Wie o wie..laatste week september uitgerekend!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linm, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Me87: We hebben ook lang getwijfeld of we een cursus gingen doen. Hadden daar allebei een beetje zo'n zweverig gevoel bij en zag het al helemaal niet zitten om in een kringetje te gaan zitten puffen. Jij hebt vanuit je werk natuurlijk al de nodige ervaring, als ik dat had gehad dan was ik waarschijnlijk ook niet naar een cursus gegaan. Maar ik ben helemaal blanco wat betreft baby's ;) Maar toen had ik wel zoiets van als ik moet..dan moet mijn man ook maar!

Het is ons uiteindelijk echt 100% meegevallen het was een leuke groep met allemaal stellen rond dezelfde leeftijd en de vrouw die de cursus gaf heeft alles heel nuchter en met veel humor gebracht waardoor het eigenlijk gewoon 4 gezellige avonden waren.

Wat een verhaal joh van je vader...daar zal je je wel veel zorgen om maken! Komen ze dan bij jullie in huis of gaan ze wel op zoek naar een eigen plek?

@Nijntje: En is de babykamer inmiddels helemaal klaar? Ben wel benieuwd naar de foto's natuurlijk ;) Ik ga me wel vervelen in mijn verlof denk ik, maar dat is vooral omdat ik door die bekkeninstabiliteit bijna niks meer kan doen. Was er graag nog even lekker op uit gegaan of gaan lunchen met een vriendin ofzo maar dat zit er helaas niet meer in. Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit met een hoop boeken en de babykleertjes moeten gewassen worden, geboortebedankjes gemaakt, enveloppen voor de kaartjes schrijven etc. En we moeten allemaal ook nog even lekker genieten van de rust natuurlijk nu het nog kan!

@Zelena: Lekker dat het al zo opschiet in jullie huisje, ook bij jou ben ik natuurlijk heeel benieuwd naar de foto's ;) Het gaat nou echt opschieten he! Begin me nu ook steeds meer te realiseren dat het echt nog maar een paar weken zijn. Maar kan voor mij niet snel genoeg gaan nu :)

@Hier: verder niet veel veranderd. Gisteren weer een controle gehad, baby ligt nog steeds in stuit maar verder de hartslag en mijn bloeddruk etc. goed. Volgende controle (35 wk) moest hij wel echt gedraaid zijn, dus dat wachten we nu maar af. Heb zelf het voorgevoel dat hij zo blijft liggen, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd ;) Nog 3 halve daagjes werken en dan heb ik ein-de-lijk verlof! Had me de verlofperiode heel anders voorgesteld met zo veel leuke plannen om allemaal te gaan doen, dus baal wel flink dat ik bijna niks kan. Maar we gaan er maar het beste van maken :)

2. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Pff meiden even een klaagpost hoor...kom net van de bekkentherapeut en mag nu alleen nog maar met krukken lopen en buitenshuis met een rolstoel. Ook geen auto meer rijden dus nu per direct volledig in de ziektewet. Had ook nog allerlei laatste dingen af te ronden op mijn werk. Baal er flink van en zie het absoluut niet zitten om in een rolstoel rond te gaan rijden.

Zo even geklaagd nu maar weer positief verder!

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ m89, Balen zeg, Kan me voorstellen dat je een rolstoel niet ziet zitten. Jeetje, niet fijn. Daar mag je best even over klagen hoor.
    Gelukkig dat je het bij de cursus leuk hebt gehad. Ieder zo zn ding ja.
    Van me vader, ja is een heel verhaal en ellende. Nu kreeg ik vandaag een mail dat het allemaal nog niet ging lukken qua geld dus hij weet nu niet wanneer hij komt. Wel is hij naar het ziekenhuis omdat de leukemie waarschijnlijk is verergerd dus ik wacht op uitslag daarvan. Als hij in NL komt kan hij niet bij mij terecht, ik krijg een baby en heb maar een appartementje. En daarbij zit ik er niet op de wachten om een vader en 2 zusjes extra in huis te hebben. Wat ook nog eens problemen zou veroorzaken met mijn moeder en andere familieleden die niks met hem te maken willen hebben. Maarja wat doe je dan, zeg je dat hij dan maar op straat moet gaan wonen, met de kinderen? rot situatie. Opzich geen ramp dat ie nog niet kan komen nu, maar toch heb ik medelijden met hem. Hij wil graag hier heen en hopen op een betere toekomst maar dat krijgt ie hier ook niet ben ik bang.

