Doorzichtig elastisch slijmverlies.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Help me aub. :(

    Ik ging net naar het toilet en bij het afvegen zag ik dat ik opeens een heel stuk zeg maar doorzichtig elastisch slijmverlies had, normaal heb ik dat alleen als mijn eisprong in zicht is. :D

    Maar nu heb ik het heel vroeg al, terwijl mijn eisprong normaal ma of di pas is hoe kan dit? :(:

    Kan het een vervroegde eisprong zijn? :D

    Dikke dikke kus,
    Angeltje
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik zou daar maar gewoon van uitgaan en gaan klussen ;)
    Je weet nooit zeker wanneer je je eisprong hebt tenminste niet precies,
    als ik jouw was zou ik nu geregeld gaan klussen
     
  3. Niet meer actief

    Je hebt gelijk Moniek dat ga ik maar eens doen jah :)

    Vind manlief vast niet erg :)

    Ik zie dat je over een dag kunt testen spannend voel je al wat?
     
  4. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Nou, ik heb steeds krampen en steekjes bij vlagen verder geen
    dingetjes dus. Ik denk dat de :evil: :evil: er zo wel aankomen hoor.
    Jammer dan maar naar ronde 6
     
  5. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Trouwens ben jij niet zwanger :(: :(:
     
  6. Niet meer actief

    Ik hoop niet dat je ongesteld word, want die krampen kunnen toch ook wijzen op een zwangerschap :)
     
  7. Niet meer actief

    :(:

    Ik? :confused: Zwanger? :p Was maar waar hoe kom je erbij? Nee, hoor we zijn al 11 maanden aan het klussen hopen dat het gauw komt. ;)
     
  8. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ach sorry ik zat je berichtjes even na te leze en in een berichtje stond dat en nu ben ik zwanger maar dat was een quote van iemand anders....
    sorry sorry sorry. :) :) :) :)
     
  9. Niet meer actief

    Was maar waar dat ik zwanger was, misschien komt het gauw ik hoop het wel :)
     
  10. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je Angeltje ;) en voor mezelf ook natuurlijk.
    Al 11 maanden bezig dat is best wel lang. maar je bent een jonge meid en op een eitje voorbereid :) :) hihihihhi. Succes meid en vanavond lekker aan het klussen gaan he
     
  11. Niet meer actief

    :) :) :)

    Grappig ben jij, ik hoop het uiteraard ook voor jou eigenlijk voor iedereen hoor die kids wil ;)

    Ik ga zeker klussen :oops: en nu op goed geluk ;)

    Ik ben 24 jaar, hoe oud ben jij als ik vragen mag en hoelang ben je al bezig zeg maar :D

    Dikke knuffel,
    Angeltje
     
  12. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Zeg Angeltje ik zag dat je graag ook gependeld wilt worden,
    nou dan moet even een PB sturen naar een van de dames met
    je naam en geboortedatum (wel je meisjesnaam geloof ik)
    dan krijg je binnen een paar dagen wel antwoord denk ik.
    Katootje, JoyceD, shannen en Pammy hebben voor mij gependeld.
     
  13. Niet meer actief

    Lief van je dat je er aan denkt, ik heb zowat iedereen hier een PB gestuurd geloof ik heb van 2 een antwoord gehad en de rest niet :cry: :cry: :cry:

    Wie wil mij pendelen misschien moet ik dat maar in mijn onderschrift zetten :eek:
     
  14. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    hoort dit niet een beetje in billingsmethode thuis ?
    dit topic met elastische slijm ?
     
  15. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dan hebben die meiden zoveel pb-tjes gekregen dat ze er effe doorheenzijn. Nou ik ben dus 34. Maar dit topic moet denk ik sluiten
    omdat die er al is .Billingsmethode. We krijgen anders op ons dak....
    als je een n nieuw topic wilt openen kijk dan effe of ie er al bij staat en gebruik die dan maar.
     
  16. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Dat cervixslijm is een teken dat je in je vruchtbare periode zit. Dit hoeft dus niet meteen te betekenen dat je vandaag ook je eisprong hebt....
    Ik heb dat slijm deze cyclus wel 6 dagen lang gehad. En dan ook echt van dat slijm waar je wel 10 cm lange draden van kan trekken. :oops:
     
  17. Nyxa

    Nyxa Nieuw lid

    19 mrt 2006
    3
    0
    0
    zelfstandige
    België (omgeving Brussel)
    Hoi Angeltje,

    om nog even terug te komen op jouw slijmprop: ik heb dit een half jaar geleden ongeveer ook gehad, maar toen had ik al een tijdje onregelmatige cyclus. En toen bleef de menstruatie wel héél lang uit (paar maanden). Tot ik bij mijn ouders eens naar het toilet ging en er bij het afvegen na mijn plas opeens een reusachtige slijmprop meekwam. Ik wist niet waar ik het had: had dit nog nooit eerder meegemaakt. En sindsdien ook niet meer.
    Weet eigenlijk nog steeds niet wat het precies was en hoe het kwam.
    Ik denk momenteel aan een opeenhoping van slijm tengevolge van een aantal maanden geen menstruatie... het viel wel op dat ik een paar weken later voor het eerst sinds een paar maanden weer menstruatie kreeg. Maar ik kan echt niet zeggen of die slijmprop vrijkwam op het ogenblik van een eisprong of niet, dus aan mijn verhaal heb je eigenlijk nog niet veel....

    Groetjes,
    Nyxa
     
  18. Niet meer actief

    Moniekjes super van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoelang ben je bezig geweest??
     

Deel Deze Pagina