@Stella..dat ben ik zeker met je eens! Hoe meer je er mee bezig bent..hoe meer klachten je denkt te voelen. Ik heb het alleen zoooooo heet..pff en wil wel eens weten waar dat vandaan komt ..ik had net ook een lichaamstemperatuur van bijna 28 graden..erg vreemd, voel mij verder ook niet ziek ofzo..ben juist net vorige week ziek geweest. Maar het is zo moeilijk om er niet aan te denken..wel balen voor jou dat je al 2x het gevoel hebt gehad dat het zo kon zijn, en het toch niet zo was. Kan me voorstellen dat dat een teleurstelling voor je is geweest. Jij moet nog iets langer als ons wachten dus..balen he dat wachtbankje!
@ Cherry27: ik hoop dat je 38 graden bedoelt ipv 28 Haha. Ja die temperatuur... Lastig hoor. Het zou zo kunnen zijn, het zou ook niet zo kunnen zijn. Geduld he... Zo moeilijk, zeker als je iets zo graag wilt! En volgens mij geldt dat voor iedereen hier op dit forum. Als die kinderwens er eenmaal is duurt elke maand te lang volgens mij. Wat mezelf betreft. Ik weet niet wat het is. Ik voel van alles. Misschien omdat ik het graag wil voelen. Het gaan nog twee heel lange weken worden op deze manier. Gelukkig dat er hier beetje gekletst kan worden!
cherry27@ ja wel echt grappig dat we dezelfde dag moeten testen. Ik heb trouwens net een mail terug van 2 meiden waarvan de een pendeld en de andere kaarten legt,beide zeiden ze dat ik nu niet zwanger ben maar in november/december wel zwanger ben van een jongen, we zullen zien dus...... stella,pfff ja das zeker nog lang wachten,ik vind wel dat de eerste week wachten het moeilijkst is en het nu iets makkelijker wordt,misschien ook door die mailtjes en buiten het plassen om heb ik geen 'klachten'. sterkte allemaal met het wachten!
@Stella.. ja ik bedoel 38 haha..28 zou inderdaad wel erg weinig zijn..zie je, zo van slag ben ik nou door dit wacht gebeuren Het is inderdaad zo dat dat voor iedereen op het forum geldt. Elke maand dat het niet gelukt is, is er zeker 1 teveel. Ik heb vanmorgen een helder moment gehad Volgens mij heb ik al die klachten van hoofdpijn omdat ik op dit moment zo slecht slaap..als ik 4u per nacht slaap is het veel. Maar overdag ben ik dan weer niet moe..heel gek. Zou blij zijn als deze week om is en ik meer zekerheid heb..hoop dat ik het dan bij de volgende ronde wat meer kan loslaten. @Sjees..ik hoop voor je dat de pendels het fout hebben. Ik had een kaartlegging laten doen en daar kwam uit dat ik in september zwanger zou worden van een meisje. In ieder geval fijn om te weten dat het ons beiden dit jaar gaat lukken..en laten we hopen dat het toch wat eerder gebeurdt Fijn dat we met zn allen kunnen kletsen! Als ik weer de drang krijg om een test te pakken denk ik gewoon even aan jullie.. ben ik niet alleen.
cherry,wat jij schrijft is echt zo herkenbaar! 4 uur per nacht slapen en overdag ook niet moe,terwijl je normaal helemaal gebroken zou zijn. nog even volhouden!
@Sjees..vervelend is dat he. Het scheelt dat ik overdag niet echt moe ben, maar ik zou het toch wel heerlijk vinden om weer eens lekker 8u te slapen. Ga mijn vriend maar eens helpen..we zijn bezig om de logeerkamer op te knappen..en met zn 2e gaat het toch sneller! Heb ik ook een beetje afleiding.
ik merk echt helamaal niks? of kan dat ook niet? ja wel mega hoofdpijn de hele dag maar ja dat kan ook andere oorzaken hebben. merken jullie al wat?? moet ik wel wat merken?
