Wie o wie..laatste week september uitgerekend!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linm, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag Me87!

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest voor controle, had 1 cm ontsluiting. Als ik er 2 had gehad dan hadden ze me morgen kunnen inleiden dus baal wel van dat ene stomme centimetertje te weinig! Nu heeft ze me gestript en wordt ik vrijdag weer gestript (dat strippen zou hormonen opwekken die de bevalling in gang kunnen zetten, maar dat heeft meer effect als ze het na ong. 48 uur weer herhalen, zoiets was het geloof ik).

Ze hopen dat ik door dat strippen een dezer dagen vanzelf beval, zo niet ga ik maandag weer naar het ziekenhuis en gaan ze weer kijken hoeveel ontsluiting ik heb, als het dan wel 2cm is dan kunnen ze dinsdag gaan inleiden.

Heb sinds dat strippen wel wat krampen dus ik hoop zo dat het effect heeft gehad. Maar heb geen idee van de kans van slagen of hoeveel kans er is dat je snel gaat bevallen als er 1 cm ontsluiting is. Lees er zoveel verschillende verhalen over zal ook wel heel erg verschillen per persoon.

Hoe gaat het met jullie dames?

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ooh spannend zeg m89. Ik weet ook niet hoeveel procent er slaagt. Bij ons in het ziekenhuis wordt t niet gedaan. Maar lees hier op forum verschillende dingen over. Ik hoop dat hey bij jou wel helpt, ik zou zelf niet zo'n fan zijn van inleiden. Maar kan begrijpen als je zoveel last hebt je gewoon wil bevallen.

Hier gaat goed. Beetje aanrommelen thuis of met vrienden afspreken, naar winkels toe. Moet mezelf beetje vermaken haha. Kamertje nog steeds niet helemaal klaar maarja. Verder voel ik me nog steeds goed. Alleen van mij mag het wel beginnen. Gewoon omdat ik super benieuwd naar alles ben. Heb wel zo nu en dan harde buiken, ene keer wat pijn erbij, andere keer niet. We wachten maar af. Zal binnekort nog buikfoto plaatsen en als t kamertje helemaal klaar is ook daarvan.
    Als het goed is krijg ik morgen ook de muursticker binnen. Ben benieuwd.
    Jullie allemaal succes. Ik wacht met smacht op berichtjes hier

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier mijn buik bij 37 weken.

Bijgevoegde bestanden:

4. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @ m89, jeetje spannend meid!
    Hoe is het nu?? Is het al uit zich zelf aan het doorzetten?

@ me87, mooie buik! Hoe is je muursticker geworden?

Hier heb ik sinds zondag behoorlijke krampen in me rug (onderrug) trekt nog wel weg met kruik en paracetamol.
    Mijn ouders zijn gelukkig terug en vroeg me vooral dinsdag af of het nou voorweeën of de spanning was dat er uit kwam omdat me ouders er weer waren. Gisterochtend begon het weer om 04:00u pijn in me rug kwam op en trok weg, kwam op trok weer weg tot een uurtje of 07:00u. Na twee paracetamol en een warme kruik toch weer in slaap gevallen. Gisteravond twee keer een harde buik gehad. Nu al een tijdje rustig..
    Aan de einde van de ochtend naar de verloskundige, ben benieuwd! Ik ga er van uit dat het allemaal voorwerk is.. ;)
    xx

5. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Me87 Mooie buikfoto! Is je muursticker geleverd?

@Nijntje fijn dat je ouders er weer zijn! Die harde buiken en rugpijn etc. klinkt inderdaad als voorwerk, succes bij de vk straks! Ben benieuwd of ze al wat vorderingen kan zien.

@Hier, vanochtend komt ze vk langs om me nog een keer te strippen. Heb sinds vanochtend toen ik wakker werd wel veel harde buiken met kramp erbij (om de 15 tot 5 minuten, niet echt een regelmaat). Kan ook voorwerk zijn natuurlijk maar hoop dat het toch doorzet, misschien kan dat strippen net ff het laatste zetje zijn om het goed op gang te laten komen. Moet zeggen dat met alle pech met die BI vrijdag de 13e toch wel een goede dag is om te bevallen ;)

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha m89, ik wil vandaag juit niet bevallen. Op 1 of andere manier wil graag een even dag. Dus 14, 16, 18, 20, vind ik allemaal niet erg. Slaat nergens op maar ok. Ik hoop voor jou dat het door gaat zetten. Was de ontsluiting al wat meer en wat zei je verloskundige?

nijntje, En hoe was het bij jou verloskunige? Ik heb hier hetzelfde hoor. Ik slaap dan wel goed, hele nacht door op 2 keer toilet na. Maar heb ik de avond vms doen die wel pijn, suik. Veel harde buiken, soms doen die wel pijn, soms niet, laatst ook echt krampenende pijn in buik en rug. We wachten maar af. Gelukkig wel dat je ouders er weer zijn.

