hallo, ik had altijd een hele normale cyclus 28 dagen en voelde mijn eisprong altijd. ik heb dan nu ook een kindje. nu willen wij een tweede kindje en heb ik al een paar maanden onregelmatige regels. NU provera gekregen omdat ik anders ongesteld zou zijn tijdens mijn bruiloft. (HIerna wilden we dan ook gaan voor een tweede kindje) na 8 dagen gebruik van provera werd ik licht ong.. Besloten om te stoppen met de pillen. nu was de bloeding alleen met afvegen verder niks 4 dagen dus van datum 14 tot 18 juli. nu heb ik na het stoppen geen heftige bloeding gekregen. ben nu de ovulatietestjes aan het gebruiken en heb constant een extra licht streepje (dus negatief) andere maanden had ik altijd een donker streepje en een donkere als de ovulatie was, nooit eenlicht streepje. ik ben nu 2,5 week gestopt met provera en heb nog steeds super veel pijn in mijn borsten, zijn al twee cups gegroeid.. pijn in onderrug en pijn in onderbuik. pas dacht ik zo nu moet ik ongesteld worden maar er kwam niks en de buikpijn was weer weg..nu heb ik lichte steekjes in mijn onderbuik al de hele dag.. ik heb zelf al een testje gedaan maar was negatief. De dokter zegt we wachten de menstruatie af anders wekken we deze op. zou het toch kunnen dat ik zwanger ben? heb wel erg vroeg getest? bij twee dagen gebruik van provera een echo gehad deze bleek dat er een ei op springen stond.. ik weet het allemaal niet meer zo goed, ik weet niet meer wat met mijn lichaam is. iemand iedeetjes