Wie o Wie niet zwanger na positieve ovulatie test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1234, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    0x een positieve ovulatietest, al meer dan 13 maanden bezig.

Als ik eerst eens een positieve ovulatietest ga zien ben ik al blij!

De moed in ronde 4 al laten zakken vind ik wel heel rap. De meeste zijn binnen een jaar zwanger, ga daar maar vanuit. Komt het eerder, dan kan het alleen maar meevallen.

En ik las eens dat iemand zei: elke ronde dat het niet raak is kom je dichterbij de ronde dat het wel raak gaat zijn :)

Op naar de volgende ronde, succes!

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Er zitten veel meiden op dit forum waaronder ik, die al langer als een jaar bezig zijn met zwanger worden. Daar hoef je natuurlijk geen rekening mee te houden maar als je nu al gaat zeggen dat je "al" 4 maanden bezig bent.. Sorry ik wil niet kattig of lullig tegen je zijn want ik gun iedereen een zwangerschap maar ik word wel wat moe van die verhalen dat mensen "al" een paar maanden bezig zijn..

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    4 maanden voelen ook al lang als je wenst zwanger te raken. Elke maand is dan 1 te veel. Ik snap je gedachte gang wel hoor. He hebt je eisprong, gaat uit van een goed eitje en goed zaad, dus hoop je: zwanger! Je gaat dan inderdaad aan deze dingen twijfelen als het niet raak is. Dat deed ik ook, maar er groeit nu toch echt een klein mannetje in mijn buik.
    Dit moment komt ook bij jullie!

4. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ja , het is allemaal nog nieuw voor ons 2tjes.
    Een vriendin van mij vertelde laatst dat zij wel zwanger was en biechtte op dat ze stiekem al een 1 jaar mee bezig is.

Ik snap heus wel dat er meerdere vrouwen meer dan 4 maanden bezig zijn. Alleen vaak ga je je allemaal dingen in het hoofd halen wat helemaal niet nodig zijn.

Ik hoop voor diegene die het aan het proberen zijn dat die zo snel mogelijk zwanger raken!

Veel succes !! op na de 5e ronde.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Komt vanzelf goed! Het voelt als een eeuwigheid, dat snap ik wel.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier ook al vaak niet zwanger geweest terwijl we wel geklust hadden op de vruchtbare dagen...

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ik-weet-niet-hoeveel ovu testen gebruikt, niet een keer zwanger geweest. Zelfs in de MMM, wat doorgaans toch wel erg meetbaar is, is het niet 1 keer in een zwangerschap geƫindigd (wel twee VMK's).

Die testen zijn geen garantie. Ik heb ze lang geleden afgezworen en ook zonder is het uiteindelijk dan wel gelukt.

Dus meis, hoewel ik begrijp dat je ongeduldig bent ... je bent "pas" 4 maanden bezig. Geduld is een schone zaak.

8. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    4 maanden duren lang als je het graag wil, ook al weet je dat het langer kan duren. Die testen moet je alleen gebruiken om een beetje een idee van je cyclus te krijgen, niet om 'de' dag te bepalen waarop je gemeenschap moet hebben.
    Heb je het alleen op die ene dag gedaan? Misschien kun je ook eens kijken wat je lijf aangeeft qua vruchtbaar slijm, dat vind ik nog altijd de beste indicator, aangezien je lijf je dan duidelijk maakt dat je die dagen het meest vruchtbaar bent. De ovulatietest kan dan aangeven of je een beetje in de goede richting zit. En dan op en om die dagen vaak gemeenschap hebben, om de dag bijvoorbeeld. En het wel gezellig houden uiteraard ;) het moet wel leuk blijven.
    Heel veel succes!

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Een positieve ovulatietest (is heel fijn ;)) maar betekent niet dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt. Het geeft slechts aan dat je een LH-piek hebt, waarna waarschijnlijk een ovulatie plaatsvindt. Maar die kan door meerdere oorzaken, o.a. stress, uitgesteld worden. Dan volgt er later in je cyclus nog een LH-piek met ovulatie als gevolg.

Advies is om gewoon regelmatig seks te hebben (om de dag richting vruchtbare dagen) en met de positieve ovulatietest(en) elke dag. En lang genoeg doorgaan, dus niet te vroeg stoppen (qua dagen :D). En randjesfietsen ;).

Succes!

Deel Deze Pagina