Hier, ja wat ik al zeg, blijf wat aanrommelen. Ik heb de muursticker binnen dus die ik er binnekort opplakken, en volgende week komt er nog een plankje die bij de commode hoort en die moet ik dan ophangen. Dan is het op gordijnen na toch echt wel klaar denk. Ik laat jullie fotos zien dan.
    Vandaag een moe/luie dag. Heb nergens zin in, mijn lichaam is helemaal moe. Heb net een collega op bezoek gehad en nu ga ik de bank op. Doe niks meer vandaag.

7. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Had vandaag 2 cm ontsluiting dus het strippen heeft schijnbaar wel iets uitgehaald dan. Ik had meteen zoiets van nou breek die vliezen dan maar dan kunnen we beginnen maar dat mocht de vk helaas niet doen. Nu dus maar weer afwachten maar het blijft tot nu toe bij wat onregelmatige krampjes dus ik heb weinig hoop dat het door gaat zetten. Had er zo op gehoopt, tot maandag wachten lijkt nu wel een eeuwigheid (terwijl het eigenlijk best meevalt natuurlijk).

Spannend dat we toch allemaal wel al wat voorwerk hebben, ben benieuwd wanneer en bij wie het gaat doorzetten!

8. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hey meiden.

Ik was vanmorgen bij de verloskundige en die zei dat wat ik voelde echt wel voorweeën waren. Ze heeft niet gekeken of ik eventueel ontsluiting had. Wel voelde hoe ver ze ingedaald lag, dit deed zeer en de rest van de dag bleef ik daar een kramperig gevoel houden. Nu ook weer in me rug. En ben net een bruinachtige slijmachtige prop verloren op het toilet (sorry voor de vieze details:)) dus vind het nu wel erg spannend worden. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen.

@ me89, spannend meid. Jij loopt tot nu toe voor met je ontsluiting! ;) Ik hoop ook voor je dat het nu vanzelf door zet!

@ m89, het is echt afwachten hé?! Braken de vliezen maar dan weten we zeker dat het begint.. ;) Ik ben benieuwd naar je kamertje!

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oeh spannend allemaal. Ik heb donderdag nog een personeelsfeest. Ene kant wel leuk om nog te kunnen gaan maar aan de andere kant wil ik ook wel bevallen. We zullen t zien.
    Vanavond wel meer harde buiken dan normaal en ook wel pijnlijk maarja het zegt allemaal nog niks.

10. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Meiden ik wordt morgenochtend ingeleid! Had gehoopt dat het vanzelf op gang zou komen door het strippen maar helaas niet gelukt. Ze hebben wel vandaag voor de 3e keer gestript dus het zou vandaag nog vanzelf op gang kunnen komen maar daar reken ik eigenlijk niet meer op. Heeel raar idee dat we morgen onze zoon in onze armen hebben, kijk er naar uit maar ben toch ook wel erg zenuwachtig.

Hoe gaat het met jullie? Nog steeds veel voorwerk?
    Zelena heb ik hier ook al een tijdje niet gezien, je bent toch niet stiekem al bevallen he? ;)

11. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Hoi meiden!

Sorry, sorry, ben weer lekker druk geweest en mijn meldingen deden het weer niet! Heel wat gemist, sjonge!! Spannend allemaal he!

@M89 wauw!! morgen bevallen!!! wat ontzettend spannend zeg! Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Het is idd zo'n onwerkelijk gevoel om bijna mama te zijn!
    Volgens mij heb ik dit weekend aardig wat voorweeen in mijn rug gehad. Tenminste: het was een krampgevoel en het deed verrekte zeer, maar het kwam niet in golven, ik weet niet wat het anders moet zijn geweest. Vannacht ook weer wat krampen gehad, maar niks zet door..
    Waarschijnlijk ben je wel de eerste van ons dan M89! Je gaat toch wel even een foto showen hier he!! Ben heel erg benieuwd! Hoop dat je ook wat bevallingservaringen wil delen ;)

Heel veel succes! Morgen mama!!! whoehoe!

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ m89, spannend morgen. Maar houd er ook rekening mee dat inleiden lager kan duren he. Ligt een beetje aan hoe ze je gaan inleiden maar komt vaak voor dat het langer duurt. Ik hoop natuurlijk voir jou wel dat je morgen gewoon je mannetje in handen hebt. In ieder geval heel veel succes.

@ zelena, aaah jij ook weer hier. Dus bij jou ook alleen nogmaar wat voorwerk.

Ik moet zeggen dat het bij mij eg rustig is. Geen pijntjes of krampjes meer, niet meer zoveel harde buiken. Dusja zit me tijd maar uit haha.

13. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @ m89, wat spannend!! Raar idee hé dat je morgen je zoontje in je armen hebt.. Je wordt gewoon mama! :D Ik ben inderdaad benieuwd naar je bevallingsverhaal en je kindje als je dat kwijt wil aan ons uiteraard!
    Onwijs veel succes morgen!

