Hallo dames, Ik ben 17 februari begonnen met bloeden na een zwangerschap van 5 weken, vroege miskraam dus. Normaliter heb ik een gemiddelde cyclus van 26 dagen, maar nu heb ik mijn eisprong op 26 februari al gevoeld (die voel ik elke maand dus weet hoe het voelt hihi). Dit zou betekenen dat ik donderdag ongesteld zou moeten worden. Ik heb 1,5 week na de miskraam nog een test gedaan om zeker te zijn dat de HCG verdwenen was en dit was het geval. Nu dit.... Ik heb sinds een week last van van alles en per dag komt er wel iets bij. * Extreem moe (lig elke avond rond 21:30 uur in bed waar ik normaal pas rond 23:30 uur in lag) * Vlagen van maagzuur gedurende de dag * Heel veel misselijk, maar niet overgeven * Om de 2/3 uur HONGER! * Heel erg duizelig de hele dag door * Hoofdpijn * Trekkende onderbuik * Pijnlijke tepels en sinds 2 dagen de zijkant van mijn borst ook * Last van mijn onderrug * Last van lucht in mijn darmen/opgeblazen gevoel * Opvliegers * Sinds vandaag vleugen bloed/metaal smaak in mijn mond * Snel geïrriteerd. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan, mede omdat de symptomen zo aanwezig zijn...maar die was negatief. Donderdag maar weer opnieuw testen. Maar de vraag is....is er iemand (of meerdere) die dit van zichzelf herkennen en wat was het resultaat?
Geen idee meid, misschien inderdaad wel zwanger maar nog niet te zien op een zwangerschapstest?? Ik zal in ieder geval voor je duimen!
Ik heb zowel voor als na mijn miskramen cycli gehad waar deze symptomen (en meer) voorkwamen en waarbij het niets wilde zeggen. Maar het kán wel. Ik beredeneerde voor mezelf: als ik zo extreem last heb van de klachten, dan moet de test toch positief zijn, al is het maar een minimaal licht streepje! Helaas was ik ook écht niet zwanger als de (kv2v5) dat niet aangaf. Maar goed, alles kan! Succes!
Nee lijkt mij niet, volgens de VK kan dat niet als je niet positief meer test na 1,5 week na de mk. Zeker ook omdat het ZO vroeg in de zwangerschap was en je dus nog niet aan de top zat met de hormonen. Vandaag met vlagen een ongi gevoel (en de rest v.d. symptomen zijn er ook nog "gezellig" ), maar morgen is NOD. Ik ben benieuwd....morgenochtend testen.
Het kan wel zo zijn dat je hormoonbalans na een zs/mk een flinke tik heeft gekregen en je lijf dus volledig anders reageert in je cyclus. Dat was bij mij duidelijk het geval. In dat opzicht is het wel een nasleep. Maar laten we voor nu nog even positief zijn! Edit: O ik zie dat je gyn zegt dat het te vroeg was om een dergelijke nasleep te hebben. Die zal het beter weten dan ik!
Helaas negatief vanmorgen, maar nog steeds geen bloed. Van het weekend weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden....
Ik testte deze week ook twee keer negatief. Dus van het weekend opnieuw want nog steeds niet ongi. Vervelend he, dat wachten? 😠
Lilith, Ja het is deze maand echt verschrikkelijk. Zeker omdat ik mij best wel beroerd voel (heel erg duizelig, moe en vlagen misselijk zijn de ergste symptomen). Jij ook succes met wachten en zal voor je duimen
Ik denk dat ik zaterdag pas ga testen. Mijn partner is dan jarig en dan zou natuurlijk het mooiste cadeau ooit zijn. Ik heb ook last van verschillende kwaaltjes maar dat wil niets zeggen helaas. Anders was ik al 47 x zwanger geweest haha! Duimen en afwachten dus maar weer!
Hoi Yvette, ja dat herken ik wel ja. De maand na beide miskramen had ik zoveel symptomen van een zwangerschap dat ik zowat omviel. Toch was ik niet zwanger. Frappant detail: De eisprong die resulteerde in deze zwangerschap was zo pijnlijk dat ik twee dagen dubbel gelopen heb van de pijn. Ik begon serieus te twijfelen of er niet iets was achtergebleven. Je lichaam is na een miskraam erg ontregeld en heeft even tijd nodig om weer 'normaal' te worden. Heel veel succes met zwanger worden! Ik hoop dat het gauw raak is voor jullie!
1 dag overtijd. opvallend ineens witte afscheiding. Vlagen van gevoel ongesteld te worden maar geen bloed geeft moed. Zondag pas weer testen. Mijn vriend is er van overtuigd dat ie dan positief is Hihi. Laten we hopen dat hij gelijk heeft
Spannend yvette. Het kan natuurlijk wel want ook na een miskraam ben je vruchtbaar. De symptomen die jij omschrijft herken ik allemaal en zie banner. Geen bloed geeft moed. Ik ga voor jullie duimen
Ik heb ook beetje zo'n verhaal: 19 feb een miskraam na 5 weken zwanger, op 23 feb. nog een positieve test gehad en toen 2 maart weer getest: vaag positief. ik ging er dus vanuit dat het hcg bijna helemaal eruit was, nu gister weer getest en toen knal positief??snap er niets meer van, de kans op een nieuwe zwangerschap is wel aanwezig, denk dat ik afgelopen maandag een eisprong heb gehad en hebben ook gevreeen toen. zou ik nu al een knaltest hebben omdat er nog een klein beetje hcg aanwezig was en nu dus sneller meer hcg heb? (klinkt miss wat vaag :S ) heb ook last van mijn borsten met vlagen, maar ja dat heb ik altijd wel een beetje na de eisprong. en nu vanochtend een klein beetje roze met afvegen..
Gisteren had ik ook uit het niets last van witte afscheiding. Het was een beetje melkachtig?? Sorry voor de details 😇. Maar wat moet ik hier nou van maken? Iemand ervaring mee? Ben inmiddels 6 dagen 'overtijd'.
Toch vanmorgen getest....nog steeds spierwit. 2 dagen overtijd en snappen er niks van. Nog steeds geen drupje bloed gespot dus nog op het wachtbankje. Hoe is het de rest? Al duidelijkheid?