Verder ga ik het weekend kamperen, ouders en oom en tante van vriend zitten in zeeland. Ik ben benieuwd, ik vind het eigenlijk ook wel lekker gewoon met me vriend thuis te zijn maarja. Vanaf maandag beginnen dan me hel weken, veel werken, weinig vrije dagen. 3 weekjes lang en dan heb ik verlof.
    Lichamlijk voel ik me prima, dus daar ligt het niet aan. Op harde buiken na die ik vaak na het werk heb. Vandaag moet ik grote poetsbeurt hier houden maar ben nog niet ver haha. Nesteldrang is erg ver te zoeken hier, helaas.

4. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Me87: Wat een lastige situatie met je vader. Het is je vader dus je wil natuurlijk helpen maar kan me voorstellen dat je dat er nu heel lastig bij kan hebben (que ruimte dan, maar ook qua stress).

Hopelijk zijn er instanties die hem verder kunnen helpen met woonruimte als hij naar NL zou kunnen komen. Is de medische zorg daar in de ziekenhuizen wel goed? Of is het wat dat betreft ook beter dat hij snel deze kant op kan komen? Sterkte er mee hoop voor je dat er een oplossing komt.

Geniet van je weekendje weg! Hoop dat je daar nog even de gelegenheid hebt om lekker uit te rusten voordat die 3 zware weken beginnen.

@Hier: vanavond zijn mijn broer een schoonzusje langsgekomen. Ze hadden boodschappen gedaan en hebben voor ons gekookt zodat mijn man ook even een avondje rust heeft. Die heeft het erg druk op zijn werk en moet daarnaast hier in huis ook nog alles doen en voor mij zorgen, die kon wel even een avondje rust gebruiken. Dus dat was wel heel fijn dat ze dat gedaan hebben :)

5. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag meisjes,

Hoe is het met jullie?

@ Zelena88, ja de babykamer is zo goed als klaar! Alleen de muursticker moet nog opgeplakt worden..Die kwam een stuk later binnen. Oh en ik mis nog een wasmand, ik wil zo'n klein wasmandje maar heb nog geen leuke gespot.
    Ik heb nog even.. ;) Ik wil zeker thuis bevallen! Ik hoop echt dat het lukt..
    Spannend hé, het komt inderdaad echt dichtbij!

@ me87, ik vind het eerlijk waar echt heerlijk om met die babywasjes ect bezig te zijn! Nesteldrang is wel aan de orde hier zelf bij me vriend! De tuin moet netjes, de zolder is opgeruimd.
    Genoeg te doen dus in je verlof! Ik hoop dat je er niet té veel stress van ervaart door de komst van je pa en zijn kindjes. Denk goed aan je zelf de laatste weken. Sterkte met de situatie.

@ m89, hé meid snap dat je even wou klagen hoor! Zo had je je verlof ook niet bedacht.. Echt bale van die bi! Op je gemak gewoon de laatste dingetjes doen..Inderdaad nog even genieten van de rust!
    Slaap je wel een beetje oké?

Hier de foto's van onze zogoedalsklaar;) babykamer;
    Bekijk bijlage 343289 Bekijk bijlage 343291

Ik geniet al van me verlof! Hij gaat officieel woensdag in.. maar omdat ik geen volledig gezin meer zal draaien wordt ik niet ingezet. Dus heerlijk! Lekker een beetje rommelen in huis en 's middags even lekker een dutje. Ik probeer zo uitgerust mogelijk te zijn voor de bevalling. Ik kijk er echt heel erg naar uit om ons meisje te ontmoeten. Moet zeggen dat ik toch wel een klein beetje tegen de bevalling op zie.. Ik vind het gewoon erg spannend! :D
    xx

6. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
  7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Dames, ik ben de komende tijd wat afwezig. Gister is me vader aangekomen in nl met 2 kinderen van hem. Hebben niks dus wonen nu bij mij. Ik heb t retedruk met mee regelen van dingen, kinderen in de gaten houden en me huis beetje op orde houden. Ohja en werken. Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is en ik weer me eigen dingetjes kan gaan doen.

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Me87: Oh wat zal jij het druk hebben nu met alles, heel veel sterkte er mee ik hoop dat jullie een oplossing vinden! Vergeet niet ook aan jezelf te denken, als is het maar af en toe even een half uurtje voor jezelf nemen weg uit de drukte.

@Nijntje: Wat is het kamertje mooi geworden! Ziet er heel gezellig uit en ik vind jullie meubels ook echt super!

