Hoe lang bloedverlies na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marjo83, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden,

Afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd. Ben zaterdagmi. en zondag geheel 'bloedingvrij' doorgekomen.
    Maar nu begin ik heel heftig te bloeden sinds 3 dagen. Vannacht was het ff op zn top, 't liep het er gewoon uit. Ook erge krampen gehad. Gelukkig kan ik vanmi. bij de gyn terecht, want heb net gebeld.
    Het zit me gewoon helemaal niet lekker. Hoe ging dit bij jullie en hoe lang hield dat aan?

Liefs
    Marjo

2. Zita

Zita Lid

31 jan 2007
    8
    0
    0
    Hoi Marjo.

Ik heb op 15 Februari ook een curretage gehad.
    Een weekje heb ik bloedverlies gehad...maar was niet echt veel.
    Heb wel in die week felle buikkrampen gehad.

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Bedankt Zita, naar dat jou dit ook is overkomen..
    Het bloedverlies begint toch wel behoorlijk aan te houden dus ben blij dat ik vanmi. ff terecht kan..

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi Marjo

Ik heb 3 weken geleden een curretage gehad. In het begin totaal geen verlies en na een halve week buikpijn en bloedverlies. Toen bleek bji een echo dat er nog bloed in de baarmoeder zat en dat mijn lichaam bezig was om dat naar buiten te werken.
    Ik heb toen cytotac gekregen (voor het opwekken van weeen) en diezelfde dag heb ik idd bloedklonters verloren en de buikpijn was weg.
    Nu, na een week, nog een heeeel klein beetje bruine afscheiding.

Succes vanmiddag en laat je nog even iets horen?

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Annette, thnx voor je antwoord. Ik laat het zeker even weten. Moet erom 14.50 zijn.. Heftig zeg dat jij ook nog cytotec gekregen hebt.. Maar wel fijn dat het daarna 'schoon was'. Hoe gaat het nu met je?

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb ook een curettage gehad. Bij werkte de cytotec niet, kreeg veel heftige weeen. Na een nacht in het ziekenhuis te hebben gelegen met morfine heb ik alsnog een curettage gehad. Was er wel blij mee. Nu was ik ineens 'schoon'. Het vloeien heeft nog 2 weken geduurd, maar was wel minimaal.. Daarna cyclus weer normaal op gang, zonder problemen (alleen veel hevigere menstruatie)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik had 2 dagen na de curettage nauwelijks bloedverlies, daarna leek het op een normale menstruatie.

8. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik ben vorige week donderdag gecurreteerd.
    heb de hele week al bloed verlies het ene moment wat heftiger dan het andere moment, ook soms felle krampen.
    ligt er ook aan wat ik doe .
    zijn jullie allemaal al weer te werk?

groetjes Miek

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden, ff gauw een berichtje..Helaas is het niet goed :( Vanmi. inw. echo gehad en er zat nog veels te veel weefsel in mn baarmoeder..
    Ik heb gelijk wee-opwekkende spuiten gehad, en morgen moet ik die weer halen.. In het uiterste geval moet ik zelfs voor een 2e curretage komen. Maar alsjeblieft duim voor me dat me dat bespaard blijft..! Ik heb me een potje lopen janken vanmi. wat k*t is dit weer!
    Op zich heb ik nog geen heverige krampen gehad als vanochtend dat baart me ook een btje zorgen :( Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.. Vlgde wk vrij. pas weer een echo..

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :c:

Ooh lieverd niet fijn!
    Ik hoop ook dat het je bespaard blijft.

Hele dikke knufffff

En euh als er iets is je weet me te vinden he! (wist je al natuurlijk maar zeg het nog een xtje ;) )

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :cry: ow het zit niet mee zeg!
    Ik duim dat alles goedkomt en je niet nog een curretage hoeft zeg!
    Wat vervelend allemaal zeg!
    Weten ze ook hoe dit kan? 1e keer niet goed gedaan ofzo?

Deel Deze Pagina