@nijntje: wat leuk zeg! Wij hebben ook een familiewiegje, maar het is geen standaarmaat matrasje. Kon je voor deze nog een neiuw matrasje kopen of gebruik je het originele matrasje? Erg leuk dat jullie al zover zijn!
Ik gebruik het oude matrasje. In dit wiegje ligt ze niet langer dan twee maanden. Het mandje is heel klein en ik verwacht geen matrasje van die maat te vinden. Overdag wil ik ook gewoon proberen ons meisje in haar ledikantje te laten slapen. Leuk! Dat jullie ook een familiewiegje hebben.. ben benieuwd! Als eenmaal je spulletjes staan..geweldig!! Vanaf morgen nog maar 15 weken tot de uitgerekende datum.. En dan kan het nog eerder komen. Dus wil het voor me gevoel op tijd klaar hebben. Ik vind het heerlijk al die spulletjes, ik loop wel 4x per dag langs het kamertje!
@Nijntje: ja, ik kan ook niet wachten tot we EINDELIJK ons huis hebben en al de spulletjes staan! Zou me zoveel rust geven... Ik ben nu wel alvast aan het inslaan haha. Ik zit dus nog te twijfelen over het wiegje... mijn schoonmoeder wil heel graag dat we het gebruiken, maar het matrasje is al zo oud! En het heeft al die tijd op zolder gestaan.. Maar goed, misschien kan het ook wel. Moet ik alleen wel even iemand lief aankijken om een hoes te maken, want dat is dus ook zo'n rare maat haha. Hoop dat er snel nieuwe kamerfotootjes bij gaan komen!
@ m89, leuk binnekort nog een pretecho. Ga je ook een 3d laten doen? Wij willen geen extra echos. Dus wachten geduldig af op de 35 weken echo haha. Mijn vriend vind het nu wel leuk om de box en de babykamer al klaar te hebben. Eerst vond hij het ook onzin maar nu de box er staat wordt het voor hem echter. Ook de babykamer wil ie meteen in elkaar zetten haha. @ Nijntje, balen dat vocht vasthouden. Wordt nog wat over aantal weken dan. Ik moet zeggen heb nul komma nul vocht, ook niet met het warme weer of met werken. Ik zie mijn buik ook bewegen als de kleine schopt. Super grappig. Oh en echt een super leuk kamertje. Dat is het voordeel van het geslacht weten. Bij mij blijft het nog een beetje saai en na de bevalling pas aankleden met roze of blauw. Heb je toevallig ook foto van de kamer in t geheel? Dat ik kan zien hoe alles staat enzo? Wiegje hebben wij niet, ik wil zoiezo geen tweedehands dingen zoals dan een familiewieg. En daarnaast wil ik vanaf het begin leren in t eigen bedje te slapen. Misschien eerste dagen gewoon in de kinderwagen naast bed. @ Zelena, ik snap wel dat dat balen is als je nog niet vooruit kan met het kamertje enzo. @ Hier, gisteren de kinderwagen, buggy en maxicose bezorgt gekregen. Afgelopen donderdag had ik kamertje besteld en die kreeg ik er meteen bij haha. Ideaal. Alles staat nog in dozen maar we zijn even druk op t moment dus als we tijd hebben gaan we het meteen in elkaar zetten. Dan moeten we verder nog wel veel kopen hoor, want alleen commode en bedje hebben we, en de box dan. Maar matrasje, dekentje, badje, kussen alles moet nog. Vandaag ben ik vrij dus ga straks wel vast het kamertje een beetje opruimen en schoonmaken zodat als we tijd hebben we de spullen er ook in kunnen zetten.
@Me87 echt super dat jullie alles binnen hebben en handig dat het allemaal tegelijk bezorgd werd Die andere dingen zijn ook zo gekocht. Ben benieuwd naar jullie kamertje! Heb je een foto van de kinderwagen/maxicosi? Als je het leuk vindt om die te delen natuurlijk... veel plezier met alles! Is leuk he, vast die voorpret met alle spulletjes
Vandaag goed bezig geweest haha. Na het werk gesport. ben trots op mezelf. En afgelopen dinsdag 32 km gefietst. Moet wat, kom veel te veel aan. T weekend gaan we naar duinrel van vrijdag tot zondag. Met me moeder, haar vriend, mijn vriend en stiefbroertjes. Hier foto van de kinderwagen en buggy.