Ik slaap helaas ook heel slecht omdat ik steeds wakker wordt van de pijn. Verloskundige gaf vorige keer dat ik daar was al wel aan dat ze me met 38 weken kon proberen te strippen maar dat er weinig kans van slagen was. Nu het zo verergerd is dat ik zelfs in een rolstoel zit hoop ik dat ze misschien nog alternatieven heeft waardoor ik niet meer de volle 40 weken uit hoef te lopen. Blijft dan een beetje afwegen wat het beste is voor de baby, iets eerder geboren worden of het risico op blijvende schade aan mijn bekken waardoor ik minder goed voor hem zal kunnen zorgen.

Maarja we proberen maar positief door te gaan, er is toch niks aan te veranderen dus we moeten er maar het beste van maken. Wat lekker dat je verlof al wat eerder is begonnen! Nu gaan de weken echt aftellen he :)

Ik had 1,5 week geleden trouwens nog een buikfoto gemaakt om hier te plaatsen, maar helemaal niet meer aan gedacht dus bij deze nog!
    Bekijk bijlage 343648

9. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    #369 nijntje87, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    @ me87, sterkte! Blijf aan je zelf denken..:)

@ m89, dank je wel! Mooie buikfoto!
    Heftig joh allemaal.. zeker dat je kans hebt op blijvende schade. Kunnen ze niet inleiden met 38 weken i.p.v strippen? Weinig slaap terwijl je juist je krachten moet sparen is natuurlijk ook niet best. :(

Ik begin al echt te wennen aan mijn nieuwe dagindeling. 'S ochtends op tijd er uit, lekker een beetje rommelen in huis, rond 12:00u/13:00u even een uurtje 1 a 2 rusten, even naar buiten, koken relaxen met me hardwerkende vriendje op de bank beetje tv kijken en 's avonds weer op tijd naar bed. Heerlijk! De aankomende paar dagen alleen wat drukker met visite en een dagje weg maar zo gaat de tijd sneller! Het is inderdaad echt aftellen nu! :D
    Oh en ons kindje ligt al ingedaald, ze lag al een maand met het hoofje naar beneden maar bij de laatste controle vorige week ligt ze blijkbaar al in de goede positie ;). Heb er trouwens weinig van gemerkt geen pijn ect.. had soms wel het gevoel met opstaan alsof er een baksteen onderin me buik ligt. ;)
    xx

10. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    @me87 sjonge wat een situatie! Kan je er eigenlijk echt niet bij gebruiken... wat vindt je vriend/man ervan? Natuurlijk wel mega lief van je dat je dat op je schouders neemt, maar denk je wel een beetje aan jezelf?

@ Nijntje: die kamer ziet er leuk uit!! :D en je verlof klinkt ook goed haha!

@M89 wat rot dat je zoveel pijn hebt! Klinkt verschrikkelijk, en helemaal omdat ze bang zijn dat je er misschien permanente schade aan overhoudt...Ik wil je heel veel sterkte wensen! En ik hoop dat ze de baby iets eerder kunnen laten komen. Aan 38 weken zitten toch niet zoveel risico's?

@hier: Ik ben vanaf gisteren met verlof, maar ben tot nu toe alleen maar erg druk! Er moet nog veel gebeuren hier in huis, en vanmiddag komt de kraamzorg voor de intake! Dus ik hoop dat ik alles in zoverre kan opruimen dat het nog enigszine ergens op lijkt... nou ja, het is niet anders, ze moeten het er maar mee doen :p En het is wel heerlijk dat ik nu alle tijd heb om aan het huis te werken, gisteren nog lekker babymeubels geverfd :)
    Onze meid is trouwens al flink aan het indalen, en dat doet best pijn! Hebben jullie daar ook last van?

Liefs!

11. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Nijntje: Ja ik hoop dat ze met 38 weken willen inleiden, schijnt dat ze dat niet zo snel doen maar ik ga het wel bespreken bij de controle a.s. maandag.

Klinkt heel lekker die dagindeling! Ik probeer voor mezelf ook wel een beetje een ritme aan te houden dat ik wel op tijd wakker wordt en als ik af en toe even een half uurtje uit bed kan wat babykleertjes strijken enzo. Terwijl ik heel weinig doe gaan de dagen opzich toch nog redelijk snel voorbij haha.

@Zelena: Lekker dat je nu ook verlof hebt! Zeker nu je het nog zo druk hebt met je huis is het wel fijn dat je in ieder geval de drukte van werken er niet meer bij hebt. Neem ook genoeg rust he!

