Ik heb ook net mijn vruchtbare periode gehad, waarschijnlijk eergisteren mijn eisprong. En we hebben goed geklust. Vervelend he dat wachten!
hier ook goed aan klussen deze week en doe nog maar tot volgende week haha je weet maar nooit. en dan maar afwachten
Ik weet nog niet zeker wanneer m'n vruchtbare dagen precies waren en of ik het wel juist gevoeld heb, maar volgens mij moet het nu toch echt voorbij zijn... Pas de 2e ronde, dus ik verwacht niet teveel...
nou waarschijnlijk(volgens mijn ovu testen) zal t nog moeten komen ik ben al vanaf dag 8 tot gisteren dag 18 nog geen resultaat!! dus misschien vandaag of morgen!! wish me luck!! we zijn al een week(op 1 x na) wezen klussen dus nog t weekend nog! en dan afwachten!
@nienkeennein: hopelijk heb je gauw je eisprong. En ik ben beetje teleurgesteld: ik voelde gisteravond mijn eisprong. En mijn vriend is nooit te moe om te klussen, en nu wou die niet want hij was moe, ik was even zo kwaad. Ik zei je hebt maar zo weinig tijd in de maand en dan wil je ook nog niet,, grrr... Sorry moest het even kwijt.. Vanavond gaat ie er wel aan , hij zal boeten voor gisteravond hihi.. Groetjes
Lieve dames, Ik heb even een vraag het klinkt allemaal niet zo geweldig fris maar jullie zijn wel wat gewend ondertussen... Ik stond gisteravond te douche en zag dus echt slijm uit mij komen. nu is waarschijnlijk 09.01.11 mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie geweest dus kan best met mijn eisprong te maken hebben maar weet dus nu niet of dit er voor er na of tijdens of iets komt. Het was heel wit heel soepel net als een ongekookt ei het rook niet en op internet lees ik allerlei verschillende verhalen maar wat zijn jullie ervaringen?
Vandaag zou het dé dag moeten zijn Maar, in tegenoverstelling tot de meesten hier, ik voel helemaal niets! Geen steekjes, geen pijn, geen verandering in iets... Achja, moest het nog niet zo ver zijn dan hebben we al vast goed geoefend @ Jopri, ik kan er ook niet goed aan uit, ik hoor altijd vanalles en kzou ook wel is willen weten hoe het nu zit.
Als ik het goed heb dan heb je de 2 dagen voor je eisprong idd last van veel wit slijm, door dat slijm hebben de zaadjes zeg maar meer kans om 'naar binnen te klimmen' heb t misschien een beetje raar verwoord maar zoiets was t succes meiden met zwanger worden, okkie hoe ist met jou nu?
@Sjees " Lief van je om te vragen hoe het gaat Momenteel gaat het goed alles is rustig aan deze kant kon alleen slecht slapen vandaag vandaag dat ik nog laat op ben. Veel aan het denken maar ja wie niet hier hihi. Tis allemaal wachten en hoe meer ik wacht hoe meer ik denk dat ik me vanalles inbeeld. Vandaag bv (klinkt misschien niet zo fris) maar ik vond mijn urine raar ruiken en dan denk ik 10 mijn later dat ik niet goed snik ben dat het allemaal spanning is en je tegraag wilt ect... Soms denk ik wel eens laat die ongi nou maar komen dan ben ik er van af. en hoest met jou??? En ook met de rest van de dames wie gaat eigelijk wanneer testen??? Ik duim voor jullie allemaal
@Okki..zooo herkenbaar..ik slaap ook zo slecht omdat het de hele avond door mijn hoofd gaat. Ik zou ook gewoon ongesteld willen worden zodat ik overal van af ben..of nog beter, gewoon een positieve test. Ik ga proberen mijn testdrang in te houden tot volgende week zaterdag, maar het kan nog weleens moeilijk worden. Maar ben bang dat als ik woensdag al zou testen en ik zou een licht streepje zien dat het dan loslaat rond mijn ongi. Dus kan beter iets langer wachten. Wanneer ga jij testen?