Ik heb donderdag avond mijn eisprong gevoelt, maar blijf nu steeds een wat weeige buikpijn houden. Iemand hier ervaring mee?? Ben zo benieuwd wanneer de eerste zich meld met een positieve test Groetjes
Hoi Rooss, Dat had ik ook na mijn eisprong. Ik had em dinsdag en had woensdag ook nog een gek gevoel in azbuik. Donderdag was het weg en vrijdagmiddag heb ik de hele dag steken gehad in m'n onderbuik. Geen idee wat dat was... Deze maand ook voor het eerst bewust m'n eisprong gevoeld, dus ik ben vrij nieuw. Ben benieuwd!
@redhead: Oke ben ik dus niet de enige, wanneer kun jij testen?? We lopen dan ongeveer gelijk volgens mij. Voor mij is het de 3e ronde. Ben erg benieuwd. Heel apart, maar mijn gevoel voelt goed. majah dat zegt nog niks he.. Groetjes
Oeh, ik benieuwd Rooss. Mijn gevoel zegt nog even helemaal niets... Ik kan op 1 februari testen volgens de calculator hier. Jij?
@Hettie..volgens mij hoef je niks te voelen..wat ik allemaal voel geeft nog geen garantie dat het gelukt is..dus daar moet je je niet te druk om maken Moeilijk..moeilijk, ik weet het! Ik heb na mijn eisprong constant een zeurderig gevoel linksonderin mijn buik gehad..daarna is het af en toe steken en kramp geworden. Waarom ik dat heb weet ik dus ook niet..of ik let teveel op mijn lichaam, of het is wel gelukt, dat zullen we volgende week weten Ik ben ook heel benieuwd wie een positieve test heeft!
Ik kan op 3 febr testen, maar zou met kv 2v5 ook iets eerder kunnen testen, als ik me niet kan bedwingen he, haha.. Ben heel benieuwd..
roos, ik kan eigenlijk op 31 januari testen maar heb de sensitest (oid) gehaald dan kan je al 4 dagen eerder testen en ik wil dus 29 januari testen... die steken her en der voel ik ook,maar denk idd dat ik nu enorm op mijn lichaam let en alles anders ervaar
Ik kan er niet goed aan uit, volgens calculator was de 21ste mijn eisprong, maar ik voelde pas gisterenavond van die 'typische' steken aan de rechterkant. Ik had uitgerekend dat ik vanaf 4 februari mag testen maar ik vermoed dat het dan een paar dagen zal uitgesteld worden, als mijn gevoel goed is teminste. Nog langer wachten dus
ik kreeg gisteravond een pendel terug van iemand die zei dat ik wel nu zwanger ben van een meid,laten we hopen dat die gelijk krijgt....... pff ben echt vroeg wakker moest mijn zus naar de trein brengen,en afgelopen nacht is aylani de halve nacht aan t spoken geweest,wilde echt met geen mogelijkheid slapen,maar ik duik er zo nog even in denk ik.
@Sjees..laten we hopen dat het raak is! Zou echt leuk zijn Balen dat je zo'n nacht heb gehad..en zo vroeg op moest! Ik heb eindelijk een keer normaal geslapen! Ging wel veelst te laat naar bed omdat ik gewoon niet moe werd..maar kon gelukkig wel snel inslapen en ook eindelijk een doorgeslapen tot de wekker. Sinds dat ik wakker ben heb ik ook allemaal ongi klachten..wordt dus heel spannend.
Hier weer een dag met zo'n zeurend gevoel en steken. Als ik mezelf moet geloven heb ik alle dagen een eisprong, zou toch makkelijk zijn he
ik had vandaag ook steeds zeurende pijn in mijn buik. geen idee waarvan? hoop maar dat het iets betekend. ook geen idee wat het zou kunnen zijn?
Ook ik loop al dagen met een zeurderig gevoel in mijn onderbuik..heb volgens mij ook iedere dag mijn eisprong heb ook meer afscheiding als normaal. Maar de ongi klachten zijn nu ook aanwezig..dus het gaat nog spannend worden. Probeer in ieder geval tot vrijdag mijn testdrang in te houden.