Vorige controle lag de baby bij mij nog in stuit, heb nu wel het idee dat hij in ieder geval wat aan het zakken is (maar of dat echt indalen is geen idee?). Sinds vandaag voel ik wel af en toe een beetje steken en een menstruatieachtige pijn, dat zou volgens google een teken kunnen zijn dat hij aan het indalen is. Ben benieuwd a.s. maandag hoe hij dan ligt!

Ben benieuwd waar ze allemaal op gaan letten bij dat intake gesprek met de kraamzorg. Staat bij mij in week 36 gepland, hoop dat we door de keuring komen ;)

En wat ik me nog afvroeg dames, misschien een stomme vraag hoor, waar slapen jullie baby's straks in? Ik heb in die hele kleine maatjes (50/56) eigenlijk geen pyjama's o.i.d. gehaald alleen gewone kleertjes en rompertjes. Ik heb ook geen jasje, alleen gevoerde vestjes en een wikkeldoek of de voetenzak van de maxicosi, zou dat genoeg zijn?

xx

12. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    @M89 als hij aan het indalen is (waar je pijntjes wel op lijken te duiden) kan hij niet meer in stuit liggen volgens mij. Voor zover ik het begrepen heb, is indalen dat ze ze met hun hoofd in je bekken zakken en als ze dus zijn ingedaald kunnen ze (bijna) niet meer terugdraaien, zou dus een goed teken kunnen zijn! Hoop het voor je!

Ik ben nu als een gek alles toonbaar aan het maken voor het intake gesprek met de kraamzorg vanmiddag haha. Ik ben benieuwd! Hoop dat ze niet alles gaan keuren, want heb alles nog in dozen op zolder stan omdat de babykamer nog niet af is, maar heb van vriendinnen begrepen dat ze van die organisatie niet eens naar boven gaan.

Ik wist eerst niet eens het verschil tussen boxpakjes en pyamaatjes! Dacht ik een leuke pyjamaatje gekocht te hebben, wist mijn moeder me leuk mede te delen dat ik een boxpakje gekocht had! Nou ja, volgens mij kunnen ze daar ook prima in slapen hoor ;) Als je alleen gewone kleertjes hebt, dan zou ik wel nog een pyjamaatje kopen, ligt toch iets fijner. En alleen een rompertje is te koud voor die hele kleintjes. Maar het valt me wel op dat er niet zo heel veel pyjamaatjes zijn in maat 50/56.
    Wat betreft winterjasje, ik heb deze gekocht:

Baby overall - all in ones - OUTLET

helemaal niet duur nu in de sale en je hebt een winterjasje dat je los kan knopen en als het echt koud is kan je er een voetenzak van maken of een soort overall/skipakje (je kan de pijpjes aan elkaar knopen). Echt superhandig, ik ben er iig heel blij mee!

Hoe gaat het vandaag met de pijn?

Liefs!

13. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @ Zelena, thanks! Dat is het voordeel van alles op tijd kunnen doen. Kan nu echt rustig aan doen en genieten. :)
    Lekker verlof meid! Doe je inderdaad een beetje rustig aan ondanks dat er nog wat gedaan moet worden.. Ben wel benieuwd hoor naar je babykamer!
    Ik heb dus vrij weinig van het indalen gemerkt.. behalve dat zware gevoel met opstaan onder in me buik. Nou lag ze al dik een maand in de goede houding.
    Succes met de intake, komt helemaal goed! ;)

@ m89, ik hoop ook voor je dat dit een goed teken is, en dat hij netjes indaald!
    Ik zou het zeker bespreekbaar maken van het inleiden..
    De intake stelt op zich niet zoveel voor.. Er komt iemand dingen met je doorspreken zoals het kraamboek, of je bed straks hoog genoeg gaat staan, of alle apparaten zoals stofzuigers ect goed bruikbaar zijn of je een beetje alles in huis hebt voor de baby. Kan bijna niet mis gaan.. ;)
    Absoluut geen domme vraag. Je baby kan de eerste weken gewoon in zijn kleertjes slapen. Je baby slaapt de eerste tijd zoveel dat je niet steeds hoeft te verkleden. De kleertjes zijn van zachte stof dus slaapt bij het begin nog prima.. geloof dat de pyamaatjes pas vanaf maat 62 verkrijgbaar zijn. Maar de boxpakjes voldoen ook! :D De rest is genoeg hoor..
    xx

14. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Zelena: Dat winterjasje ziet er super leuk uit, bedankt voor de tip! Hoe is je intake gesprek gegaan?