Jeetje Okkie, hopelijk weet je gauw wat meer. Mijn nod zal rond 3 febr. zijn. Ik ga er nu vanuit dat ik niet ga testen voor 3 febr. maar als het dichter bij komt, gaat het toch meer kriebelen. Dus het duurt nog even voor mij. Maar zijn er meer die al gauw mogen testen, ben wel heel benieuwd naar jullie verhalen.. want tis op het moment rustig op dit forum. Ik hoor wel hoe het gaat met iedereen... Groetjes
Ik heb maandag mn ei. Volgens het uitrekenschema dan. Ik heb het idee dat ik hem donderdagavond voelde. Maar vandaag beetje roze bloed. Gek toch? In ieder geval succes allemaal! groetjes! O ja, wij zitten in ronde drie voor kindje nummer een.
Volgens het 'schema' heb ik ook maandag mijn ei. ovu test begint idd een heel klein beetje kleur te krijgen en ik begin lichtje verschijnselen in de linker eierstok te krijgen zoals vaak voor ovu, dus dat zou idd allemaal kunnen kloppen. Belangrijk in ieder geval: we hebben de piek nog niet gemist en kunnen dus aan de bak.
@Cherry27 Ik wil ook vlgde week zaterdag gaan testen eigelijk maar zit ook steeds stiekem te denken en paar dagen eerder 4 a 5 dagen dus misschien wel dinsdag of woensdag maar dat ligt weer aan mijn geduld die ik zo goed beheers hahaha. Maar net wat jij ook al zegt beter testen op de dag dat je NOD valt want een licht streepje maakt mij alleen maar gek. Want ik denk nou al steeds wat als wat als......terwijl ik héél diep van binnen weet dat ik er teveel mee bezig ben en dan nog wel eens diep teleurgesteld kan worden, maar wel weer leuk om te horen dat ik er dus niet alleen voor sta We gaan gewoon lekker samen testen en kijken wie het eerste zijn geduld niet meer kan ophouden @Rooss voor jou dus het zelfde schuitje alleen onze valt dus een paar daagjes eerder maar goed voor gevoel is dat natuurlijk niet zo de drang is het zelfde @Stella84 (mooie naam trouwens) en Wijfie79 Ik wens je heel veel succes mijn duimen draaien weer overuren dames8)
Okkie,fijn te horen dathet goed met je gaat,kan me indenken dat je er vreselijk veel mee bezig bent,hier idem Ik heb echt het gevoel dat ik 3 x zoveel plas als normaal,maar misschien let ik er nu wel meer op ofzo..... Ook hier wil ik zaterdag gaan testen is wel 2 dagen voor mijn nod maar dan ben ik jarig en weet ik zeker dat ik echt niet meer kan wachten hoor. Wel grappig gaan we dus met zn drieen dezelfde dag testen oh ja mijn nod is eigenlijk 31 januari Ik moet alleen zeggen dat mijn gevoel dat ik misschien wel zwanger ben sinds vanmorgen toch is veranderd,ik heb eigenlijk het gevoel dat het toch niet raak is,maar goed we wachten af,ga zowieso testen die dag.
@Sjees en @Okkie..yeeehhh..lotgenoten! Echt leuk dat we alle 3 zaterdag, of misschien eerder, gaan testen..dat maakt het nog spannender! Kijken inderdaad wie het meest geduld heeft haha. Het liefst test ik morgenochtend al, maar dat heeft natuurlijk absoluut geen zin maar het is zo vervelend die onzekerheid! Ik wil zo graag weten waar ik al die klachten van heb! Misschien neemt mijn lichaam echt een loopje met mij omdat, net zoals jij zegt Okkie, ik er TE veel mee bezig ben en dan straks inderdaad ook zwaar teleurgesteld ben! Maar we zijn dan in ieder geval met zijn 3e aangezien we gelijk lopen, dus gaan we gewoon voor de volgende ronde! Komen we weer in hetzelfde topic. Ik ben ook heel benieuwd wie van ons als 1e met een tuurfototje aankomt Hoop dat ik vanavond wel kan slapen...morgen in ieder geval lekker uitslapen.
@ Cherry27: Pff, je wordt er gek van toch? Dacht de laatste twee maanden ook al dat het raak was. En dan die teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn.. Ik heb het idee dat hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer je ook voelt (of denkt te voelen). 8 februari pas NOD. Wordt nog een lange zit op het wachtbankje...