Hee dames, @Nijntje: Super mooi kamertje!! Echt leuke meubeltjes. Ook leuk dat jullie een familiewiegje hebben. Wij konden er ook een krijgen maar die was qua grootte een beetje tussen wieg en ledikantje in en dat leek me dan weer te groot voor naast ons bed. Waarschijnlijk doen we nu gewoon de kinderwagen als wieg en na de kraamweek lekker in zijn eigen bedje. @Me87: Ja we gaan ook 3D laten doen. Ik vond het zelf niet zo nodig maar mijn man wilde het graag, nu we geboekt hebben begin ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig te worden of we echt al meer kunnen zien dan bij de vorige echo Mooi ook jullie wagen en maxi cosi!! Lekker even een paar dagen naar Duinrell, jullie hebben gelukkig ook goed weer! @Hier: Wij zijn ook weer wat opgeschoten met het kamertje, het verven is klaar en de meubeltjes staan. Dinsdag komt nog de muurschildering en we hebben nog wat aankleden en andere spulletjes besteld die pas over een paar weken binnen komen (ledikantlakentjes etc.) Zal alvast even een sneak preview plaatsen, de rest van de foto's komen van de week wel als de muurschildering er ook op zit Bekijk bijlage 331978 Ik krijg helaas wel steeds meer last van mijn bekken dus ik moet veel rust nemen. Dat vind ik soms echt lastig want normaal ben ik altijd wel ergens mee bezig, met niks doen lijkt de tijd zo langzaam te gaan. Hoop dat ik wel gewoon mag blijven werken want het lijkt me niks om zo lang van te voren al thuis te moeten zitten. Maar i.c.m. veel rust is het tot nu toe nog te doen gelukkig Zometeen maar weer lekker met een boek in de tuin liggen! Hoe staat het met jullie buikjes? Zal vanmiddag nog even een foto maken als ik er aan denk! groetjes
@M89 wat een mooi bedje! Heel leuk Wel erg vervelend van je bekken, hoop voor je dat je nog even door kan werken! En idd je rust pakken wanneer het kan.. Succes! En heel veel plezier met het afronden van het kamertje, ik ben benieuwd naar de muurschildering! @Me87 echt een mooie kinderwagen en maxicosi! Heb je een leuk weekendgehad in Duinrell?
Zo het is heir rustig geweest. Ons weekendje duinrell was leuk. Wel vermoeiend ook maarja dat is na een avondje rust ook weer recht getrokken haha. Vervolgens 5 dagen gewerkt en nu lekker een week vrij. Zaterdag hebben we de commode en het bedje in elkaar gezet en zondag nog paar spulletjes gekocht als boxkleed, voedingskussen enz. Nu moet ik echt het kamertje verder af gaan maken. Echt leuk maarja wel meteen minder ruimte. Deed altijd de was op die kamer dus nu moet ik alvast anders gaan doen maar komt goed. Na die 5 dagen werken wel weinig leven gevoeld. Gelukkig vandaag weer volop dus dat is wel fijn. Ik ga vanmiddag naar Belgie om alvast spulletjes te halen voor de geboortesuikers. Vind het leuk om bedankjes te maken en daar is dat helemaal hip dus hopelijk leuker en goedkoper dan in nl. Qua gezondheid gaat het hier nog steeds prima. Nog steeds nergens last van en geniet zo echt van de zwangerschap en me bolle buikje. Gelukkig deze week kilo afgevallen (heb niet gelijnt) Ik ben nu dus weer terug naar +10 kilo. Dat vind ik toch fijner dan elke week 1 kilo aankomen. Sporten gaat ook nog prima dus heb niks te klagen. Ik zal snel weer een buikfoto maken en plaatsen en foto van babykamer tot nu.