@Nijntje: Vanaf maat 62 heb ik inderdaad wel een paar pyjamaatjes liggen. Kan me inderdaad voorstellen dat zo vaak omkleden niet zo fijn is voor zo'n kleintje. Ach als ik ze toch nog mis heb ik ze ook zo bijgekocht :)

Ben vandaag alvast begonnen met de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. Toch nog best een klus om al die adressen bij elkaar te zoeken en te schrijven! Maar nu heb ik voor mijn gevoel in ieder geval wat nuttigs gedaan vandaag ;) Verder veel rusten want vanavond komen vrienden van ons eten en dan wil ik wel even beneden kunnen zitten, hoop dat het gaat lukken!

15. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag meisjes,

Hoe is het met iedereen??
    Het is echt aftellen nu hé? Wordt het al zwaarder bij jullie?

Ik voel me eigenlijk nog best goed. Heb wel wat last van mijn ribben, door het getrappel. Sommige bewegingen zijn behoorlijk gevoelig! :)
    Ik ben wel helemaal onthaast door mijn verlof.
    Heb af en toe wel medelijden met me vriend..ik moet er 's nachts zeker 5 keer uit om te plassen, hij dan soms ook wakker en moet natuurlijk weer op tijd op om te werken. Als ik hem dan spreek na zo'n nacht dan zegt hij; 'schatje, geeft niet..dan wen ik alvast als de kleine er is' de lieverd!:D Super blij met papa in spe!
    xx

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zoo daar ben ik weer. Rust is hier wat wedergekeerd. Uiteindelijk heb ik van zondag tot en met donderdag dus 3 logees in huis gehad. Ik ben redelijk ingestort. Ik was zoooo moe, had totaal geen rust, moest natuurlijk ook gewoon daarnaast werken en met hen vanalles regelen, en 2 kinderen in huis is toch extra werk. Vanaf donderdag nu vooral veel rust genomen naast mijn werk (heb er nu 7 dagen werk opzitten) en nu kan ik zeggen dat ik me beter voel. Vandaag gelukkig ook 1 dag vrij. De logees zijn nu naar een kennis van hen, die zal ook wel stapelgek worden maar heeft gelukkig een groter huis, enja helaas, nu zijn probleem. Ik moet nog 7 diensten werken dus begin ook redelijk af te tellen. 30 aug laatste dag. Merk nu wel, ook doordat ik veel druk en stress had dat het werk nu zwaarder is. En voer thuis dan eigenlijk ook niks meer uit. Eind komt in zicht. Aan de andere kant zou ik niet weten wat ik zou moeten doen thuis als ik nu al verlof had. Dus is maar goed dat ik nog ff doorwerk haha.
    Verder op de moeheid na gaat het lichamelijk goed, wel veel harde buiken gehad maar is nu over. Bij de verloskundige was ook alles goed, ze schatten de kleine op 3300 gram bij 40 weken dus dat vind ik prima. 2 sept liggingsecho maar kleine kan al niet meer draaien, dus verwacht niet veel geks.

@ m89, Balen zeg, slecht slapen, bekkenpijn. Hoop dat het kleintje zich snel aandient, of idd je ingeleid wordt. Bij ons leiden ze weleens mensen in bij 37 weken, maar meestal niet met de reden dat het voor moeder niet meer gaat.
    Mooie buikfoto zeg.
    Ik heb ook geen pyjamas. Heb zoiezo nog maar 4 pakjes ofzo, maar in die pakjes kunnen ze ook gewoon slapen. Ik kleed de kinderen op t werk nooit om voor de nacht. Ik heb ook geen jasjes of vestjes. Gewoon doek eromheen, eerste dagen mag je toch niet naar buiten.

@ nijntje, lekker aan het genieten van je verlof dus. Fijn dat de kleine is ingedaald, hier ook en ik heb er ook echt niks van gemerkt. Verloskundige zei oh ze ligt al goed ingedaald en in de bekkeningang, heb je er veel last van gehad….uhhh nee niks gemerkt. Gelukkig maar.
    Wat lief nijntje die opmerkingen van je vriend.

@ Zelena, ook al met verlof. Balen dat jij wel last hebt van het indalen, hoop dat het nu minder is. Ohja en een stuit kan wel indalen, maar dan daalt het kontje naar beneden en die zit dan in de bekkeningang.

