Hoi, Elke keer na mijn ei heb ik gevoelige (.)(.) en wordt uiteindelijk ongesteld. Nu heb ik elke keer het idee als ik gevoelige krijg na mijn ei ben ik dus niet zwanger en word ik gewoon weer ongesteld. Wie herkent dit?? Zijn er ook meiden die dit dachten en uiteindelijk wel zwanger waren/zijn??
Hay! Mijn borsten zijn wel ook elke maand gevoelig maar tot nu toe niet zwanger.. Ik. Had t ook toen ik nog aan de pil was dus geen idee waar t vandaan komt.. Succes met zwanger worden!
Hier net andersom, het enige waaraan ik herken dat ik zwanger was mijn vorige zwangerschappen was net die gevoelige borsten!
Mijn ervaring is dat wanneer je ongesteld wordt je hele borsten pijn doen, wanneer je zwanger bent is de pijn eigenlijk alleen maar aan de zijkant van je borsten.
De ene zwangerschap had ik juist geen gevoelige borsten terwijl ik dat normaal wel had na mijn eisprong kwam pas weer na mijn NOD, en deze keer had ik wel gevoelige borsten na mijn eisprong en ook zwanger. Dus ik denk dat dat vrij weinig zegt.
Het kan dus echt alle kanten op, het is dus gewoon weer afwachten.. Ik denk wel weer dat mijn menstruatie eraan zit te komen.. We gaan het zien..
hier iedere maand wel gevoelige boops als mijn ei was geweest, maar gevoelig als je erin kneep of drukte. Nu zwanger en hoef er bij wijze van alleen maar naar de kijken. Ze liggen zelfs in de weg vind ik als ik wil slapen hahaha