lieve mensen ik ga douchen en naar bed,want moet morgen heel vroeg op,om afscheid te nemen van onze beste vriend,hij is ongeneeslijk ziek en heeft niet lang meer te leven hij gaat morgen terug naar slowakije waar zijn familie woont,om de laatste dingetjes te regelen,zal dus een emotioneel dagje worden,vind het zo moeilijk,het idee dat ik hem waarschijnlijk niet meer ga zien hierna.
Dag lieve dames @Cherry wat lees ik nou??? inhouden tot vrijdag word het morgen testen toch maar een daggie eerder??? Nou ik heb helemaal geen klachten meer zelfs geen ongi klachten heeeeeeel vreemd allemaal nou moet ik wel heel eerlijk zeggen dat het hier een gekkenhuis is hoor!!!! Mijn tante ligt op sterven en de tante van mijn man is ook heel ziek die kan ook ieder moment naar ons verlaten ondertussen is mijn auto overleden dus dat komt ook op een heel fijn tijdstip allemaal dus veel stress Misschien is dat wel de reden dat mijn ongi zal (misschien) wegblijven (ivb met geen ongi klachten) Maar goed tis laat en wou een teken van leven achter laten ik wil wel zaterdag gaan testen als er niets tussen komt en mijn ongi wegblijft dus tis allemaal afwachten. Voelde mijn depri de laatste dagen misschien heb ik de tantes aangevoeld ofzo???? Ik heb nog niet alles kunnen doorspitten wel ook een andere forum van hier gelezen dat een dame had getest maar negatief en 4 dagen later was het een streepje hoeraaaa dus lady's er is nog hoop8) Zijn hier nog testjes afgelegd??? ben heel benieuwd ondanks de gekte en emotie hier om mij heen denk ik aan jullie allemaal en zal blijven duimen Dikke knuf vol HOuden
Goodmoring Ladies! @Sjees.. weet je hoe het komt dat je dochtertje 's nachts zo loopt te spoken? Wel vervelend voor je zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt dat je zwanger bent dan kan je dat ook loslaten en in ieder geval lekker op tijd naar bed zodat je wat uurtjes slaap hebt gehad voor je dochtertje wakker wordt. Ook erg vervelend van je vriend..lijkt mij ook heel moeilijk om afscheid te nemen en te weten dat het misschien wel de laatste keer is. Ik heb dat op een iets minder heftige manier gehad..de dag dat ik afscheid moest nemen van mijn vriend omdat hij 6 maanden naar Afghanistan ging..ook gewoon in mijn achterhoofd houden dat ik hem misschien wel nooit meer zou zien..hij is gelukkig wel teruggekomen, maar kan mij het gevoel voorstellen! @Okkie..jaaaaa morgen ga ik testen..anders houdt ik het niet meer Voor jou ook alleen maar vervelende dingen zeg! En ook echt balen van je auto..ik heb dat in september gehad..en aangezien het handig is om een auto te hebben..hebben wij ook weer een nieuwe auto moeten kopen. Dat zijn altijd kosten die je liever niet hebt. Ik heb hier ook nog geen ongi klachten..normaal had ik nu geen last gehad met de grote boodschap maar het wil er niet uit nu hahaha. Dames..het is al donderdag dus het wachten schiet nu op! Ik ben lekker vrij vandaag dus ga vast aan een vervroegde voorjaars schoonmaak beginnen hier. Sterkte jullie met alle narigheid! Ik denk aan jullie.
Goede morgen meisjes, Dat was me even wat leeswerk... Ik lees heel wat over luchtjes en buikpijn en zelfs al iets over een testje wagen Die luchtjes herken ik ook wel een beetje. Ik ruik veel en soms dingen die er niet zijn. Maar dat kan ook komen omdat ik nu ruim drie maanden gestopt ben met roken en alles weer een beetje op gang komt . En dan natuurlijk die eeuwige buik... Elke keer naar de wc omdat ik denk dat ik ongesteld word. Misschien let ik er wel teveel op en voel ik alles, alles, alles. Gelukkig is het werken (juf) een ontzettende afleiding en denk ik er niet aan. En dan voel ik het niet. Vriendjelief leek er iets minder mee bezig maar zei vanmorgen ineens: "Als je ongesteld bent geweest vorige keer zonder dat je pil slikte, dan heb je toch een eitje? Wanneer was die en wanneer moet je eigenlijk weer ongesteld worden?" Schattig
@Redhead..spannend allemaal he..inderdaad al die klachtjes die iedereen heeft.. hoop dat we volgende week om deze tijd allemaal een positief getest hebben. Dat ruiken zou inderdaad van het stoppen met roken kunnen komen, al lijkt mij na 3 maanden wel erg laat. Toen ik zelf gestopt was met roken had ik dat na een week al..dus wie weet. Voor mij is dat een beetje onbetrouwbaar omdat ik altijd al heel goed ruik Wel schattig van je vriend ja..hier is mijn wederhelft er ook totaal niet mee bezig..dankzij mij kan hij wel haarfijn uitleggen wat de eisprong is en hoe de bevruchting gaat Ik vind het werken ook een heerlijke afleiding..vandaag ben ik vrij dus ga ik maar schoonmaken voor de afleiding.
