Jeetje zit beduusd op de bank en kan het nog niet bevatten, Maar ik ben zwanger! Net vroeg uit bed gekomen om te testen ( een kindje van 2 kun je hier niet echt bij gebruiken) Nu wachten tot mijn man vanavond thuis komt, om hem te vertellen dat we rond de kerst wel eens een heel mooi kado kunnen verwachten. Maar ik moest het even aan iemand kwijt ( of zoals hier aan wel heeeeel veel vrouwen hihi)
Gefeliciteerd.. Geniet van je geheimpje en veel plezier met vertellen vanavond.. Laat het maar snel december worden xx
Bedankt voor jullie berichtjes! Kan het nog niet helemaal bevatten hihi. was ook gelijk raak hier had ik niet op gerekend
Wow wat een mooi kerstcadeautje gecreƫerd met een vroeg paasei haha. Gefeliciteerd!! Knap dat je het tot vanavond voor je kunt houden!! Kan me het ongeloof voorstellen (voel dat nog steeds eigenlijk!!).
Gefeliciteerd!! Als bij ons het geluk er mag zijn..Verwachten wij ook ons eerste kindje rond de kerst, erg spannend allemaal he...Hier ook nog helemaal beduust hoor, zal er wel bij horen.. Veel plezier met het vanavond vertellen Liefs mel1989
Tot vanavond kan ik nog wel wachten December is nog veel verder. maar idd super als het allemaal goed mag gaan. Net de test ingepakt en door mijn zoontje laten versieren met stickers, dan mag hij het geven en zeg ik er wel bij dat we er rond de kerst pas echt wat aan hebben hihi De voorpret alleen is al leuk! En bedankt allemaal voor de felicitatie's maakt het toch wel echt!