Hi Nijntje, leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat. Hier ook zo'n lekker vrolijke baby Zo leuk dat hij meteen een grote glimlach op zet als hij je ziet. En als hij naar zijn muziekmobiel kijkt ligt hij echt te schaterlachen om al die bewegende beestjes boven zijn hoofd zo lief. Lekker dat ze al in haar eigen kamertje ligt. Hier zijn we met 3 weken begonnen met overdag in zijn eigen kamertje leggen en ik geloof met een week of 3,5 ook 's nachts. Overdag slaapt hij wel moeilijk, dan blijft hij steeds huilen als ik hem in zijn bedje leg. Dus dan kan ik om de paar minuten terug voor zijn speen en uiteindelijk valt hij dan wel in slaap. Je ziet wel dat hij moe is maar hij wil gewoon niet gaan slapen. 's nachts gaat het wel heel goed hij gaat rond 20u naar bed, krijgt dan om 23u in zijn kamer nog een flesje en slaapt dan verder tot 6u 's ochtends. Jammer dat het met je borstvoeding niet meer gaat, maar dat het een maand gelukt is dat is toch ook al heel goed. Hier helaas helemaal niet gelukt, maar als ik zie hoe goed hij het doet op de flesjes kan ik me daar prima bij neerleggen. Hij krijgt nu vanaf vandaag 5 flesjes van 150cc (hiervoor zat hij op 4x 120cc en 1x150cc). Hij spuugde eerst heel veel dus daar krijgt hij nu wat dikkere voeding voor daarmee gaat het veel beter. Hij moet er wel nog wat aan wennen dus de darmkrampjes zijn weer even wat erger, maar hopelijk is dat binnen twee weken weer rustig. Ben wel heeeel jaloers dat jij alweer op je eigen gewicht zit! Ik moet nog 10 kilo schaam me er echt een beetje voor. Ik eet bijna niks maar het gaat er gewoon niet af zo frustrerend. Ik kan niet sporten vanwege mijn bekken dus moet het echt van minder eten hebben, maar het schiet maar niet op. Ik wil die kilo's kwijt!! Zaterdag gaan wij misschien ook voor het eerst een avondje weg zonder de kleine. Mijn man gaat sowieso maar ik twijfel nog of ik hem wel achter wil laten, haha zo'n muts ben ik daarin. Mijn moeder zou dan oppassen dus komt vast goed maar toch blijft het lastig vinden Nou ik ga weer snel verder want hij zet het weer op een brullen Ben benieuwd hoe het met de rest gaat! Nog even snel twee fotootjes van die kleine boef Bekijk bijlage 359769 Bekijk bijlage 359770
Wat een mooi meisje! Ook al lekker gegroeid vergeleken met je eerste foto's, gaat hard he En leuke slofjes, die heb ik ook voor Ruben
Heerlijk he! Prachtig jochie, happy boy! Fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Lekker joh dat Ruben 's nachts van 23:00u tot 06:00u slaapt. Jenthe heeft nog steeds de nachtvoeding nodig. Gewoon blijven doen overdag in zijn kamertje. Jenthe huilt ook vaak even hoor en dan valt ze van zelf weg. Ik ben echt blij dat ze zonder problemen in haar kamertje slaapt.. Wel ja, ben blij dat ik een maand bv heb kunnen geven. Ze doet het prima op de fles dus ben ontzettend tevreden! Langzaam herstel hé met je bekken. Wanneer zal je er van af zijn? Het is bij mij echt door die bv zo snel er afgegaan en was uiteindelijk ook niet zo veel aangekomen. Baal wel van me buik die is echt nog blubberig en slap. Maar aan de einde van de week mag ik weer wat aan me buikspieren doen dus hope dat die buik ook weer een beetje in vorm komt! Haha herkenbaar hoor. Ik zeg ook wel heel stoer dat ik een dagje weg ga maar het wordt echt wel even slikken. Toch heb ik ook wel zin om even iets heel anders te doen en het geeft me vriend de kans om eens de heeele dag alleen te zijn met Jenthe. Zonder dat ik me er mee bemoei! Leuk hé die slofjes, ze zijn al aan de kleine kant maar vind ze zooo leuk!
