De eerste maand wel, maar ik weet niet meer zeker of dat een ‘echte’ was. Daarna niet meer maar ik had in het verleden PCOS. Plus ik had toen net een nieuwe baan en een nieuw huis dus ik was verschrikkelijk druk overal mee. Ik dacht dat het daardoor kwam dat ik niet meer ongesteld werd.
Hier ook. Net achter gekomen afgelopen zaterdag. 1 nachtje vd Valk hotel en raak niet gepland maar helemaal gewenst
Was het ook en zo gewenst. Ik heb met mijn ex ruim 6 jaar door de MMM gelopen en het lukte maar niet. Één keer onbeschermde seks met mijn huidige partner en het resultaat is Ies ❤️
Mijn ex en ik wilden graag een tweede kindje maar hadden geen haast (was 9 maand ervoor bevallen) en hebben het in de maand dat we er weer voor gingen maar 1 keer gedaan en gelijk zwanger. Nu ben ik met nieuwe partner ruim 2 jaar bezig.. Het zegt niet zoveel voor mij geloof ik.
Ja, ik.. mijn vriend en ik zouden het op zijn beloop laten. Nou na 1x gezellig was het raak, want zo een kleine 2 weken later had ik vol verbazing een positieve test in hadden. Wel helemaal gewenst. Nu zwanger van de 2e in ronde 2e. Kan niet zeggen dat in een keer is gelukt want we wilde het niet aan het toeval over laten zeg maar, dus we zijn er flink voor gegaan
Ja beide keren. Dat hele proces van proberen en afwachten of je ongesteld wordt of niet hebben wij nooit meegemaakt.