Ik zie nu de foto. Er zijn een paar opties: 1: je hebt nu je piek en dus eisprong en een veel langere cyclus. 2: je bent zwanger
We gaan het vanavond zowiezo gezellig maken...gisterenmorgen gelukkig ook gezellig geweest.. Zou die smiley reageren op hcg misschien??
Ik heb deze morgen voor het zekerste eens een digitale clearblue zwangerschapstest gedaan en was negatief dus zal idd een late ovulatie zijn
Jammer van de negatieve test maar hopelijk over 2 weken alsnog een positieve test jullie hebben de positieve ovutest vast goed benut
Hier slaat even de spanning toe. Ik zie weinig oploop op de kv. Van boven naar beneden: zo, ma, di. Allemaal rond 10:00 uur gedaan. Wat vinden jullie ervan?
Heb daarom voor de zekerheid ook de predictor gedaan. Die is iets donkerder. Maar vind het verschil tussen zaterdag en vandaag wel klein. Hopelijk loopt het goed genoeg op...
Is dit oke genoeg? Nou bedenk ik me wel opeens: de afgelopen dagen heb ik met mijn 2e urine getest (eerste plas rond 7:00 uur, daarna 1 kop koffie en pas om 10:00 uur weer plassen). Vandaag met de 3e (1e om 7:00 uur, kop koffie, 2e om 8:00, 3e om 10:00 uur). Zou dat ook een verschil kunnen verklaren? Jeetje ik ben mezelf wel een beetje gek aan het maken zo.
Vind deze een duidelijke oploop hebben! Die bovenste van kv zijn al aardig opgedroogd & wat gelig.. misschien komt het daardoor
Jullie reacties stellen me (voor nu ) enigszins gerust, dank. Vind het verschil zo minimaal tussen za en vandaag. 3 dagen later. maar er is idd oploop op de predictor. Ik test nog een paar dagen door en dan stop ik ermee. Heeft ook weinig zin natuurlijk. Vind het gewoon zo spannend. Het is zo'n wonder dat het in 1x raak is, na een aantal heftige jaren met grote struikelblokken op dit gebied. Dat het nu in 1x zo mag zijn, nu het eindelijk 'kan', lijkt te mooi om waar te zijn. Maar ik probeer maar positief te blijven
Ik vind het matig maar bij de 1 gaat de hcg aanmaak net wat sneller dan bij de andere. Stomme onzekerheid...
Ja, laten we hopen dat ik gewoon van de langzame aanmaak ben. Blijft afwachten. Dank je voor je reactie!