Ik snap het niet meer! zie foto....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ikie, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik snap niets meer van de ovulatietesten van cb...
    Nu heb ik op 5 augustus om 10:00 uur getest en had ik een smiley. Diezelfde avond om 22:30 uur getest en weer een smiley. De volgende ochtend en zelfs de avond nog steeds een smiley! Nu hebben we wel pas gisterenavond kunnen klussen, dus een dag na de laatste smiley.

Kan t zo zijn dat mn ei vanwege de stress pas later is gesprongen? Ik snap hier werkelijk waar niets meer van....:$
    Zie foto, snappen jullie het nog?

Attached Files:

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat de streep alweer wat afneemt bij je. Voor mijn ogen zijn test 5 en 6 de knallers en is de streep bij 7 en 8 alweer wat minder. Ik zou zeggen dat je LH-piek op dag 11 was en dat je ei waarschijnlijk op dag 12 is gesprongen.

3. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Hi mrs. Blossom, dank je voor je reactie. De laatste twee testen zijn idd wat lichter, maar blijft ie nog steeds een smiley geven ook al is je ei al gesprongen? Dan zijn we echt te laat geweest met klussen want dat hebben we pas een paar uur geleden gedaan (02:00 uur vannacht).

4. SorP

SorP Lid

Apr 26, 2013
    52
    0
    0
    #4 SorP, Aug 8, 2013
    Last edited: Aug 8, 2013
    Binnen de 48 uur toch nog? Ik vind ook dat het afneemt dus idd dag 11

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Prima testen, geeft smiley op je 2 vruchtbaarste dagen, en ei springt tussen 24-48 u na die eerste smiley.

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Domme reactie misschien, maar die smileys, die teken je er toch zelf op hier? De laatste twee zijn lichter, lijkt me ook dat je ei op dag 11 gesprongen is.

7. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Bij de ovulatietesten van cb moet je niet naar de steepjes kijken alleen wat hij digitaal aangeeft. Dus het lege rondje of de smiley. Staat volgens mij ook in de gebruiksaanwijzing.

8. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    He zouzograag, ja ik gebruik de digitale testen en zet er een smiley op als de test een smiley geeft.:)

9. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Nou serieus... dat vind ik nou echt een domme reactie ja. Hahaha ;)

Deed ik ook hoor! Een smiley erbij tekenen als die er digitaal stond. Had ook vaak in 2 dagen 3 of 4 smiles. Als je binnen een dag na je laatste smile nog gemeenschap hebt gehad is er een kans :)

10. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik had dus gisterenmiddag erge last van buikpijn en afegelopen nacht hebben we geklust. Ik hoop dat we nog op tijd zijn geweest!

11. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Hi Marcella, klopt dat dat in de gebruiksaanwijzing staat, maar ik zie altijd wel een duidelijk verband tussen de strepen en wel/geen/bijna een smiley.

12. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Duimen maar! Je ei is enige tijd/uren na het springen ook nog vruchtbaar. Dus nu hopen dat de zwemmertjes goed hun best hebben gedaan ;) ben benieuwd... hoop het van harte voor je!

13. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    He susanne, ik hoop t ! Zijn nu al een tijdje bezig... wanneer ben jij uitgerekend?

Share This Page