Gezocht; De allerlekkerste kipsate marinade. Wij hebben morgen een bbq en aan ons is gevraagd de kipsate mee te nemen. Nu zoek ik het allerlekkerste recept voor marinade voor bbq kipsate. Alvast bedankt!
Ik maak kipsate elke keer weer anders. Een van de manieren: -ui -peterselie -zout -paprikapoeder -kerriepoeder -zwarte peper -olie
Heel simpel hoor; maar de kipfilet met wat zout, peper en ketjap manis! Dan een uurtje lekker in laten trekken en je hebt heerlijk malse kip stukjes
Ik marineer kip altijd in een mengsel van - ketjap - knoflook - peper - honing - sambal - bruine suiker - paprikapoeder - citroensap Altijd succes
Ketjap manis Sambal badjak Sjalotje Knoflook Bruine suiker Laos poeder En heel klein beetje citroensap Zout en peper Het liefst de hele nacht laten marineren, dan smaakt het het lekkerst.
- knoflook - ui - ketjap manis - ketoembar (gemalen korianderzaad) - djahé (gemberpoeder) - sambal oelek - bruine suiker - citroensap Overnight marineren. Vóór het rijgen zonnebloemolie en zout er doorheen roeren.