol en nu moet ie verplicht vanavond...
Hallo! Als het goed is was gister mijn vruchtbaarste dag Dus nu is het afwachten. Spannend hoor..en leuk dit topic, dan weet ik dat ik niet de enige ben die nu nog zoooo lang moet wachten En ik heb al zo weinig geduld..
Hoi lieve mensen, Ik zal mij even voorstellen mijn naam is octovina ben 28 jaar en heb een prachtige zoon van alweer 7 jaar. Ik was op een behoorlijke vroege leefdtijd zwanger... en eerlijk gezegd was ik daar nog niet aan toe, Ik heb het allemaal gered en ja toen hij eenmaal geboren was werd ik in 1 opslag verliefd. Nu 7 jaartes later kan ik zeggen ''ik ben er klaar voor'' Ik wil nu (weer) moeder worden. heb twee jaar geleden mijn spiraal verwijderd en in 2011 zou ik heel graag zwanger willen worden. Het is even wennen (ben dan ook flink aan de lees hier) hoe dat ook alweer allemaal gaat met incalculeren ect. Nou heb ik ook niet echt al die tijd mijn men-cyclus bijgehouden (heel stupid achteraf) Maaar zoals mijn schatting heb ik rond de 15e een ovu gehad? Flink lopen klussen daarvoor daarna (leuk ook hoe de dames dat hier zeggen8)) ben net knutselsmurf zelf Voel me wel een beetje funny, maar dat zijn vast de zenuwen tis erg leuk wanneer je op een forum bent met mensen die in het zelfde schuitje zitten Dit is dan ook om zo te zeggen mijn eerste ronde om echt te gaan proberen. Voelt heel apart en ben op van de zenuwen hoe meer je er aan denkt hoe meer je erna verlangt, dus......dames.....Ik schuif lekker naast jullie aan op het wachtbankje en wens iedereen heel veel succes en sterkte (en voor de dames die raak geknutseld hebben Gefeliciteerd) Heel veel liefs Octovina
Hoi Octovina, welkom op het forum, ik ben er ook nog niet zo lang..maar heb ook al heel veel dingen bijgeleerd dankzij het forum.
Hoi Cherry ja zeg dat wel he ik blijf maar lezen word bijna dwangmatig... Heb heel veel aan al die info hier op deze forums en soms denk he dat heb ik ook en dat heb ik ook en dan word het alleen maar dwangmatiger hahaha, maar ja....we wachten netjes af Veel suc6
@Maart...hard aan de slag dus! @Octovina.. hahaha, ja dat herken ik echt heel goed! Het wordt echt dwangmatig. En je gaat idd ook heel erg op je lichaam letten, terwijl het vrij onwaarschijnlijk is dat je nu al wat merkt, zal wel kunnen..maar denk dat alles wat ik nu voel meer tussen mn oren zit. We zullen het zien over 2 weken..wat duurt dat lang!
Hoi dames. Ik las stiekum mee. Maar dacht kan net zo goed samen met jullie wachten. Korte introductie van mij. Ben 24 en woon samen. Volgende week gaan we voor gps(geregistreerd partner schap). En wij gaan er dit jaar ook kijken of we zwanger kunnen raken. Vorig jaar ook wel geprobeerd. Maar nu dus echt. Lol. Ik probeerde net al een banner te maken maar tervergeefs. Maar ik dwaal af. Vandaag of morgen mij ei. Dus hier ook aan het hobbyen. Dus wacht en klets ik hier met jullie mee in deze spannende tijd. Als het mag. Liefs mij
@Cherry Ja idd was gisteren ook bij een vriendin en ik vertelde haar ook het 1 en ander...en zij is de 23e uitgerekend van haar 4e dochter en gisteren had ik echt hele erge irritante steken onder in mijn buik aan twee kanten en was heel erg misselijk, waarop zij weer vertelde dat zij vrijwel meteen wist dat het raak was nou ze heeft het al vier keer bewezen haha, maar ja ik denk ook echt dat het tussen mijn oren zit en niet te vergeten de zenuwen...andere zeggen ook weer je moet er niet teveel mee bezig zijn anders lukt het niet....maar ja doe dat maar eens als je zoooooooooooo erg wilt en weinig geduld hebt suc6 dames