wat moet ik hier nou van denken?! onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door spannendetijden, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    lieve allemaal.

4jaar geleden zijn mijn man en ik gestopt met de pil. en inmiddels zijn we al ruim 2jaar bezig in de Medische molen.

op 27 feb heb ik 5000 eh pregnyl geprikt
    op 29 feb had ik dus mijn eisprong
    op 4mrt had ik een terugplaatsing van een 9cellige cryo.

gister 16 mrt heb ik bloed geprikt en mn HCG was 25.
    dit is dus erg laag en kan 2 kanten op! of het komt nog of het is in afbouw fase.
    vanmorgen toch maar testje thuis gedaan omdat ik het gewoon wou weten. ik had het idee dat als de HCG afneemt,..nu de test bijna wit zou zijn maar ,...zie hieronder en in mijn album mijn test!!!

wat moet ik hier nou van denken?!?!?!?!
    dinsdag mag ik weer prikken en ik geloof er heilig in dat de HCG gaat stijgen maar begin hem nu toch wel te knijpen en ben zeeeer onzeker en bang! gaan onze wensen/dromen nu eindelijk in vervulling?! of hebben we WEER pech!?!

de foto is trouwens 10min na de test geweest. met ochtend urine.

2. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Volgens mij is HCG 25 12 dagen na je terugplaatsing al hartstikke goed hoor!
    En deze test is duidelijk positief, de Pregnyl is nu wel uit je lichaam dus komt het door een zwangerschap!
    Ik feliciteer je alvast voorzichtig!! En morgen of overmorgen nog een testje doen, HCG verdubbeld iedere 2-3 dagen dus dan zou je testje wat donkerder moeten worden.

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    pindaatje: bedankt voor je reactie ;)
    ik zat eraan te denken om maandag nog eens te testen,...als ik durf! en dinsdag krijg ik weer een bloed onderzoekje en dan weten we het zeker! ik hoop dat de streep niet verdwijnt!!

4. Pindaatje

Hihi komt vast goed! Dit is echt een hele duidelijke streep, helemaal omdat je eigenlijk nog voor je menstruatie zit (nu 13 dagen na TP toch). Ik heb er iig vertrouwen in.
    Laat je het wel nog even weten als je weer hebt getest?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Pindaatje: ik zit 13 dagen na tp idd maar,...17dagen na ei. ik had mn terugplaatsing in een natuurlijke cyclus! en had de 29ste mn eisprong!! en laat zeker weten hoe t afloopt :D

Melanie: bedankt!!!! ;)
    ik zie jouw onderschrift,...veel sterkte meid!!!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje wat spannend! Ik duim voor je, zou toch helemaal geweldig zijn!

@Melanie, hoe gaat het met je? Is het tegen gevallen gisteren of kun je er goed mee omgaan. Ik duim ook gelijk voor jou op een nieuw bloempje.

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Mooie test!!! Ik hoop dat je HCG stijgt, laat je het ff weten?
    Ik ga onwijs voor je duimen!!!!

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ga ook meeduimen, heel mooie test. Hopelijk is het hcg inderdaad stijgend en ben je zwanger. Succes meid!!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zeg je bent zwanger hoor! Ik ga duimen voor een hele mooie plakbeeb hoor :D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zeg ook zwanger. Ik hoop dat de testen nog veel duidelijker gaan worden. Gefeliciteerd!!!

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik zeg ook zwanger! Ik hoop t voor je!

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ga je vandaag ook een test doen??? ;)

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    lieve allemaal,
    bedankt voor al jullie super lieve reacties!!!
    ik hoop ZOOO dat jullie felicitaties terecht zijn en mn testen idd zo blijven of beter worden en dat mn HCG gaat stijgen!!!

Ik heb er bewust voor gekozen vandaag niet te testen! zit maar 1 dag tussen en ga er dan vanuit dat zowel afnement als toenemend niet veel zal verschillen.
    morgen voor dat ik naar mn werk ga, ga ik nog een test doen!!
    vind het DOOOOOD eng omdat ik bang beng van het negatieve maar dat was ik gister ook en ben zoooo blij :D ik ben eerlijk gezegd van mening dat ik hem vrij duidelijk vind voor een HCG van 25 de dag ervoor ! en ik hoop dat het zo blijft!!!

vorig jaar heb ik 18 dagen na tp een HCG gehad van 82 helaas ging dit de andere kant op! maar toen was mn test ook veel lichter!! én ik voelde/wist gewoon dat het niet goed was!! dat heb ik nu dus totaal niet!! en ik blijf erin geloven tot het tegendeel bewezen is! ik zal morgen laten weten hoe de 2e test is ;) ongeacht de uitkomst !!!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik wil niet heel vervelend zijn, maar de duidelijkheid van je streep hangt af van de gevoeligheid van je test.
    Misschien dat anderen zien wat de gevoeligheid van je test is aan de hand van je foto...maar ik niet :(
    Als je een zeer gevoelige test hebt gebruikt zul je natuurlijk een veel donkdere streep krijgen dan dat je een ongevoelige test hebt gebruikt.

ik zou gewoon even de bloedtest afwachten, hoe moeilijk het ook is. Zometeen loop je jezelf gek te maken (positief of negatief) voor niets.

Ik hoop voor je dat je een mooie plakkert hebt !

16. Pindaatje

Dit is een KV 2v5 test en uit ervaring weet ik dat dit een hele duidelijke test is voor 13 dpo (het is dan wel geen eisprong maar 13 dagen na terugplaatsing). Zo duidelijk had ik m pas een paar dagen later zelfs!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wachtende: bedankt voor je reactie!!!
    ik heb de kv 2voor 5 euro gebruikt!
    en ik ben wel heel realistisch hoor!!! tis niet mn eerste keer dat ik test ;) en ik gebruik voor mn eigen duidelijkheid / vergelijkbaarheid ALTIJD deze testen!!
    ik had nu getest omdat mn HCG laag was en ik wou het met eigen ogen zien! en ik wou het in de gaten houden tot dinsdag dus maandag weer testen en kijken wt t streepje doet,..lichter of donkerder! gewoon voor mezelf en dat het telefoontje misschien niet zo hard aankomt als het streepje lichter blijkt te worden. maar hij was zo duidelijk!!! dat had ik dus niet verwacht!! vorig jaar heb ik een vmk gehad en toen was ie lichter als nu! vandaar dat ik mn test en vraag toch had geplaatst! maar,.....eerlijk is eerlijk,..ik ben en blijf realistisch! en weet donders goed dat mn test morgen veel lichter kan zijn !!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Pindaatje: bedankt voor het reageren meid!!!!
    ik moet wel heel eerlijk zijn,... ik heb een terugplaatsing in natuurlijke cyclus gehad met een eisprong op woensdag 29 februari!! en de terugplaatsing was zondag 4maart!!
    (maar,.... de innesteling KAN later zijn geweest ;) )
    maar toch bedankt meid!!! tis altijd fijn als mensen zo positief reageren! dat geeft jezelf altijd hoop en goed gevoel !!!!!

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meid dat ziet er goed uit hoor die test. ik zeg zwanger en genieten. hoop voor je dat ukje blijft zitten.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    inggrid: dank je wel :D ik hoop dat je gelijk hebt!!!
    en jij heeeeel veel succes bij je bevalling en de laatste loodjes ;)

Deel Deze Pagina