Op 23 januari gaf ik Hayley een stuk speelgoed, en kwam ze ermee in haar handjes naar me toegelopen. Ik dacht huh? dat wil ik nog een keer zien, hihi. En jahoor, vanaf die tijd loopt ze dus Ben echt supertrots! 13,5 maandjes en dan al zo lopen, das heel knap toch
Wat knap van dr! Leuk he die eerste stapjes Die van mij was ook 13mnd, zo schattig hoe ze de wijde wereld instappen
Super genieten hè?! Mijn zoontje stapt nu ook sinds een dag of 3 de hele kamer door achter zijn bal aan echt zo lief om te zien hoe trots ze zelf ook iedere keer zijn!!
Wat goed zeg, natuurlijk ben je trots! Mijn zoontje liep met 16 maanden, jouw dochter is een vlotte hoor!
Jaaa ben echt supertrots hoor! Inderdaad die grijns die ze dan op haar gezichtje heeft, en die gilletjes erbij. Ze tilt nu ook haar loopauto op, en gaat dan gillen, van kijk dan!kijk dan! Hihi... Ja vind haar ook een vlotte tante hoor ben echt supertrots! Ook als ze nog een paar maandjes had gewacht was ik net zo trots geweest hoor, ze doen het toch pas zelf als ze er zelf klaar voor zijn he