Een aantal weken terug toen ik net getest had, zat ik een paar dagen helemaal in de stress omdat mijn kv2v5 testen niet veel donkerder werden (1x zelfs lichter). Terwijl ik toch echt 2x drie dagen ertussen gelaten had. Na die 4 testen en CB digital ben ik maar gestopt met testen en liet het allemaal maar begaan als het misgaat kan je het toch niet tegenhouden. Nu heb ik gisteren mijn eerste echo gehad en er was gewoon een kloppend hartje. Zie het nu vaker voorbij komen dat men in de stress zit om niet mooi oplopende kruitvat testen dat ik dacht ik plaats mijn testrijtje nog een keer ter geruststelling dat het niet direct fout hoeft te zijn.
Mijn testen zijn vermoedelijk: 10 juli - 12 dpo (2 dagen voor NOD of 3 weken 5 dagen) 11 juli - 13 dpo (1 dag voor NOD of 3 weken 6 dagen) 13 juli - 4 weken 1 dag (15 dpo of NOD + 1 dag) 16 juli - 4 weken 4 dagen (18 dpo of NOD + 4) Bij alle andere zwangerschappen had ik op 4 weken 4 dagen vaak al een knaltest.
@Marjol: dank je voor de geruststelling. Ik had ook van die hele lichte testen. Ze liepen wel op, maar ik vond het ook maar matig. Heb toen een cb gedaan en die gaf 2-3 wkn zwanger aan. Ben toen maar gestopt met de kv-testen, want ik maakte mezelf helemaal gek. Fijn dat je een goede echo had!
Fijn dat je het met ons wilt delen! Er zijn inderdaad veel dames ongerust ivm de testen veranderd zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het klopt hoor zo zijn echt niet meer zo knal ik had pas een knaller met 5 weken hier. Eerste test was 4 dagen voor nod. In mijn album staan de rijtjes
Fijn dat je dat even deelt,heb het hier op het forum al eerder gelezen,vorige zwangerschap bleven bij mij de knallers van de KV ook uit,maar die van sensitest knalde wel. Heb nu dan ook geen KV meer in huis. Gefeliciteerd met je zwangerschap en mooie echo!