afscheidstraktatie

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    Omdat ik stop met werken op het kdv, moet mijn dochtertje daar ook afscheid nemen. Wie heeft een idee voor een leuke traktatie met een passende tekst?? Ik zie op internet veel leuke dingen, maar die zijn bijna allemaal voor wanneer een kind afscheid neemt omdat het naar de basisschool gaat.
     
  2. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Van gekleurd papier allemaal handjes maken, die op een doosje rozijntjes/ontbijtkoek/bekertje etc. plakken en daarop schrijf je: "Ik zwaai jullie uit, bedankt voor het spelen!"
     
  3. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Een mini parasolletje op een plak cake of cupcakje / ontbijtkoek prikken, lintje omheen met de tekst;
    "ajuu paraplu".
    evt kun je de plak cake versieren met iets van zoetigheid.
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    bedankt alvast voor jullie input dames.
     
  5. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik had een vlinder gemaakt van een wc rolletje en daar een bellenblaas en doosje rozijnen in gedaan. Bedankt voor het spelen had ik erop gezet. Kan je wel ff een voorbeeld mailen? Had er een foto van gemaakt. Word alleen wel morgen dan. Ik hoor het wel of je dat wil. Moet niet mag wel.
    Groetjes
     
  6. tulip

    tulip Niet meer actief

    heb je die van partykids??? Daar heb ik ook zoiets zien staan, zag er idd leuk uit!!
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik heb net zelf nog iets heel leuks gevonden:

    een soepstengel met een papieren ster erop als toverstokje (mijn dochter is gek van alles met prinsessen) en dan een danoontje stick erachter en een gekleurde dropveter erom heen gedraaid.

    Maar dan de tekst: iets van pief paf poef: ik ben weg???? Ik vind het niet ijzersterk. Maar weet iemand iets beters??
     
  8. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    'Hokus pokus, voor de laatste keer een dikke KUS!'
    'Hokus pokus, van voor jullie van mij een afscheidskus!'

    'Tadaa, ik tover mezelf weg! Bedankt voor de leuke tijd!'
    'Iedereen kan toveren! Bedankt voor het spelen!'


    Of rijmen op 'Abacadrabra' of 'Simsalabim'?
     
  9. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
  10. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    Ik lees even mee, mijn dochtertje gaat volgende week vrijdag voor het laatst naar kdv.
     
  11. chantelle

    chantelle Bekend lid

    3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een schepje met een handje er aan geplakt en dan erop schrijven Ik wil niet opscheppen maar ik ga ...... daar heen.
     
  12. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik had goedkope potloodjes gehaald bij de HEMA (met een gummetje eraan) en leuke kinderzakdoekjes bij de Zeeman toen wilde ik de traktatie in het zakdoekje knopen en aan het einde van de potlood binden (als een knapzakje zeg maar) maar ik had een te grote traktatie (snelle jelle en pakje wicky) dus is het een soort van bootje geworden LOL
     
  13. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik had op de markt kleine plantjes gekocht en deze in folie verpakt.
    De kindjes vonden het helemaal geweldig om een eigen plantje te krijgen.
     
  14. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik lees ook even mee, mijn zoon stopt volgende week op het kdv en gaat met mij mee naar mijn werk (kdv).
     

Deel Deze Pagina