Gistermiddag een vrij positieve tuur test van predictor early. Vanmorgen kv en weer een predictor gedaan met 2e urine en daar was weinig op te zien. Er stond wel wat maar niet zo duidelijk als gister. Kan je nu echt een middag tester zijn?
Ik zie helaas niks op je testen. Maar je hoort weleens dat vrouwen 's-middags duidelijker testen. Gewoon proberen. Succes.
Ik zie ook weinig tot niets. Ik zie je vaker voorbij komen in andere topics waarbij je iedere ronde een vaag tuurstreepje hebt op de testen. Volgens mij heb je een keer hcg laten prikken om te checken of het aan de testen ligt of dat er wel iets zit maar vroeg mis gaat. Het eerste was het geval toch? Er kwam geen hcg uit de bloedtest. Ik zou dus dit soort resultaten voortaan als negatief beschouwen. En misschien later testen, dan heb je direct duidelijkheid.
Klopt helemaal, maar de streep van gister was dusdanig dat ik toch wat hoop had. En de streep stond er binnen een minuut
Dit. Overigens geen commentaar bedoel ik hoor, heel begrijpelijk dat vroege testen. Je wilt het zo graag he. Maar ik kreeg echt meer rust in mn hoofd en lijf toen ik besliste om niet meer voor mn nod te testen. Ik ben ervan overtuigd dat dat me geholpen heeft om te ontstressen en zwanger te worden (of dat geloof ik toch graag ). Toen ik zwanger was pas op 16DPO getest Succes in ieder geval hoor!! Ooit is het zeker “jouw” tijd. Geen kwestie van “of” maar een kwestie van “wanneer”
Ik weet het verder ook niet, nooit met deze zelf getest namelijk. Ik duim dat het bij jou wel iets betekent. Op je bovenste foto zie ik overigens niks.
Staat er toch echt, kwaliteit gaat wel achteruit hier Heb hem zelfs nog gespoeld met wat water omdat ie geel uitsloeg en daarna stond het roze streepje er nog steeds
Ik testte in de middag veel duidelijker dan in de ochtend. ik zie op je laatste test wel een streepje. Ben benieuwd of die op gaat lopen.