Hallo meiden, Ik weet even niet meer wat ik ermee aan moet, graag jullie meningen en adviezen In oktober zijn wij gestopt met de pil, mijn 1e cyclus was 35 dagen. In het Sinterklaasweekend heb ik erge buikpijn gehad en ben er bijna zeker van dat toen de eisprong heeft plaatsgevonden. Na 34 dagen was ik nog niet ongi en had ook nog geen tekenen dus heb een test gedaan, deze was negatief Op dag 39 (dit was 2e kerstdag) verloor ik wat bloed dus ik dacht dat ik ongi werd. Ik heb gisteren ook maar enkele druppels verloren en gisteravond was het weer helemaal weg. Heb nu nog wel een beetje buikpijn maar volgens mij blijft het hierbij. Dit kun je dan toch niet echt een ongi noemen? En krijg ik dan aankomende cyclus wel een eisprong. Snap er helemaal niks van :thumbdown: Wat denken jullie ervan? Groetjes Janine O
Hoi Janientje, ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, en maar 3x 1 dagje lang wat bloed verloren, maar dit telt niet mee als een echte ongi volgens de HA. ook weet je niet zeker of je een eisprong zal krijgen de maand erop.. of je moet dit voelen of zien aan de hand van ovulatietesten.. maar dit heeft ook allemaal met het ontpillen te maken.. kijk hier maar eens op hjet forum bij ontpillen. je lichaam is nog helemaal ontregelt.. ik heb nu al meer dan 120 dagen geen echte ongi gehad dankzij het ontpillen succes ermee meiss
Hoi Daantje, Bedankt voor je reactie. Dus bij jou verloopt het ook allemaal niet zo soepel? Werk jij al wel met die ovutesten dan? Ik heb me voorgenomen om me het eerste halfjaar tot jaar gewoon niet zo druk te maken en gewoon normaal te werk te gaan zonder testen en dat soort dingen. Je denkt er eerst wel heel makkelijk over maar toch baal je als het niet loopt zoals je had gedacht. We hebben ook geen haast maar het is elke keer wel een domper. Jij ook succes