Ik ben nog maar pril zwanger, maar al druk aan het verzinnen voor namen. Mijn dochter van 3,5 heet Loïs! past Olaf daarbij? En wat vinden jullie over het algemeen van de naam? ( dit is uiteraard mits het een jongetje wordt)
Ik vind het eerlijk gezegd niet goed bij elkaar passen. Ook doordat de ene Noors is en de andere Engels. Dan vind ik een Engelse naam mooier.
Ik moet nu wel een beetje denken aan de sneeuwpop in Frozen. Maar ja, dat is maar tijdelijk natuurlijk Ik vind het wel leuk eigenlijk
Leuk, heb wel kleine voorkeur voor Olav. En ach die grapjes over een sneeuwman...als hij naar school gaat kennen ze die hele film al niet meer!
Ik vind m leuk. Qua klank vind ik Lois en Olaf niet perfect bij elkaar passen, maar niet zo dat het niet zou kunnen of zo.
Ik vind Olaf een mooie naam, maar niet zo goed bij Lois passen.... Maar als het voor jullie dé naam is, dan zou ik er gewoon voor gaan!
Bedankt voor alle reacties! Jullie zijn dus ook verschillend van mening. De ene keer denk ik: past best leuk bij elkaar en de andere keer denk ik....mwah. Olaf zelf vind ik een leuke naam, maar of ie nou echt zo goed bij Loïs past? Ook zit Mika in m'n hoofd, wat vinden jullie daarvan in combi met Loïs? Beter of juist niet?
Ik vind Olaf een prachtige naam.. Zeker met 'f' op het eind. persoonlijk vind ik dat namen van kinderen niet bij elkaar hoeven / moeten passen. Waarom?
Tja Katja, daar heb je ook wel weer een punt. Ik denk omdat het dan mooier bij elkaar klinkt ofzo... Mijn voorkeur gaat ook uit naar Olaf met een f, zeker als mensen zijn naam later moeten schrijven, gaat dat vaak fout met een v. En vind het persoonlijk mooier staan. Nu dus nog de keuze tussen Mika en Olaf