@ M89, Ruben is prachtig!! Nogmaals gefeliciteerd Is toch allemaal vlot gegaan na dat je vliezen waren gebroken en je aan het infuus lag. Lekker meis! Zijn jullie alweer lekker thuis? @ kelly90, welkom! Ik geloof alleen dat wij vieren alleen nog actief zijn.. Spannend hé, de laatste loodjes? Rommelt het al bij je? @ me87, hoe was je bedrijfsfeest? Hier nog weinig veranderingen. Ben er wel klaar voor!!
@me87 wat spannend en vooral leuk dat jullie het pas weten bij de geboorte, ik had niet kunnen wachten hihi. @nijntje87 naja gezellig toch met zijn viertjes haha. Bij mij rommelt het wel heel soms maar denk dat ik nog wel ff kan wachten op de komst. Wij krijgen trouwens een meid, echt leuk!
@ m89, wow mooie foto. En idd wat nijntje zegt uiteindelijk nog wel snel gegaan. Goed gedaan hoor. Geniet er maar lekker van. Ik ben hartstikke jaloers haha. Wil ook bevallen. @ kelly, ik begin nu ook wel super nieuwsgierig te worden naar het geslacht hoor. @ Nijntje, ook nog alles rustig. Afwachten maar dan he. Ik heb gister de muursticker geplakt, super leuk. Wilde ook de laatste hand aan het kamertje leggen maar de spiegel die ik wilde hangen was beschadigd. Dus moet ik weer terug naar de winkel. Vandaag geen zin in. Heb een bankdagje ingelast, doe alleen de badkamer en wc ff poetsen. Als de kamer af is zal ik foto plaatsen van hele kamer. Nu alleen de sticker. Feest was niet super geweldig, maar had ik wel verwacht. Maar was wel heel leuk om collegas weer ff te zien en spreken enzo. En ben er toch weer een avond uit geweest. Vanacht is volle maan geweest he.....helaas geen effect gehad hier, is nog erg rustig, ook geen harde buiken meer eigenlijk.
@m89 wat een prachtig mannetje! gefeliciteerd!!!! Mooie naam, mijn man heet ook zo haha. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! @kelly welkom! Wat leuk, nog een nieuw iemand zo op t eind! Ook een meid, leuk, wij ook @me87 mooie muursticker! Erg leuk. @hier: alles rustig... behalve mijn geduld haha. Wil nu wel graag dat ze komt! Maar ze heeft nog even de tijd om zich aan te dienen ben wel een beetje bang dat ik echt ingeleid ga moeten worden als ik overtijd loop, want ik wil echt heel graag thuis bevallen! maar goed.. ze heeft nog drie weken de tijd om uit zichzelf te komen, komt vast goed! Vandaag lekker een beddagje ingelast, ben veel te druk geweest deze week, dus vandaag lekker rustig aan xx
@me87 ja nou nog ff en jullie weten het! Spannend!!! @zelena88 dank je wel, wat leuk ook een meisje! Hier nog niks veranderd, en bij jullie?
Bedankt voor de felicitaties meiden! Het gaat heel goed met hem het is echt een super mannetje. Hij huilt heel weinig en slaapt goed. 's nachts komt hij ongeveer om de drie uur, maar na zijn flesje valt hij meteen weer lekker in slaap. Met borstvoeding is het helaas niet gelukt maar we zijn nu toch maar overgestapt op flesvoeding en dat gaat eigenlijk prima. @Nijntje: Nog last gehad van je rugpijn of is het met de tips van je vk beter geworden? @Me87: Super leuk die muursticker! Wordt echt een leuk kamertje zo te zien Lekker dat je er nog even uit geweest bent naar dat personeelsfeest, alleen maar thuis af zitten wachten tot het begint is ook niks weet ik uit ervaring haha. @Zelena: Voor inleiden zou ik niet zo bang zijn hoor meid. Waarschijnlijk beval je gewoon lekker binnenkort maar mocht het nodig zijn dan zou ik me er niet te druk om maken. Ik zag er best tegen op ook dat ze me gingen inleiden maar het is me echt 100% meegevallen. Hoewel ik natuurlijk geen vergelijk heb met een 'normale' bevalling. Spannend hoor meiden het is bij iedereen echt wel een beetje aan het rommelen zo te zien, ben benieuwd wie de volgende is! @Kelly: Welkom leuk dat je nog mee komt kletsen hier!
