hallo dames, ik ben niet zwanger helaas, maar wou weten of dit normaal is. in mijn vorige ronde ging mijn temp na mijn eisprong naar 36.7/36.8.36.9 alleen zit ik nu al weer op cyclus dag 8 en is me temp nog 36.6 is dit normaal, maar 3 dagen ongi geweest en daarna 2 dagen spotting(wel licht vergeleken met de andere keren) en veel meer spotting (normaal heb ik nooit spotting, is het gewoon ineens er en is ineens weg) 5 dagen normaal. het was wel helderrood met bruin en slijmerig (sorry voor de details.) ben nu al 3dagen niet meer bloeden. en met de laatste 2spotting dagen was het niet echt bloed, maar meer bruin slijm! soort van bruine creme 6 dagen na de eisprong had ik trouwens roze slijm. en me ongi kwam trouwens wel eerder dan had gemoeten, ik verwachtte op een dinsdag ongesteld te worden werd het de zondag ochtend. dus 12dpo geloof ik. 11 dpo had ik wel een negatieve zwtest. dus zwanger ben ik niet maar wou even weten of een hoge temp houden op CD8 normaal is. want vorige periode was me temp 36.2 ongeveer voor me eisprong.. dankje voor het lezenhoop dat het duidelijk is en sorry voor de aanelkaar geplakte woorden er is iets mis met mijn spatiebalkje.. knuff shy
Hey shy. Mijn temp ging vorige ronde ook omhoog en is eigenlijk sinds mijn menstruatie van 8 feb heel hoog geweest pas de afgelopen dagen op dus 30cd ging hij omlaag. Gelijk een positieve ovu test en nu gaat mn temp weer langzaam omhoog. Groetjes
aah, okeedankjewel dus op me eisprong dag is hij laag dan(zou kunnen hoeft dus niet) en dan schiet hij weer de hoogte in. of hij zakt gewoon erg langzaam of het komt omdat ik me niet heel lekker voel (keelpijn hoofdpijn) maar achjaa! hopen dat jij zwanger bent spreek je weer in ons clubje