hoi dames! wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en met jullie kleintjes, wat een leukertjes! Chayenne doet het erg goed vooral nu ik veranderd ben van voeding, ze bleef maar honger houden elke keer ondanks verhogingen, dus nu krijgt ze (nog) standaard gemengd met forte en daar doet ze het goed op! De afgelopen weken met name de weekenden zijn best druk geweest met verjaardagen en visite natuurlijk, en zelf ben ik met de kleine ook al naar vriendinnen geweest en dat ging wel erg goed, ze is een erg rustige makkelijke baby (net zoals ze in mijn buik was dus). Vrijdag hebben we een klein uitje met meerdere moeders ben benieuwd hoe ze het dan doet. Overdag slaapt ze nog bij ons beneden in de box omdat ze eigenlijk overdag veel wakker is, en 's nachts slaapt ze nog in de wiegje bij ons op de kamer. Misschien moeten wij het ook maar is gaan proberen om in haar eigen kamertje te laten slapen. Haar laatste flesje krijgt ze meestal rond half 11/11 uur en dan slaapt ze meestal door tot een uurtje of 6/7 en een enkele keer komt ze nog wel rond een uurtje of 3. Hier gaan de laatste 5/6 kilo's er ook niet vanzelf af helaas haha dus daar moeten we maar wat aan gaan doen. Ik moet wel zeggen dat mijn bekken vrij snel hersteld zijn, natuurlijk nog niet helemaal maar voel er bijna niks meer van in ieder geval al een paar weken, misschien komt dat omdat ik nu veel loop??? hier ook weer even 2 foto's van ons dametje nu!
we hebben trouwens ook al een fotoshoot gedaan, was lstig maar zijn wel een aantal mooie foto's uitgekomen! was er alleen pas naderhand achter gekomen dat het mutsje verkeerd zat bloos bloos haha
@ Kelly90, wat een schatje, mooie foto's! Haha ziet niemand van het mutsje. Fijn dat het goed gaat! Lekker hé er op uit gaan.. Ben je al zonder haar op pad geweest of komt voor jou ook de eerste keer er aan. Het viel mij erg mee om haar ipv in het wiegje haar in het ledikantje te laten slapen. Overdag misschien proberen (zo zijn wij ook begonnen) zo kan ze wennen aan het alleen liggen en de stilte. Wauw! Doe doet ze echt al goed van 23:00u tot 06:00u slapen. Wat geef jij qua voeding in verhouding met haar gewicht? Dames, is het misschien een idee om verder te kletsen onder "De mama's" onder "na de geboorte"? We zijn natuurlijk niet zwanger meer
Ja ik blijf het gewoon proberen in zijn bedje. Vanochtend ging het een uurtje goed en daarna was hij ineens niet meer stil te krijgen. Te lang laten huilen vind ik ook weer zielig dus nu ligt hij inmiddels weer naast mij Ik maak een soort poef van het voedingskussen met een aankleedkussenhoes en daar slaapt hij dan wel op. Bekken gaat inderdaad heel langzaam volgens de dokter gaat het zeker wel een jaar duren voordat ik hersteld ben. En bij een eventuele volgende moeten we er rekening mee houden dat het waarschijnlijk nog erger wordt... @Kelly, fijn dat het nu beter gaat met die andere voeding! En ze slaapt ook al snel door dan inderdaad! En wat een leuke foto's van je meisje, het mutsje was me niet opgevallen dus vast niemand die het ziet Goed idee om een nieuw topic te maken! Hoe gaan we het noemen?