@m89 wat heerlijk dat het zo goed gaat! En mooi dat de bevalling meeviel.. heb je geen weeenstorm gehad? dat hoor je toch vaak bij inleiden? Ik maak me op zich niet zo erg druk om het inleiden zelf, maar ik zou heel graag thuis willen bevallen en dat kan dan niet... maar hoorde net dat mijn man's oma gedroomd heeft dat onze kleine de 28e komt, dus wie weet haha. Ze heeft nog genoeg tijd hoe verliep je bevalling? is t allemaal snel gegaan? Lekker genieten meis! Ik ben ook heeeel benieuwd wie van ons de volgende is! xx
@ me87, leuke muursticker! Is je kamertje nu zo goed als klaar? @ m89, klinkt goed meis! Fijn dat je mannetje het zo goed doet! Jammer van de BV.. ik ben ook met de fles groot geworden hoor! De rugpijn is sinds woensdag eigenlijk weg.. Nu zitten de voorweeën gewoon in mijn buik. @ Kelly90, leuk! Ook een meisje! Had je het verwacht? @ Zelena, ze heeft nog twee weken en ze zullen eerst beginnen met strippen dat werkt vaak al heel goed om de bevalling op gang te brengen.. als je ontsluiting hebt natuurlijk! Hier rommelt het vrolijk verder.. mijn gevoel is in ieder geval niet juist.. Ik had het gevoel eerder te bevallen nou morgen 40 weken en ik verwacht niet dat ze vanavond nog komt! Donderdag moet ik naar de verloskundige en dan gaat ze het over strippen hebben. Ben benieuwd!
@nijntje87 naja verwacht verwacht... ja en nee. ik had eerst 2 keer gedroomd dat het een jongetje zou zijn en daarna een keer dat het een meisje zou zijn en het bleek dus een meisje te zijn, verder viel me moeder toen ook op dat ik meer over een meisje spreekte dan over een jongen dus zij had al het vermoeden dat het een meisje zou zijn en tada een meisje haha dus ging er wel stiekem vanuit maar toch bleef het spannend die 20 weken echo. hoe is het nu bij jullie? hier nog hetzelfde, alleen gisteravond last gehad van veel harde buiken. zometeen naar de verloskundige, ben benieuwd!
Nijntje voor jou vandaag je uitgerekende datum, spannend hoor dames! Zijn jullie het al echt zat de zwangerschap of gaat het nog allemaal goed? Ik vond het gister wel een heel raar idee dat ik toen uitgerekend was terwijl het lijkt alsof we al heel lang met zijn 3tjes zijn nu. Dat went toch wel heel snel moet ik zeggen. Vanochtend is de kraamzorg voor het laatst geweest. Ik had eigenlijk een extra indicatie omdat ik nog zo weinig kan door die bekkeninstabiliteit maar we vinden het eigenlijk wel heerlijk om gewoon lekker met zijn 3tjes een beetje aan te rommelen dus we hebben er geen gebruik van gemaakt. We hebben de eerste week ook weinig bezoek laten komen, die rust vond ik wel echt even heel fijn om lekker een beetje bij te komen. Succes bij de verloskundige vandaag Kelly!
Fijn dat het goed gaat m89. Hier ben ik de zwangerschap opzich niet beu want ik kan opzich nog goed vooruit. Alleen verveel ik me gewoon heel erg, hele dagen thuis zitten is echt niks voor mij. Dan ga ik ff naar winkelcentrum ofzo maarja, dan zit je daarna weer thuis. Daar heb ik de balen van. Het blijft hier bij zo nu en dan wat rommeling, gister veel harde buiken gehad maar dat werd later de dag weer minder. En ik ben sinds paar dagen echt extreem moe, terwijl ik gewoon goed slaap snachts. Maarja zal wel bij het einde horen. Mag vanmiddag ook weer naar de verloskundige. Zal niet veel bijzonders zijn zoals altijd haha. Ben ik wel weer ff uit huis haha, stukje fietsen, het is wel heerlijk weer deze week.
