Wanneer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hester, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer test je?

1. Voor nod

2. Op nod

3. Na nod

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Hoeveel dagen voor of na je nod test jij en waarom op dat moment?
    Of test je precies op je nod?

Ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen dat doen ;)

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik deed 5 dagen voor NOd voor de grap een testje om te zien wat hij zou doen qua indrogen.
    Na 3 minuten zag ik een heel licht streepje staan en mijn mond viel open.
    De test van toen staat in mijn album.
    De dagen er na heb ik nog een paar testen gedaan tot 3 dagen voor mijn NOD de digitale "zwanger" liet zien.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb 3 dagen voor nod getest. Het was puur toeval ben met ovulatie testen blijven door testen omdat ik zeker wou zijn dat mijn ei was geweest. Vorige cyclus heb ik mijn ei hierdoor gemist. Toen ik 4 dagen voor nod een positieve ovulatie test had en de dag erna weer een knal test heb ik een zw test gedaan. En ja hoor duidelijk positief.

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb 4 dgn voor nod positief getest..ik kan gewoon niet wachten.. dramatisch.. ik wil eigenlijk wachten tot na nod.. maar dat lukt gewoon niet.. nu dan weer een nieuwe poging...hihihhi ;)

5. babs81

babs81 Niet meer actief

heb bij mijn jongste bijna week voor NOD getest,,
    Nooit geweten dat je na 15minuten niet mocht aflezen.. en stond ene 2de streep..

Nu een lekker knulletje van 8half

6. Trees

Trees Niet meer actief

laatste zwangerschap 6 dagen voor nod een positieve test. Licht maar duidelijk streepje.

7. babs81

babs81 Niet meer actief

hey mooie tekst heb je onder je banner staan
    en lekker even tussen uit meid? geniet er lekker van! egypte... jammer dat ik 10 dagen toen niets anders gezien heb dan toilet en douche 8)
    veel loperdamine meenemen... en ors ;)

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik deed drie dagen voor mijn nod een test omdat ik eigenlijk al zo goed als zeker wist dat ik zwanger was. Er verscheen direct een licht streepje.
    Een volgende keer weet ik niet wat ik doe. Het ligt eraan hoe ik me voel, want heb al aardig wat testen gedaan omdat ik niet geloofde dat ik zwanger was.
    Nu dat ik een mk heb gehad wil ik het eigenlijk de volgende keer niet te vroeg weten. Maak me nu al zorgen dat het weer fout kan gaan.

Deel Deze Pagina