ik zit hier met 2 vragen en zo wa hier te lezen zijn er hier dames met ervaring er mee. eerste vraag; ik zit in mijne eerste ronde met de persona monitor (16 testen) ik zit nu op dag 22 en nog steeds geen ei en steeds rode dag. is dat normaal? tweede vraag; Ik heb hier en daar zo wa gelezen dat je de persona staafjes in de clearbleu kunt gebruiken en ik heb dat eens 2 cyclussen achter elkaar gedaan van einde regels tot ze begonnen terug en geen enkel positief ovutestje. doe ik er iets verkeerd mee? ik steek het staafje in de cleurbleu en dan in mijn potje 15 sec met ochtend urine. doe ik iets verkeerd?
Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoelt met "persona staafjes in de clearblue steken". Heb je een clearblue test"omhulsel" open gedaan en daar je normale teststrips ingestopt zodat je de resultaten door een venstertje kunt aflezen of bedoel je iets anders? De persona is een soort computertje dacht ik, bij de BabyComp (LadyComp) had ik in 't begin ook altijd "leerfase" wat bij persona als "mogelijk vruchtbaar" zou kunnen aangegeven worden. Sommige teststrips zijn voor sommige vrouwen niet gevoelig genoeg (bij mij is de sensitive de hele maand positief en de gewone 2 dagen, maar anderen hebben met de gewone dan net geen positieve dagen en met de sensitive juist wel 1tje), de hoeveelheid hormoon die je lichaam aanmaakt durft nog wel eens te verschillen van persoon tot persoon.
je zou wss de persona teststaafjes in de digitaal kunnen steken om te testen (ovulatietest) *foto* en de persona teststaafjes zijn helemaal het zelfde als de cleurbleu teststaafje