Dag meisjes, Het is hier zeker rustig geweest.. Hoe is het met iedereen?? @ Zelena, heb je al nieuws over je huisje? Er is vast wel iemand die een hoes voor je kan maken.. Ik vind het toch wel heel speciaal hoor, zo'n familiewiegje. @ me87, veel drinken en voetjes omhoog. Ik verwacht eerlijk gezegd nou niet echt een heftige zomer, maar goed dit is NL...je weet het maar nooit! Hier is een foto van hoe ons kamertje is ingedeeld (met Iphone dus geen fantastische breede hoek camara..) Bekijk bijlage 334639 Vanuit de deuropening genomen. Mooie kinderwagen! Fijn dat alles tegelijk binnen kwam. Zijn jullie al begonnen met alles in elkaar zetten? @ m89, Thanks! Mooie ledikant, ziet er echt leuk uit..zelfde nijntje btw! Jammer dat het familiewiegje te groot is. Kinderwagen is ook prima toch! Als wij dit wiegje niet gekregen hadden dan hadden wij denk ook de kinderwagen gebruikt. Vervelend dat je last van je bekken. Ik hoop inderdaad voor je dat werken nog gaat tot dat je met verlof gaat, anders is het wel een hele lange zit! Wij hebben 18 jullie met 30 weken (op het randje) de 3d echo. Toch wel leuk nog net voor de laatste loodjes dat we haar net nog even zien.. Ik voel me eigenlijk ook wel heel goed. Nou heb ik ook vakantie dus trek helemaal bij! Ik ben wel wat vermoeider na een dag bijv veel lopen of veel doen. Maandag 01-07 t/m donderdag 04-07 gaan we voor het laatst met z'n tweetjes op vakantie naar Parijs. Dat wordt veel waggelen, lang leven de metro! Heb er wel super veel zin in! Hoe is het de groei van jullie buik? Ik was met 23 weken door een collega 17 weken geschat.. Nu is me buik met 27 weken wel wat boller maar het blijft bescheiden. De kleine reageert wel met veel gerommel en geschop in me buik als mijn vriend zijn hand er op legt of praat tegen de kleine.. als ze wakker is natuurlijk! Zijn jullie al naar jullie eerste cursussen geweest? xx
@nijntje: wat een gewldige kamer! En bijna dezelfde lamp als wij! Leuk! De overdracht van 'ons' huis staat nu gepland op 12 juli... hoop er zo erg op dat dit ook echt doorgaat! Duimen jullie mee? 8 juli ga ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga. Hoe is het met iedereen? Ben benieuwd naar de (vorderingen bij) kamertjes! En buiken! Hieronder alvast het goede voorbeeld: mijn buik bij 26+6
mooie buik hoor En heel mooi kamertje! En aankleding ga je doen als je weet wat het is? Of hou je van strak?
Op die muur bij commode komt waarschijnlijk nog plankje, en daarnaast muurschildering van ior van winnie de pooh. Maar ook die is grijs. En idd er komen roze of blauwe kussens op dat bankje, het lakentje en het aankleedkussen ook roze of blauw. En gordijnen heb ik nog geen idee over.
@ Zelena, ik duim zeker mee!! Mooie buik! Thanks, ja ik vind die lamp ook echt heel schattig. Wij hebben gisteravond een plankje opgehangen boven de commode (vriendje opgehangen ik ingericht ). Dus op de gordijnen en muursticker na is de babykamer echt af. Heb ook de belangrijkste spullen zeker in huis. @ me87, mooie meubels! Strak! Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Nog even geduld.. Ben ook echt benieuwd wat je gaat krijgen. Heb je al een enig voorgevoel? En een mooie buik!
@Nijntje: Super leuk kamertje! En toevallig dat jij ook die Nijntje hebt. Wij hebben nu ook een Nijntje muurschildering boven het bedje, zal ff wat nieuwe foto's posten. Leuk dat jullie met 30 weken nog een 3d echo hebben, denk dat die paar weken niet zo veel verschil maken ook hoor nu was de baby ook niet echt meer helemaal volledig in één beeld te krijgen. Was echt leuk om te zien hoe gedetailleerd je nu al alles kan zien, we konden zelfs zien dat hij al flink wat haar heeft! Hij was alleen een beetje eigenwijs want hij zat steeds met zijn handjes. voetjes én navelstreng allemaal voor zijn gezicht Wij hebben nu de eerste twee avonden van de cursus samen bevallen gehad, zijn in totaal 4 avonden. Is een leuke vrouw die de cursus geeft, alles wordt gewoon heel nuchter en met een beetje humor gebracht. En ik vind het wel zo gezellig dat het voor stellen is en niet alleen voor de vrouwen. Lekker dat jullie er nog even een paar daagjes tussenuit gaan samen, geniet er van!! @Me87: Jouw kamertje ziet er ook super uit!! Mooie meubeltjes haha dat wennen aan de ruimte die je kwijt bent herken ik wel, wij gebruikte de babykamer eerst ook om te strijken/ linnenkast etc. Nu moet ik steeds nog een extra trap op @Zelena: Spannend dan komt de sleuteloverdracht wel dichtbij! Moeten jullie nog veel doen aan het huis? Zo leuk als je je dan eindelijk kan gaan uitleven op de babykamer Mooie buikfoto's ook weer dames! Ik heb ook weer heel wat te showen, zal wel niet in één berichtje passen, maar bij deze mijn foto update: Bekijk bijlage 334914 Bekijk bijlage 334915