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.. Heb nog steeds mega gevoelige (.)(.) hoofdpijn, pijn in onderrug & zwaar gevoel in me buik. Toen ik net dus naar de wc ging zat er slijm op het wc papiertje; doorzichtig, lang & ik kon het zo van het wc papiertje afhalen met me vinger. Ook kon ik het uitrekken.. (sorry voor de lekkere details) zou dit vruchtbaarslijm kunnen zijn?? En kan dit nog zo laat? ik zit nu op dag 25. Ik weet natuurlijk niet hoelang mijn cyclus is omdat dit mijn 1e maand zonder pil is. Wat denken jullie? moeten ik en mijn mannetje vanavond nog een keer klussen?? of is dit misschien wel een aankomende ongi?? Thanks
@Dday: Als ik jouw was zou ik vnaaf toch wel even klussen, ook al is het voor de zekerheid toch... Verder hier nog last van buikpijn onderrin, gisteren wouden mijn vriend en ik klussen, maar toen hij in me zat(sorry voor de details), deed het erg pijn in mijn onderbuik. Waarop we maar gestopt zijn. En gisteren paar keer dat maagzuur omhoog kwam... blehh.. Ik kon me vanmorgen nog net inhouden om te testten, want is gewoon veel te vroeg, maar ooohh wat zou ik graag willen testen haha.. Groetjes
Poe he..... Moest veel bij lezen.. Hier nog niet ongi, vanmorgen wel weer wat bruin verlies, wat zou dat nou weer zijn?? Ik word gewoon ongi let maar op! Vanmorgen mijn kop gestoten tegen een punt van een kast en ja hoor gat in mijn kop... Meteen kotsmisselijk en dus een lichte hersenschudding. De komende dagen rustig aan doen! Kon zelfs niet meer uit mijn woorden komen vanmorgen, was helemaal wazig. Mijn lieve vriendin moest erg om mij lachen, want leek wel dronken, zei alles dubbel en moest hard nadenken voor ik wat wilde zeggen. Gaatje geplakt en een zetpil voor de misselijkheid. Nu weet ik even hoe het voelt om echt misselijk te zijn hihi.
@Goofie: ohw jee, dat gaat wel goed met je of niet. Nou heel veel sterkte, en hopen dat je ongie uitblijft!!
@Goofie Pas je op! We willen je nog niet kwijt hier hoor :S Super onrustig vandaag. En daardoor zo'n 25 kinderen in de klas met mij...
Nou van ook nog niet van plan om hier weg te gaan haha... Met mijn hoofd gaat het wel, al vraag ik mijzelf soms af of ik stiekem toch niet dronken ben, kom soms echt niet uit mijn woorden. Dokter zei dat dat heel normaal is, als ik het maar in de gaten houd en rustig blijf. Nou dat is dus een dagje forum lezen haha.. Bruin verlies is geloof ik ook weer weg Ik snap niks van dat lichaam van mij hoor!
sorry reageer later even bij. Wilde alleen zeggen dat het een heftige ochtend was,ik vond het erg moeilijk om afscheid te nemen. En ben net thuis maar ga nu eerst even slapen,want dochterlief was afgelopen nacht weer halve nacht op. Volgens mij is ze ziek,want ze spuugt nooit maar afgelopen nacht heeft ze 2 keer niet overgegeven maar gekokhalst en dan kwam er gal en zuur uit. nog 2 dagen dan ga ik testen,ik hoop alleen dat ik niet te vroeg test,maar ja wil gewoon perse op die datum en ach ,ik heb toch 2 testjes liggen,en de kruidvat is dichtbij!
Doe vooral rustig aan! Denk een beetje aan jezelf! Spannend he dat testen... Ik kan niet wachten, al denk ik dat ik niet eens hoef te testen omdat mijn ongi er is , maar misschien blijft mijn ongi toch weg
Ik ben er van overtuigd dat de beste test het niet ongesteld worden is. Toch kan ik dat honderd keer tegen mezelf zeggen en wil ik toch eigenlijk al weten hoe het zit. Lekker dubbel, ik weet het, maar ik ga pas echt testen op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden en het niet word. Volgende week gaan we een afspraak maken om in ondertrouw te gaan en daarna gaan we de datum prikken om te trouwen. Het lijkt me toch ook heerlijk als ik dan een wijntje zou kunnen drinken. Ook lekker dubbel...
Meiden, vind het zo moeilijk om te wachten met testen... Ben nu wel een beetje bang voor een teleurstelling, omdat ik toch vandaag weer wat last had van lichtbruin verlies. Ik hoop echt zo dat de ongi niet doorbreekt.
Oh balen Goofie, nou ik blijf voor je duimen... bij mij ook nog geen ongesteldheid. Ga straks nog een keer klussen hihihi misschien is mijn cyclus wel langer en was het slijm wat ik vanochtend had toch vruchtbaar slijm.. Nou ja ik merk het wel!
Klus ze!!!!!! Bruin verlies is nu een beetje lichtroze geworden, bijna niks meer. Snap er echt de ballen van