Hallo dames, Morgen is mijn NOD en ik weet niet meer zo goed wat me lichaam nu allemaal aangeeft. Ik heb last van me rus wat ik normaal ook heb voor mijn ongesteldheid. Ik heb al ruim een week pijnlijke borsten wat ik normaal nooit heb. En nog een aantal symptomen die heel goed van zwangerschap zouden kunnen komen maar ook omdat ik het graag wil voelen... Dus ik weet het niet meer.. En nu heb ik er weer last van.... HET WC-PAPIER SYNDROOM! Wie heeft hier ook last van? IK ga echt super vaak naar de wc om te chekken of ik al ongie ben... Even goed mijn wc-papiertje chekken of ik al iets roods kan ontdekken? Tot op heden niks.. Afwachten dus maar weer.... Groetjes Bolle Buik
hihihi. Hier hetzelfde. Heel herkenbaar. Normaal wordt mijn ongesteldheid aangekondigd door 3 dagen bruinverlies vooraf. Tot nu toe helemaal niks te bekennen, en vandaag is mijn NOD (kan ook morgen zijn. twijfel een dag over mijn eitje. Banner staat op morgen) Verlies wel slijm, dus telkens als ik wat voel, vlieg ik naar het toilet. Spannend hihihi
Ben je pas 2 keer ongi geweest na stoppen met de pil? Dan kan je nod ook makkelijk over een week pas zijn namelijk. Ik zou niet van je korstste cyclus uit gaan, maar van de langste. Dit om de kans op een teleurstelling te verminderen!
ja hoor haha hier ook zodra ik iets voel ga ik kijken ik ga wel 2 x in het uur naar de wc de wc rollen gaan er op dit moment snel door groetjes anja
Ja hoor hier ook. Paar dagen geleden had ik bij het afvegen ineens een klein beetje roze op het papier. Schrok me rot. De dag daarna ook nog af en toe, daarna niks meer. Maar sinds dien bij alles wat ik voel, ren ik al naar de wc om te checken. Veel slijm deze laatste dagen dus schrik me elke keer rot. Denk elke keer o nee he, daar zul je het hebben....Maar tot nu toe nog niks gezien.
Hallo Meiden, Vandaag zou ik ongie moeten worden. Normaal gesproken heb ik adn onwijs veel hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. Maar deze keer heb alleen een zeurend gevoel in mijn rug. Misschien dan toch..... Bij alles wat ik voel ren ik gelijk naar de wc. Vanmorgen vroeg een beetje een roze veeg maar de afgelopen 5 keer weer helemaal niks? Hopen maar! Groetjes Bolle Buik
@ Anja, Ik zie dat wij gelijk lopen spannend! Ga jij morgen gelijk testen? Of wacht je nog wat langer? Groetjes
meid! Ik heb de hele cyclus lang last van het WC-PAPIERSYNDROOM ... Eerst begint het met 3 dagen bruinverlies voor de ongis... DUS steeds checken, wordt het al rood, wordt het al rood? Dan komen de ongis... amai veel rood, amai veel rood! Dan zijn ze na 4 dagen ongeveer over... zijn ze over, zie ik nog wat? Dan ff een dag of 3 niks... zie ik niks? er is niks! Dan komt de waterige afscheiding... O, er is wat, er is wat! Dan komt de vruchtbare afscheiding... JEE, ik ben vruchtbaar, het is doorzichtig en rekbaar! Daarna volgen 3 dagen vruchtbaarslijm-turen Dan wordt het witttig... oh wat is dit? het is wit! En dan zit ik nu , vandaag, oh nog steeds veel slijm, wat VAAG! en nu telkens turen naar komende Wat een gewoonte heb ik opgebouwd, hahah succes meiden
uhm spannend hoor! lotte wie zegt dat Paske net gestopt is met de pil?er staat dat ze een jaartje rust heeft genomen.maar dat wil niet zeggen dat ze terug aan de pil is. maar snap je wel hoor.stel dta ze wel net gestopt si dna kan haar NOD ook pa sover eeen week zijn. liefs
Ladies, Na het lezen van The Lady haar stukje moet ik bekennen dat ik het WC-PAPIERSYNDROOM eigelijk ook wel mijn hele cyclus heb.. Maar helaas ik ben net ongie geworden. Volgende cyclus weer opnieuw proberen. Manlief zei net ook al "nou dan gaan we volgene maand maar nog beter ons best doen he" vond ik wel lief van hem. Succes meiden. Ik ga voor jullie duimen. Groetjes (nog even geen) Bolle Buik
ah meid... jammer zo... ik stuur je een dikke KNUF en alvast fijn van je manlief dat hij zo positief is! Het wcpapiersyndroom is en blijft grappig en ik vermoed dat velen onder ons eraan lijden ahjaaa, kan geen kwaad he!? Ik wens je heel veel succes in april hoor! liefs
Jammer meid. Gewoon zoals je mannetje zegt volgende maand er weer lekker tegenaan. Hopelijk brengt April beter nieuws voor je. Pfff wat een saaie zondag is het vandaag. Niks te doen hier in de buurt. Heb het al heel de dag steenkoud en gloeiende wangen. Bah zit te tetsen op me stoel.
Ook ik herken het wc-papier syndroom Alsof ik het zelf geschreven heb Jammer dat je ongi geworden bent, maar ik ga voor je duimen komende maand! Ik hoop dat het ons nu gaat lukken, ben ondertussen 5 maanden bezig .
dat is balen meid ik ga morgen of dinsdag testen als de teministe wegblijven mijn temp is wel gezakt ik hoop dat dit geen slecht teken is groetjes anja
Hahaha.....dat heb ik ook altijd! En met dat stomme papier met roze bloemetjes schrik je je iedere keer een hoedje!