Intake: hier zijn ze vorige geweest toen het hier een hel was in huis. Zul je altijd zien. Me vriend en vader en ik hebben toch wat opgeruimt, niet gepoetst maar zag er redelijk uit. Vriend was werken, vader en kids waren naar een gesprek dus was toch nog lekker rustig toen die vrouw er was. Ze hebben niet echt ergens op gelet, gewoon uitleg gegeven hoe het straks gaat met de kraamzorg.

Geboortekaartjes: door alle omstandigheden nog niet uitgezocht. Vanavond gaan we ervoor weg dus hopelijk dan de knoop door gehakt en kan de proefdruk gemaakt worden.

Ik heb 2 weken geleden een fotoshoot gehad, zal foto plaatsen.

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    32 weken zwanger:

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Deze verwijder ik later, maar ben ik dus met me vriend

Bijgevoegde bestanden:

19. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hele mooie foto's me87! Leuk dat jullie dat gedaan hebben, mooie herinnering voor later :)

Fijn dat je nu ook weer wat meer rust hebt nu jullie het huis weer voor jezelf hebben, maar blijft natuurlijk een lastige situatie want je wil je vader ook helpen. Kan me voorstellen dat het dan wel heel veel is omdat je het ook nog zo druk hebt met werken. Maar je hebt helemaal gelijk, thuiszitten is ook zeker niet alles dus op zich wel fijn dat je nog lekker bezig bent.

Succes met het uitzoeken van de geboortekaartjes!

@Nijntje: Fijn dat het nog zo goed gaat en dat je vriend je steunt. Heb af en toe ook echt medelijden met mijn man, aangezien ik niet eens zelf de trap af kan om wat eten / drinken te maken doet hij echt álles hier maar hij klaagt nooit.

@Hier: gisteren bij de vk geweest, hij ligt nu netjes met zijn hoofd beneden dus dat is in ieder geval al iets positiefs. Vk kan heel goed begrijpen dat we inleiden willen bespreken omdat het nu in twee weken zo achteruit gegaan is dat ik in een rolstoel zit. Als het in dit tempo blijft verslechteren nog vijf weken dan wordt de kans op blijvende schade wel groot.

Maar er zal dan ook een gyn bereid moeten zijn om eerder in te leiden en dat doen ze inderdaad niet zo snel. We gaan het in ieder geval bespreken, elke week eerder zou er weer één zijn. Hopen dat het iets oplevert. Ik snap op zich ook wel dat ze niet elke vrouw die pijn heeft eerder in gaan leiden, dan zouden ze vast veel verzoeken krijgen. Maar ik ben vooral bang voor blijvende schade dus ik hoop dat het daarom nu wel bespreekbaar is.

Dinsdag staat de afspraak met de gyn, dus sowieso nog een weekje afwachten totdat we meer weten.

Vandaag alle adressen voor de geboortekaartjes maar eens bij elkaar gaan zoeken, dan kan ik de enveloppen alvast schrijven. Versturen jullie veel kaartjes?

Voor ons allemaal in ieder geval de laatste loodjes dames! Tijd gaat toch snel vind ik :)

20. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hey Lady's,

Hoe voelen jullie je??

@ me87, prachtige foto's!!
    Fijn dat de rust weer terug is. Je wil er uiteraard zijn voor je pa maar naast het werken is het toch al snel te veel. Rust na het werken is toch wel heel belangrijk in de laatste weken! Lekker gaan aftellen, nog een paar diensten.. ;)
    Lekker dat alles goed gaat met je kleine!
    Zijn jullie er nu uit met de geboortekaartjes?

@ m89, fijn dat hij is ingedaald! Een zorg minder. :)
    Ik hoop voor je dat ze een uitzondering maken om je toch op tijd in te leiden. Zeker met kans op blijvende schade.. Heftig hoor meid.
    Succes bij de Gyn!

Ik was dinsdag op controle bij de verloskundige. De kleine heeft nog veel bewegingsruimte ondanks dat ze ingedaald is. Ik voel ook regelmatig haar hele kont draaien van zij naar zij..minder fijn voor mijn ribben dus! Ze heeft verder geen schatting gemaakt maar ze verwacht geen groot kindje. Fijne gedachte!;) Ik verveel me verder nog niet, sterker nog het lijkt of mijn "klusjeslijst" steeds langer word. Verder spreek ik af met vriendinnen en geniet van het weer op de fiets.
    Fietsen jullie nog?
    Oh en de muursticker plakt endelijk aan de muur. En heb ook een wasmand gevonden, dus het is echt klaar nu! :D
    Bekijk bijlage 345850

Deel Deze Pagina