Ik zal ook eens reageren haha. Valt niet mee met zon kleine. Dan zet in de pc aan en komt er alweer iets tussen haha. @ Nijntje, mooie fotos. Fijn dat het zo goed gaat met Jenthe. Jammer van de borstvoeding, maar elke slok die ze heeft gehad is mooi meegenomen. En als het met de fles ook goed prima toch. Is de verkoudheid weer voorbij? Hier nu ook een verkouden kindje, sneu he. Maar ik heb haar zelf aangestoken. @M89, wat een vrolijk mannetje haha, super leuk. Julie lacht af en toe al. Lijkt ook wel al wat bewuster maar mag van mij nog veel meer haha, is zo mooi. Balen dat je bekken nog niet helemaal hersteld zijn en geen fijn vooruitzicht dat het bij een 2e nog erger kan zijn. Fijn dat Ruben zo de nacht door slaapt. @Kelly, so Chayenne is goed gegroeid zeg. Leuk die fotoshoot ook zeg. Van dat mutsje was mij ook niet opgevallen hoor. @Hier, gaat ook goed. Geef nog borstvoeding en Julie groeit goed. Bosrtvoeding maakt me soms wel onzeker maar als ik dan weer zie hoeveel ze is aangekomen is de onzekerheid even weg. Maar ik wil er zo lang mogelijk mee door blijven gaan. Heb ook een kolf gekocht en doe af en toe keer kolven en geef dan met de fles. Wij moeten binnenkort echo van Julies hartje late maken omdat mijn vriend hartafwijking heeft. Ben benieuwd, zie niks geks aan haar dus verwacht ook niks. -Sex à na precies een maand weer eens geprobeerd. Deed wel wat pijn. Maar nu na aantal keer wordt het al beter. Alleen die klote condooms he. Dus ben afgelopen week al naar huisarts geweest voor anticonceptie. -Weggaan zonder de kleine à ik ben 2 weken na de bevalling al mee uit eten geweest met collegas. Mijn vriend had toevallig dezelfde avond ook etentje. Dus ons mam is toen al op komen passen. Ik vond het eigenlijk wel fijn om even weg te zijn. Nu ook al wat vaker naar feestje gegaan of gewoon even weg zonder de kleine en blijft me vriend bij haar. Maar meestal neem ik haar gewoon mee. -Slapen in eigen kamer à bij 5,5 week geprobeerd en ging meteen goed. Terwijl ze het eerst overdag vertikte in haar eigen bed te slapen. Wij laten haar wel even huilen, als het te lang duurt ga ik kijken wat er aan de hand is. Soms dan drinken of luier verschonen en gaat ze wel slapen na eventjes gehuild te hebben. Af en toe slaapt ze 6/7 uur door, andere nacht weer niet. Heb ook totaal geen ritme want ze drinkt wanneer ze zin heeft. -Gewicht à Ik ben nu 11 kilo afgevallen van de 16 zonder er iets voor te doen. Ofja soms vergeet ik weleens te eten haha, maar dan pak ik iets snels als een koek, niet heel gezond dus. Wil sporten wel weer gaan oppakken want heb nog een klein buikje maar verder pas ik ook me eigen kleren weer enzo. Ik heb ook niks overgehouden aan de zwangerschap, geen striae te bekennen. Ben ik echt heel blij mee. Hebben jullie eigenlijk fotos van de bevalling? Ik ben zo blij, heb zo'n mooie fotos van de geboorte, echt dat het koppie enzo geboren wordt. wilde ik ook heel graag. Ik wil best door blijven kletsen. Kan hier maar kan idd ook in mamas.
Haha herkenbaar me87! Leuke foto's! Echt een schatje. Dank je wel! Jenthe is gelukkig niet zo snotterig meer.. Echt het laatste staartje, het was echt een neusverkoudheid. Maar inderdaad super sneu.. Ik hoop dat Julie er weer snel van af is! Mooi dat de bv goed gaat.. Die onzekerheid hoort er bij. Doe je goed oefenen met de fles tussendoor. Spannend die echo van het hartje.. Ook best vlot weer met seks begonnen dus.. Ja bale hé die condooms! Ik ga ook maar weer de pil halen. Ik ben nu ook vet ongesteld. Lijkt wel erger dan voor me zwangerschap. Jeetje held! De afspraak met vriendinnen voor vandaag is verzet dus ik kom er nog even onderuit om zonder Jenthe weg te gaan. Me vriend wel lekker vrij dus we gaan lekker even eruit naar het A'damse bos of richting de kust. Wij hebben foto's van de bevalling maar vanaf het moment dat ze er uit is. Niet van de daadwerkelijke uitdrijving. Bekijk bijlage 360598 Eén van de eerste foto's.. Bekijk bijlage 360599 Vanmorgen! Ja goeie, wat voor naam zullen we de nieuwe topic geven.. " Trotse jonge moeders! (eind sep 2013)" Zoiets?
Ladies ik heb het nieuwe topic ff aangemaakt! Het staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/478691-trotse-jonge-moeders-eind-sep-2013-a.html