ik heb zonet wat bruin verlies gehad, na een heel heftig en emotioneel gesprek met mijn baas op mijn werk (zie; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38632 ), waarbij ik erg veel spanning had. Het gesprek was heel goed afgerond en daarna was ik ook wel een stuk rustiger geworden, tot ik dus naar wc ging en het bloedverlies ontdekte. Ik heb gelijk VK gebeld, en zij denkt dat het misschien gewoon een bloedvaatje is, en ze heeft me nu acute rust voorgeschreven, omdat ik té gespannen ben de afgelopen dagen. Dus ik ben nu thuis, en iig tot zondag blijf ik thuis. Maar ik doe zo mijn best om me nu niet druk te maken dat het een mk is...ik heb al wat rondgelezen dat er veel meer hier op het forum wat bloedverlies hebben gehad. Dus probeer daar maar aan vast te houden, maar vind het zo moeilijk. ben wel blij dat ik hier mijn verhaal een beetje kwijt kan...
Hoi Snow, Ik werd maandagochtend wakker met wat bloed in mijn onderbroek. Ik heb meteen mijn arts in het ziekenhuis gebeld. Zij vonden dit geen rede tot paniek omdat ik geen krampen heb gehad en het bloedden al weer was gestopt. De vraag of ik me echt niet ongerust moest maken heb ik ook bij de verloskundige van deze site neergelegd en zij antwoordde met het volgende: "Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Omdat je zwanger bent word je baarmoeder heel goed doorbloed, ook je baarmoeder mond. Soms bij het groeien van de baarmoeder raakt er een klein adertje beschadigd waardoor je wat bloedverlies hebt. DIt kan ook na harde ontlasting, sporten of het hebben van gemeensschap, dit kan geen kwaad! " Dit heeft mij een goed gevoel gegeven, hopelijk geeft het jou ook een goed gevoel!? Succes hoor!
Hoi Chantje, ik had idd al van jouw topic gelezen, en zonet heb ik ook mijn vraag aan VK hier op forum gesteld en idd zei ze dat ook tegen mij, ik voel me ook wel ietsje gerustgestelder nu door jouw antwoord en de hare... tnx!
Ik hoop voor je dat alles nog goed is, en dat je snel krijg te horen dat er met de baby niks aan de hand is. Wanneer moet je weer terug naar het ziekenhuis voor een echo? Heel veel sterkte meid, ik hoop dat je snel de zekerheid heb dat alles goed is. Liefs Jolie
bedankt voor je berichtje Jolie: ik heb op 28 mrt intake bij Vk, en ze maakt dan ook gelijk de eerste echo omdat ik nu bloedverlies heb, dan ben ik 8 weken...is wel 2 weken wachten, maar ik hoop zo dat alles goed is, ik heb sowieso tel. contact met de VK hierover
Ik hoop voor je dat je niet meer last heb van bloedverlies en dat het snel de 28e zal zijn voor je, want ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Liefs Jolie
ik probeer me niet over te geven aan de onzekerheid, ik lees overal in de boeken en hier op het forum dat wel meer vrouwen bloedverlies hebben (gehad) en dat dat dus vrij normaal kan zijn.(20 tot 30%) Ik had zonet nog weer wat bruin verlies, zolang het maar dat bruine blijft maak ik me niet al te veel zorgen. had vanochtend wel pijn in mijn onderbuik (steken) maar toen lag ik op mijn zij, toen ik op mijn rug ging liggen en benen strekte was dat gevoel ook weg... ik bel zodadelijk de VK nog eventjes dankjewel voor je meedeleven jolie!
Hoi Snow Als je je veel zorgen maakt kun je vragen om een echo. op zich is daar nog niet heel veel op te zien. Ze kunnen een zwangerschapsring zien en als die rond is en in tact dan weet je dat het op dit moment goed zit. Succes
klopt, mijn VK zei ook al dat ze nu nog weinig zou kunnen zien, daarom krijg ik wel vervroegd een echo, maar dan dus pas over 2 weekjes. Ik word nu gelukkig nog niet gek van onzekerheid, ik paniekte gisteren het ergst toen ik het ontdekte, nu ik er eenmaal wat meer over gelezen heb en erover praat met anderen, gaat het wel redelijk, ik ga er gewoon van uit dat alles goed zit, en zolang het een beetje bruinig blijft, maak ik me ook niet al te druk, als ik rood bloed krijg dan wil ik denk ik wel gelijk een echo. bedankt iig voor je reactie!