@m89 hier slaat de verveling ook wel eens toe inderdaad. Maar ik vind het ook wel eens een beetje eng om in mijn eentje naar het winkelcentrum te gaan, stel dat het begint, moet je zelf nog weer terugrijden naar huis. Maar jij gaat nog wel gewoon? Gisteren heb ik ook gewoon de knop even omgezet en ben ik even lekker wezen shoppen in mijn eentje haha. Anders beperk je jezelf ook zo. Verder heb ik zelf een krans gemaakt voor aan de deur met de baby's naam erop en verder allemaal vrolijke en roze versierseltjes, haha je moet toch wat! Wat dat betreft mag de baby van mij wel komen, maar lichamelijk voel ik me ook nog prima, dus ben nog niet 'op' ofzo. Inderdaad wel de laatste dagen flink moe! Gisteren was ik bij de vk en er was ook een leerling, dus die ging eerst voelen en daarna de vk nog. Schijnbaar was ons meisje al dat gepor zat en deelde ze een flinke trap uit, waarop de vk zei: "dat wordt zeker een mannetje? Aan de kracht van de trap te voelen..." ik heb haar snel duidelijk gemaakt dat het een lekker pittige meid is, haha! Hebben jullie nou ook dat iedereen je constant op fb en app zit te vragen of t al zover is? Alsof je midden in je weeen even terug gaat appen dat je inderdaad flink aan het persen bent op het moment haha. Ze horen het toch wel als het zover is? Maar het is natuurlijk wel leuk dat iedereen zo meeleeft. Hoe voelt iedereen zich? Hier rommelt het nog niet echt duidelijk. xx
Jaa zelena, hier ook. Van die berichten hoe het gaat enzo, of op.straat als ik.hond uitlaat spreken veel buurt bewoners me aan. Ging van de week wel een roddel rond dat ik al was bevallen. Een meisje hier had gezien dat er een slinger in huis hing van jongen. En ik woon 4 hoog dus ze heeft flink zitten kijken. Maar die hangt er nog van de babyshower, en er hangt er ook 1 met meisje erop maar die zie je niet. Maarja kreeg dus dat ik buiten kwam en mensen raar opkeken, oh dat meisje zei dat je bevallen was. Ik ga nog gewoon naar winkelcentrum ja. T begint niet in 1 keer zo heftig dat je niet meer terug kan dus ben er niet bang voor. Bij vk was alles goed. We wachten maar gewoon verder af. Hoop dat volgende afspraak niet meer nodig is haha.
Nee helaas nog niet bevallen haha, ben bang dat ik over de 'datum' ga haha. Bij de verloskundige was van de week alles goed. Gister ff gewinkeld maar was denk ik iets te veel geweest van het goede, nou last van bandenpijn voelt net als of mijn schaambot erg gekneusd is pff haha. Maar moest gewoon ff wat doen, dat thuis zitten vind ik maar niks. Ben wel benieuwd of er al iemand anders is bevallen!!
Nou gister vals alarm gehad. Heel de dag wat harde buiken gehad maar zo rond 22.30 kwamen ze vaker en werd het pijnlijker. Ik dacht echt wow nu gaat het beginnen, voelde heel anders aan dan de harde buiken die ik afgelopen weken heb gehad. Dus dacht beginnende weeen, en dan met die pijn erbij. Ze kwamen om de 6 min en zeker 1,5 uur lang. Toen zijn we de hond uit gaan laten en naar bed gegaan, dacht kan ik wat rusten en me vriend ook. Nou geen harde buik meer te bekennen. Ben in slaap gevallen, nog paar keer naar wc maar verder niks meer. Nu ook weer niks. Oooh ik dacht zo dat het door ging zetten. Helaas. Ben wel blij dat er iets gebeurde, steeds een stapje dichter bij het echte werk. Maar het mag onderhand wel doorgaan dan.
Vervelend is dat he! Denk je er gaat wat gebeuren en dan toch niet.. Dit had ik afgelopen nacht een beetje maar is ook alweer over, onze kleintjes hebben er nog geen zin in
Spannend hoor meiden ik kom hier steeds even kijken of er nog nieuws is, hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren!
Nou hier vanaf die donderdagavond elke dag voorweeen gehad. Dus het rommeld wel flink maar zet helaas nog niet door. Vandaag uitgerekende datum, maar zie nog niet veel gebeuren. Gisteren met vriend stad in geweest en laatste hand aan babykamer gelegd, (alleen nog gordijnen maar die komen pas over een week of 3). Zo meteen gaan we ook maar ff naar het winkelcentrum want er is hier vanalles te doen. En verder wachten we maar af. Meestal als ik dan rustig op de bank zit komen die voorweeen dus op, vrijdag hebben ze echt pijn gedaan en om de 5 min, waardoor ik dacht dat t door ging, maar toch stopte dat na 2 uur. Ik heb het idee dat nijntje bevallen is of niet? Is al zo lang niet meer hier geweest. Ben heel benieuwd. Hier wacht ik nog even af. Hoopte wel echt op een september kindje nog. Maar begin de moed een beetje te verliezen haha. Hier fotos van de kamer: