Hai meiden! Ik dacht dus echt dat ik gisteren ongi werd.. ( 35 dg na mijn MK 6-2. 6 wk zwangerschap).. Had gisteren heel ietsje rood aan mijn tamon ( dus niet in mijn slipje). Vandaag nog weer wat af en toe op mijn tampon maar nu alweer bruin..? Normaal had ik een cyclus van 29-33 dg. Beetje bruinverlies had ik af en toe wel voor mijn ongi maar niet rood en dan weer bruin? Herkent iemand dit? Ik had gehoopt dat mijn lichaam niet zo van slag zou zijn maar helaas? Kan dit nu toch niet als ongi rekenen? ( heb nog geen drupje in mijn slipjhe gehad nml.. ) Heb vorige week do ( dag 30) wel een testje gedaan omdat ik dacht dat ik 14 dg daarvoor mijn eisprong had, deze was negatief. Liefs Jellie
Hallo Jellie, Kan vanalles zijn, beginnende ongi, innesteling, noem maar op... Alleen een testje kan je zekerheid geven. Succes! Neeke
Bedankt voor je antwoord! Vandaag is mijn ongi goed doorgezet! Dus gaan de 1ste officiele ronde in na mijn MK. Vind het wel een fijn gevoel dat alles even opgeschoond wordt! Liefs Jellie
Fijn om te horen dat nu alles weer bij het 'oude' is, kun je weer met een schone lei beginnen. Hopelijk is dit de enige keer dat je weer ongesteld wordt en heb je over 4 weken wel een positieve test in handen! Succes!