Wie o wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yvette2311, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

Jun 19, 2014
    1,361
    678
    113
    Balen! Succes in de nieuwe ronde!

2. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    He, balen dat je toch ongi bent! Maar in ieder geval wel duidelijkheid!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ik ben nog steeds in de running. Inmiddels 7 dagen overtijd en geen enkel teken van aankomende menstruatie. Gisteren naar de ha geweest en zij zei dat ik dinsdag of woensdag nog eens moest testen! Op het wachtbankje dus...

3. Veertje12

Veertje12 Lid

Oct 1, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Hoi allemaal,

Enige tijd ben ik lid geworden en kijk af en toe bij de topics of ik wat Info kan vinden omtrent zwangerschap... Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Afgelopen donderdag was mijn Nod dag , de week ervoor had ik steekjes aan de rechterkant en die zaterdag flink last van mijn rug... Ook tussendoor wel eens steekjes in de borst en woensdag spontane hoofdpijn. Nu heb ik afgelopen donderdag en vrijdag een test gedaan die heel licht positief aan gaf. Vanochtend weer getest maar was toen blanco. Vanmiddag kreeg ik slijm met licht rozig bloed er in. Nu ben ik erg in twijfel of ik wel of niet zwanger ben. Herkend iemand dit? Heb nu ook last van opgeblazen gevoel. .

4. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

Feb 12, 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilith jeetje meid dat is ook spannend voor jou! Wilt je ha geen bloedtest doen dan? Dan weet je in 1x of er hcg aanwezig is of niet.

Veertje,
    ik zou hetzelfde adviseren voor jou.

Soms heel soms geeft je urine te weinig hcg en in je bloed zit het sowieso als je zwanger bent.

5. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Yvette3211, ha wil pas bloed testen als ik dinsdag een negatieve test heb en nog niet ongi ben...

6. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

Feb 12, 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd Lilith, nog steeds geen ongi?

7. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

Feb 12, 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilith,
    Hoe is de status nu? :)

Share This Page