hema fototaart!!

Discussion in 'De lounge' started by spikkeltje, May 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hoi dames,

Wie heeft weleens een hema fototaart besteld?
    Wil graag weten of je ook met meer personen er van kunt eten ipv 15.
    We zijn met 19 personen!!

Alvast bedankt!!

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik vond hem wel klein voor 15 personen, hij is namelijk heeel erg lekker :)

Hierop kun je wel zien hoe groot hij is, kun je zelf oordelen:
    TaartSnijden

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,268
    1,031
    113
    Zuid-Holland
    tsja, heb je ook kinderen ertussen zitten die kleinere stukjes eten? je kan de taart echt in hoeveel stukjes snijden als jezelf wilt.

4. spikkeltje

Yummie, ziet er lekker uit!! Denk dat het beetje krap aan word..met 19 personen... krijg er al wel zin in....;)

Nee de kids komen een dag eerder met hun ouders. Daar heb ik wat anders voor. Deze dag is zonder kids. dus ooms en tantes en opa's en oma's (Ook van ons).

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vind em echt te klein voor 19 personen.Natuurlijk kun je em in zoveel stukken snijden als je em zelf wil maar ik geef mijn visite toch wel graag een fatsoenlijk stukje taart.
    Koop je er toch nog een klein gewoon taartje bij.

6. spikkeltje

Gijsje, dat is natuurlijk ook een idee. Bedankt! nog niet aan gedacht;)

7. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij vonden hem te klein en hebben er zo'n kleine Piratentaart ( 9 vierkante stukjes) bij gekocht... die ook errrrrrruugggg lekker was haha:);)

Je hebt voor de meisjes ipv een piratentaartje een prinsessen taartje.

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Je hebt er toch 2, volgens mij is er ook een variant voor 30 personen, dan heb je zeker genoeg. Wij hebben Simone's verjaardag in 2 dagen gevierd, dus deze taart hadden we gewoon 2 keer :)

9. serena15

serena15 Bekend lid

Oct 1, 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee, ik vind hem voor 19 personen toch echt te klein

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zijn er kleintjes bij? Had voor de kleintjes foto tompouces met dezelfde afbeelding erop!

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het aantal personen wat aangegeven wordt, is al aan de krappe kant. Dan kun je meestal maar kleine stukjes snijden. Dus voor 19 personen gaat het zeker niet lukken.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, je hebt ook een grotere variant

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Uit die grote van 30 euro halen we altijd wel meer stukken. Anders krijg je echt grote brokken. Maar er zijn toch altijd een paar mensen die nee zeggen ( hier tenminste ) en anders voor de kinderen van die kleine tompouchen bestellen.

14. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij hebben altijd de taart voor 30 personen, daar haal je meer dan genoeg uit. Hele lekkere taart!

15. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Ik heb voor mijn zoontjes verjaardag een fototaart bij de Hema besteld. Ik was gegaan voor de grote taart voor 30-35 personen. Er was zelfs nog over en het was hele lekkere taart!!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik zou ook voor de grote variant gaan want je wilt voor je gasten toch ook niet van die "Haagsche" stukjes afsnijden hoop ik. :p En wij bieden mensen ook nog een 2e stuk aan als ze willen.

Ik weet niet wat je budget is maar wij vinden die Hema fototaart ook niet echt lekker, niet heel bijzonder. Als het kan zou ik een echt lekkere taart bij de echte banketbakker bestellen of een lekkere marsepeinentaart laten maken! :)

17. spikkeltje

Bedankt voor de reacties!

Heb de 30 personen taart inmiddels ook gevonden op de hema site.. Kon hem eerst niet vinden...
    Denk dat die het word. En wat overblijft.. komt ook wel op;)

18. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hadden hem afgelopen april.... en denk dat hij wel iets te klein is voor 19 personen hoor... ik had er nog een lekkere appeltaart bijgekocht.... :p dan moet het toch lukken! en hebben ze ook nog keus... :p hij is wel heeel erg lekker :p

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Zie al dat je besloten hebt om de grote variant te nemen want ik vind de kleine persoonlijk veel te klein voor 19 personen;)

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zie dat het al is gelukt, ik hoop dat je hem lekker vind! Wij hebben het ook 1x gedaan, voor ons niet meer, nog nooit zo een smerige slagroomtaart gehad, ik zou dus zeggen, ga naar een bakker en bestel een lekkere slagroomtaart :)!

Verbaas me er ook gewoon over dat er hier meiden zijn die hem lekker vinden, haha, smaken verschillen dat zal het wel zijn :)!

Share This Page