echo mét geluid

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lyso, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    DAg dames, toen ik zwanger was van mijn dochter, heb ik de 12 weken echo gewoon bij het plaatselijke echo centrum in Hoorn laten maken. De 20 weken heb ik ergens anders laten maken, daar konden ze de echo opnemen met geluid (stem van echoscopiste). Dit was erg leuk, bovendien zag ik eigenlijk meteen al, dat je achteraf echt niet meer weet wat nu wat was. Inmiddels maken ze in Hoorn ook dvds, maar die kosten a 10 euro:$ en b ze zijn nog steeds zonder geluid. Alleen die waar ik de vorige keer was, vond ik niet zo, en bovendien een beetje verweg voor ons. DAaom de vraag, weten jullie een adres in noordholland (bovenste helft) waar ze dit ook doen, en toch vergoed? heb wel gegoogled, maar niet overal zijn ze duidelijk of er een dvd gemaakt kan worden.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ken alleen pretecho buros die dat doen idd. En waar je voor moet betalen dan. Je betaalt voor een bepaalt pakket echo wat je uitkiest.

Je kan googlen op http://www.pretechopagina.nl/ krijg je hele lijsten. En ook nog meer linken hoor.

Deel Deze Pagina