@ Zelena, welcome back!!;)
    Bij jou dus ook heel wat voorwerk.. Zette het maar gewoon door hé..

@ me87, echt afwachten hé.. Ik wou dat het of doorzette of de kramp bij mij ook afzakte.. En dat dit "voorwerk" wel wat doet met betrekking op ontsluiting ect.

Ik heb echt een onrustig weekend gehad, veel kramp weinig slaap. Niks wat echt door zet. Ik ben moe. Afeglopen week valt me tegen na zo'n goede zwangerschap op wat kwaaltjes na. Zit me zelf echt in de weg.
    Zo genoeg gepiept, we wachten het maar weer af. ;) Morgen weer op controle bij de verloskundige.
    xx

14. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @m89 ik ben heeeeeel benieuwd hoe t met je gaat en of fe kleine al is geboren.

15. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Meiden dinsdag middag om 15u is onze prachtige zoon Ruben geboren. Alles gaat goed ik plaats vanavond een verslagje van het verloop van de bevalling en de eerste daagjes. Hoop dat met jullie ook alles goed is!

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Gefeliciteerd m89. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Maar nu eerst gewoon genieten.

Hier weinig nieuws. Alles gaat nog steeds goed, en nog geen teken van een kleintje. Vanavond maar naar het personeelsfeest en hopelijk t weekend ofzo een bevalling.... Ik verveel me echt heel erg.

17. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!! Mooie naam Ruben! Lekker genieten meis ;)

@ m89, veel plezier vanavond op je personeelsfeest!

Hoe gaat het bij jou Zelena?

Hier is het ook rustig op (sinds gisteren) wat harde buiken na en meer krampen in me buik. Het blijft "rommelen" maar uiteraard niks wat door zet. ;) Bij de verloskundige dinsdag kwam uit dat de kleine nu echt vast ligt in me bekken dus het slechte weekend heeft wel degelijk wat gedaan qua krampen pijn in rug ect. Kreeg ook tips om te liggen en uit bed te stappen ivm met die rugpijn. Heb zowaar twee nachten goed geslapen, daar was ik wel blij om! :)
    We wachten af wie de volgende wordt :D
    xx

18. kelly90

kelly90 Actief lid

26 apr 2013
    138
    0
    0
    Wat leuk @ts ik heb niet de hele topic gelezen want dat is veelste veel haha maar ook ik ben de 28e uitgerekend super leuk, hoe gaat het nu in jou buikje of ben je ondertussen al bevallen? Bij mij rommelt het wel maar ben het ondertussen ook wel zat de kleine mag van mij wel komen!

Wat krijg je een jongen of een meisje?

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He kelly, kom nog gezellig de laatste week meekletsen haha. Wij zijn volgens mij nog met 4en hier. Ik ben de 29e uitgeteld, op een pagina terug staat nog een buikfoto. Ik weet niet wat ik krijg, dus ben erg benieuwd, jongen of meisje. De andere hier in t topic weten het wel. Verder is alles hier nog rustig . Maar ik ben er klaar voor. Hij of zij mag best komen.

20. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hi dames,

Zoals beloofd hier even mijn verhaal:
    Maandagochtend was ik voor de3e keer gestript en had ik een krappe 2cm ontsluiting. Er is toen voor dinsdagochtend een afspraak gemaakt om in te leiden. In de loop van maandagavond kreeg ik in vlagen wat rugpijnen die ik in eerste instantie niet direct in verband bracht met de zwangerschap. Dit bleken toch beginnende rug weeën te zijn want om 4 uur snachts kwamen ze al om de 5 minuten en dat is de rest van de nacht zo doorgegaan met tussenpozen van tussen de 5 en 3 minuten. Om 7 uur 's ochtends kwam de vk even langs om te kijken, helaas nog steeds maar 2 cm. Omdat de weeën dus blijkbaar niks hadden uitgehaald is in overleg met het ziekenhuis besloten om toch de vliezen te breken en de weeën opwekkers te starten.

Om half 9 zijn mijn vliezen gebroken en werden de weeën wel heftiger, maar toch rond 10 uur ook de weeën opwekkers gestart. Om 2 uur had ik al 10 cm ontsluiting en kon ik beginnen met persen, met als resultaat om 3 uur ons mooie mannetje!

Helaas zat hij wel met zijn armpje langs zijn hoofd in het geboortekanaal waardoor er een knip en scheur nodig waren voordat hij er uit was. Al met al is de bevalling me meegevallen, de weken ervoor waarin ik helemaal niks kon door de BI vond ik veel zwaarder dan de bevalling.

Nu zijn we lekker aan het bijkomen en herstellen en vooral natuurlijk veel genieten van elkaar!

Ik hoop dat de bevalling voor jullie ook zal meevallen en dat jullie ook snel mogen gaan genieten van jullie kindjes!
    Bekijk bijlage 350756

Deel Deze Pagina